Pimeni pyyhkijä, vilkut, töötti yms jote jompikumpi tainnut mennä.
Nyt kuumeessa niin ei pääse tutkimaan varsinkin kun oli testerin akut tyhjiä.
Vantaalla tarve, ilman vilkkuja ei huvita ajella hakemaan
Ja facekift kyseessä.
w220 etusam /prefuse sulake
w220 etusam /prefuse sulake
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: w220 etusam /prefuse sulake
Juu, tavalliset sulakkeet varmasti ehjänä koska hätävilkkun napista vilkut vilkuttaa, viiksestä ei. Lisäksi AC/heat yksikkö pimeänä ja töötti ja ties mitä. Sam siis ensisijainen epäily.
Varmaan ne lasin vaihtaneet ryssät juurisyy kun laittoivat huonosti vesiohjauskaukalon ja päässyt varmaan vesi sähköihin.
Se prefuse jos ois mennyt niin ei ois paha mutta pitää tarkistaa missä vesitasossa etusamit on.
Taisi olla kuskin puolella toi sam joka nuita pimenneitä ohjailee? Kuumeisena into lähteä pohjolanliikenteen vantaan toimipisteen halliin tutkimaan on aika matalalla. Pari viikkoa peilivilkku oireilikin. Tikutti tuplanopeudella satunnaisesti ja ulkoisesti normivauhdilla ja kaikki vasemman puolen vilkut toimi ok.
Just kun piti kipeää hammasta päästä hoidattamaan niin pyyhkijät ja vilkut pimeenä...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: w220 etusam /prefuse sulake
Jahah ei tarvetta samille eikä prefuseboksille. Sulakkeet ja boxi ehjiä. Siinä testaillessa sitten huomasin että kaikki pelaakin kun sytytysvirta päällä ja lakkaa toimimasta kun starttaa uton. Bilteman akku jonka takuu umpeutunut ei enää jaksanut kun pakkasta kymmenkunta astetta. Jännite romahti kai niin alas että tuli ilmoitus sameihin ja pääasiassa vasempaan samiin että virtapiirissä 15 ei jännitettä.AK47 kirjoitti: ↑11.1.2025 18:05Juu, tavalliset sulakkeet varmasti ehjänä koska hätävilkkun napista vilkut vilkuttaa, viiksestä ei. Lisäksi AC/heat yksikkö pimeänä ja töötti ja ties mitä. Sam siis ensisijainen epäily.
Varmaan ne lasin vaihtaneet ryssät juurisyy kun laittoivat huonosti vesiohjauskaukalon ja päässyt varmaan vesi sähköihin.
Se prefuse jos ois mennyt niin ei ois paha mutta pitää tarkistaa missä vesitasossa etusamit on.
Taisi olla kuskin puolella toi sam joka nuita pimenneitä ohjailee? Kuumeisena into lähteä pohjolanliikenteen vantaan toimipisteen halliin tutkimaan on aika matalalla. Pari viikkoa peilivilkku oireilikin. Tikutti tuplanopeudella satunnaisesti ja ulkoisesti normivauhdilla ja kaikki vasemman puolen vilkut toimi ok.
Just kun piti kipeää hammasta päästä hoidattamaan niin pyyhkijät ja vilkut pimeenä...
Kun starttasi vain käyttämällä start asennossa vilahti murto-osasekunnin ac panelissa virta ja sitä ei päivänvalossa huomannut mutta hämärtyessä huomasi paremmin. Kun annoin vara-akulla virtaa niin vanha akkuhan oli siinä pullonkaulana.
Lisäksi avaimen kääntyminen lukossa ei onnistunut ellei painanut avaa nappia samalla. Sen syy ei ollutkaan akussa tai virran loppumisessa tau virtapiiri 15 tms. Syy oli kelan takapäässä olevan kondensaattorin irtoaminen juotoksistaan. Siellä se helisi ja avain alkoi taas pelata kun juotteli sen takaisin.
Ärsyttäviä yhtäaikaiset eri viat jotka saa ajatukset keskittymään jonnekkin muualle kuin pitäisi. Sentään moniurahihna ei hajonnut em vikojen yhteydessä vaan vasta eilen aamulla... Mitähän seuraavaksi...
Mutta tosiaan perutaan em ostoilmoitus
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: w220 etusam /prefuse sulake
Ainiin tuulilasi tietenkin halkesi ilman syytä eilen... johan se puoli vuotta siinä olikin...AK47 kirjoitti: ↑14.1.2025 1:22Jahah ei tarvetta samille eikä prefuseboksille. Sulakkeet ja boxi ehjiä. Siinä testaillessa sitten huomasin että kaikki pelaakin kun sytytysvirta päällä ja lakkaa toimimasta kun starttaa uton. Bilteman akku jonka takuu umpeutunut ei enää jaksanut kun pakkasta kymmenkunta astetta. Jännite romahti kai niin alas että tuli ilmoitus sameihin ja pääasiassa vasempaan samiin että virtapiirissä 15 ei jännitettä.AK47 kirjoitti: ↑11.1.2025 18:05Juu, tavalliset sulakkeet varmasti ehjänä koska hätävilkkun napista vilkut vilkuttaa, viiksestä ei. Lisäksi AC/heat yksikkö pimeänä ja töötti ja ties mitä. Sam siis ensisijainen epäily.
Varmaan ne lasin vaihtaneet ryssät juurisyy kun laittoivat huonosti vesiohjauskaukalon ja päässyt varmaan vesi sähköihin.
Se prefuse jos ois mennyt niin ei ois paha mutta pitää tarkistaa missä vesitasossa etusamit on.
Taisi olla kuskin puolella toi sam joka nuita pimenneitä ohjailee? Kuumeisena into lähteä pohjolanliikenteen vantaan toimipisteen halliin tutkimaan on aika matalalla. Pari viikkoa peilivilkku oireilikin. Tikutti tuplanopeudella satunnaisesti ja ulkoisesti normivauhdilla ja kaikki vasemman puolen vilkut toimi ok.
Just kun piti kipeää hammasta päästä hoidattamaan niin pyyhkijät ja vilkut pimeenä...
Kun starttasi vain käyttämällä start asennossa vilahti murto-osasekunnin ac panelissa virta ja sitä ei päivänvalossa huomannut mutta hämärtyessä huomasi paremmin. Kun annoin vara-akulla virtaa niin vanha akkuhan oli siinä pullonkaulana.
Lisäksi avaimen kääntyminen lukossa ei onnistunut ellei painanut avaa nappia samalla. Sen syy ei ollutkaan akussa tai virran loppumisessa tau virtapiiri 15 tms. Syy oli kelan takapäässä olevan kondensaattorin irtoaminen juotoksistaan. Siellä se helisi ja avain alkoi taas pelata kun juotteli sen takaisin.
Ärsyttäviä yhtäaikaiset eri viat jotka saa ajatukset keskittymään jonnekkin muualle kuin pitäisi. Sentään moniurahihna ei hajonnut em vikojen yhteydessä vaan vasta eilen aamulla... Mitähän seuraavaksi...
Mutta tosiaan perutaan em ostoilmoitus
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1943
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Re: w220 etusam /prefuse sulake
Jopas oli masentava ryöppy ongelmia. Lasin kai kuuluisi mennä asennuksen/osan takuuseen mutta puolen vuoden jälkeen varmaan käytännössä vaikeata. Hankalia tosiaan ne yhtäaikaiset viat sähköpuolella, lasin sentään hanskaa erikseen muista ongelmista ja olihan muutakin positiivista kun sähköjen ongelmat kuitenkin selvisi.