Sprinter 313cdi 2000
Sprinter 313cdi 2000
Eli Sprinterin koneen ykkös-sylinterin mäntä suli etureunasta ja vaurioitti samalla sylinteriä. Ilmeisesti suutin vuoti niin paljon että huuhteli öljykalvoa pystystä..? Pystyykö koneen putkittamalla vai onko ainut vaihtoehto lohkon vaihto? Moottorityyppi on OM611. Onko henkilöauton moottorissa joku ratkaiseva ero ettei pysty käyttämään, samaa konetyyppiä on ilmeisesti käytetty C,E ja Vitossa? Vauhtipyörä/kytkin on varmasti eri ja ehkä nokat mutta jos ne vaihtaisi..?
Voi käyttää henkilöauton konetta. vaihtoon menee öljypohja/pumppu, venttilikoppa ja mahdollisesti jakopäänkoppa jos ei halua käyttää henkilöauton vesijäähdytteistä laturia. Myös vesipumpussa erilaiset hihnapyörät.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312d
2x -87 124 tdt 4matic 2+3 paku
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico