Väyrysen tehdasasennus Webaston laittaminen 203:een?
Väyrysen tehdasasennus Webaston laittaminen 203:een?
Eli olisi mahdollisuus hommata halvalla tommonen webasto. Miten onnistuis laittaa 203:een tuo? Ei tarvis välttämättä muutaku ajonaikasen lämmityksen erillisellä kytkimellä eli ei tarvis pyöritellä puhaltimia yms.. Ja kellosarjan ehkä vois laittaa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jos tuommoisesta haluaisi kaikki ominaisuudet käyttöön ( kellolla esilämmitys) niin vaatisi sen can-väyläboksin.
Jos tarve on vain ajonaikaiselle lämmittimelle niin pitäisi minusta toimia ihan kohtuullisesti, toista kiertovesipumppuakaan ei välttämättä tarvita koska auton oman pitäisi talvisaikaan muutenkin pyöriä kun lämmönsäätimet ovat lämmityksen puolella.
Jos tarve on vain ajonaikaiselle lämmittimelle niin pitäisi minusta toimia ihan kohtuullisesti, toista kiertovesipumppuakaan ei välttämättä tarvita koska auton oman pitäisi talvisaikaan muutenkin pyöriä kun lämmönsäätimet ovat lämmityksen puolella.
Ei oo saksantuonnissa kv-pumppua. Ajossa jos on päällä nii eikai se tarvi mitään muuta kuin mekaanisen pumpun. Ja jos kellolla käyttää ilman sisätilan lämmitystä luulisin että selviää ilman can boksia? Eikai näissä oo mitään venttiileitä lämppärinkennolla? Onnistuisiko ottaa polttoaine paluulinjasta konehuoneen puolelta?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Minusta kannattaa laittaa kiertovesimpumppu. Vaikkei se ajossa sitä välttämättä tarvitsekaan niin tyhjäkäynnillä ei välttämättä vesi kierrä tarpeeksi...Multiviri kirjoitti:Ei oo saksantuonnissa kv-pumppua. Ajossa jos on päällä nii eikai se tarvi mitään muuta kuin mekaanisen pumpun. Ja jos kellolla käyttää ilman sisätilan lämmitystä luulisin että selviää ilman can boksia? Eikai näissä oo mitään venttiileitä lämppärinkennolla? Onnistuisiko ottaa polttoaine paluulinjasta konehuoneen puolelta?
Vesiventtiilit on siellä pyyhkijöiden alla.
Polttoaineen itse ainakin ottaisin tankin pohjalta kun on valmis lähtö.
Kv-pumppu löytyy purkuautosta. Tankilla on siis valmis lähtö? Hm. .. alkaa houkuttelemaan kyllä laittaa webasto
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Mikäli autosi on tuon allekirjoituksen -04 eli 646 koneella niin tulee ehkä ongelmia jos ottais auton pa-linjasta koska tankissa sähköpumppu. Ja muutenkin kun tankissa valmis lähtö....
Kiertovesipumpullekin on etusamissa valmis lähtö tai jopa tyhjä töpseli paisarin kyljessä/ lähellä? Muutakuin letkut kiinni ja töpseli seinään.
203 on siitä hauska että esim -00 tai -01 ilman ilmastointia oleva erikoisvarusteltu suomiauto sisältää kuitenkin keulan kennon ja sisäkennon. Muutama putki ja kompura kiinni niin homma valmis+ paneli vaihtoon
Kiertovesipumpullekin on etusamissa valmis lähtö tai jopa tyhjä töpseli paisarin kyljessä/ lähellä? Muutakuin letkut kiinni ja töpseli seinään.
203 on siitä hauska että esim -00 tai -01 ilman ilmastointia oleva erikoisvarusteltu suomiauto sisältää kuitenkin keulan kennon ja sisäkennon. Muutama putki ja kompura kiinni niin homma valmis+ paneli vaihtoon