
Nokkakselin ajoitusmerkit (kuvassa heikosti näkyvät), merkit kohdilleen niin että konetta katsotaan suoraan edestä?

Kampiakselin merkki on noin 6 astetta pielessä, olisko joku siirtänyt merkkiä vai nokan ajoitus tosiaan olla 6 astetta pielessä?
Hyllyssä on tallessa nuo vanhat ja muistaakseni oli IWIS. Ne ainakin oli mitkä sinne laitoin.jolle kirjoitti:Onko kaikki nuo kuvissa olevat Iwiksen ketjuja?
Tuolla autolla jonka ajoitusta tutkin on mittarissa päälle 500 tkm, uskoo ken tahtoo mutta siihen kun lisää 2-300 tkm niin ollaan varmaan aika lähellä todellista![]()
312D sprinteristä pitäisi kanssa ketju vaihtaa kun tulee 600tkm mittariin ja ketjun pääliosa on minusta kulunut. Kädellä kun koittaa niin tuntuu terävältä. Siitä pitää ottaa koneen naamakin auki ja tarkistaa laahaimien kunto
Minkälainen työkalu sulla jari ke on ketjun niittaamiseen? Kumpikaan noista ei tainnut olla ns vahvistettu ketju?
Eli siitä erottaa vahvistetun. En tiennyt tuota mutta siksi tosiaan kerroin tuosta keskimäisestä ketjulenkistä et tarkkana pitää olla. Ne tosiaan olivat tosi tiukat laittaa paikoilleen. Niittaustyökalussa on se pää jolla saa niitin paikoilleen.jolle kirjoitti:Tarvikeketjuissa näkyy usein tuollaisia rakkuloita (uutenaankin), siksi kysyin että onko iwis vai joku muu kun on noin kamalan näköiseksi mennyt.
Eikös vahvistetulla ketjulla tarkoiteta sellaista ketjua jossa keskimmäinen ketjulenkki on piukalla sovitteella prässättävä paikalleen? Ei pärjää pelkällä paineilmavingulla, tuurnalla ja niittaustyökalulla?