Hyvä ! Kiitos taas neuvosta.
Seuraavaksi olisin just kysellytkin tätä tai ajattelinpa käydä huomenna Hartikaisella varmistamassa että jääkö valokin reistailemaan vaikka häiriö oliskin jo hävinnyt vai jääkö normaalisti vain merkintä muistiin tapahtumasta.
Taisin kyllä liikauttaa kys merkkivaloakin, kun kiristelin polttimoita.
Avain oli todella vaikka missä asennossa kun osa johdoista vielä irti. Valoa otin tupakan sytyttimeltä, radiota kuuntelin ja sitä vaille etten pyöräyttänytkin konetta.
124:lla olen nimittäin ajellut ilman mittaristoakin, mutta siinähän ei ole olenkaan niin paljon noita herkkiä härpäkkeitä.
Tämä on meillä sellaista kaksinpuhelua (minä kysyn ja sinä onneksi vastaat), että voitais tietysti keskustella yv:llä tai puhelimitsekin, mutta jospa tästä saa joku muukin vinkkiä tällä tavalla, eikä häiriinny.
Sellainenkin pikku ongelma on, että ratista on kulunut päällysnahka reiälle. Todennäköisesti peukalon kynnen kohdalta, ja ruopuu pikkuhiljaa lisää.
Ehjemmän vois ostaa joltakin, mutta vaihtamaan en kyllä itse ala, vaikken piippumiehiä olekaan. Nimittäin sillon viimeistään pussi pamahtaa ohjauspyörästä päin naamaa. Vaihtohan oliskin hyvä näytöstyö paikalliseen remppamiittiin

, vai onko liian työläs .
Vai voisko joku nahkuri kertoa millä tollainen kolo kannattais paikata ?
Niin onhan tästä niämmä kuvakin:
