Asiaan eli tuli tuossa huvikseen sitte avattua jumittava laatikko, tai jumitti ennen ja sitten siitä todettiin ettei siellä olluna ees öljyä

No ajattelin että siellä olisi sitten laakerit palanu sököks mutta olihan siellä sitten muutakin joho nyt tarvi pientä jelppiä kun tuon veli venäläisten sivuja en nyt saa toimimaan jostain kumman syystä kuvien kera.
Räjäytyskuvat ois kivat saaha tietenkin ettei tarvihe kysellä täällä kokoajan infoa, muutenkin ensimmäinen laatikko menossa ihan mielenkiinnon vuoksi ja onhan sekin hyvä osata


Pitäiakö tuon rattaan lähteä pooreilta irti
Ja tämähän on se pää joka upotettaan moottorin päähän

Vai kumpaan suunta nuitten palikoitten pitäs liikkua?

Tässä sama homma pitäskö lähteä irti mielessäni mietin että tottakai sen pitää jos nuita rattaitakin joskus joku vaihtelee mutta tuossakin kuvassa näyttää osittain hyvältä mutta tuon takapuolella selviä lämpöhalvauksia saanu joskus


Luulis lähtevän tuosta ylös kun ei se alaskaan voi tulla

Tässäkin sama juttu lähteekö tuo nuilta pooreilta pois jos niin mikähän mahtas olla hyvä tapa kun ei tuonne millastakaan ulovetäjää saa toisinkun tuon aikasempaan, tiiä tuota sitten vaan kestääkö se sen muttta kokeillaan


Jos meinaa et vaihtasin nuo laakeroinnit samalla ja kait nuo nyt samalla tiivisteetkin on jos näin ymmärtää haluan.
Ja sit se periaatteessa tärkein kysymys joka tuota "jumitusta" on aiheuttanut ilmeisesti

Eikö nuitten kahden pätkän välissä pitäisi olla jonkin moinen laakerointi ja millanen (mallia, mittaa, nro yms) niin sais haettua uuden
Kumma kyllä ne pienimmät oliko ne nyt niitä neulalaakereita niin olivat aivan ehjät

E: Pitihän sitä het jotain unohtaa, eli uskaltaako millasta voimaa käyttää nuihin kuhan ei hammastuksia rupea tärvelee ja tohjoks hakkaa?