Tietääkö kukaan?
Onko muuta eroa kuin Ecu/suuttimet?
Ilmamassamittari taitaa olla sama ja koneen korvakot/ piuhat plug´n´play?
Mitä eroa M104 2.8 versus 3,2 moottori
Mitä eroa M104 2.8 versus 3,2 moottori
w210 290td
w210 280E
Amc hornet -70 305
w210 280E
Amc hornet -70 305
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Imu- ja pakosarjat, imuilmaputki koneen yli, tietysti tilavuus, eli lohkot, kannet, akseli ja männät kankineen nyt ainakin.
M104 HFM koneita on myös ainakin kahdenlaisella kaasuläpällä, täyssähköisellä ja naruvetoisella jossa tyhjäkäynnin säätömoottori. Edellisessä kaasuläpällä on oma ECU joka saa tietoa myös ASR:ltä, vakkarilta jne. ja jälkimmäisessä tyhjäkäyntiä ohjailee suoraan moottorinohjain. Kuvitella saattas että läppiä on myös eri kokoisia koneen koon mukaan.
Saattaahan nuista löytyä kiusaksi asti myös vuosimallikohtaisia eroja, Mersun tuntien.
3,2 litraista löytyy myös LH-Jetillä ja jakajasytkällä varustettuna Ässän nokilta. Tämä muistuttaa enemmän 300-24 konetta.
BTW: Laitas Hornetista kuvia ja juttua näkösälle. Mulla oli joskus 232:lla saman ikäinen.
M104 HFM koneita on myös ainakin kahdenlaisella kaasuläpällä, täyssähköisellä ja naruvetoisella jossa tyhjäkäynnin säätömoottori. Edellisessä kaasuläpällä on oma ECU joka saa tietoa myös ASR:ltä, vakkarilta jne. ja jälkimmäisessä tyhjäkäyntiä ohjailee suoraan moottorinohjain. Kuvitella saattas että läppiä on myös eri kokoisia koneen koon mukaan.
Saattaahan nuista löytyä kiusaksi asti myös vuosimallikohtaisia eroja, Mersun tuntien.
3,2 litraista löytyy myös LH-Jetillä ja jakajasytkällä varustettuna Ässän nokilta. Tämä muistuttaa enemmän 300-24 konetta.
BTW: Laitas Hornetista kuvia ja juttua näkösälle. Mulla oli joskus 232:lla saman ikäinen.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.