Autovero pois
Autovero pois
Tonne jos saadaan 50.000 nimeä niin eduskunta joutuu sen käsittelemään.
Sitten näemme kuka kannattaa ja kuka ei
Seuraavissa eduskuntavaaleissa äänestetään sitten VAIN niitä jotka kannattaa. Alkaa homma sujumaan
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13
Eihän tämä nyt vain ole politiikkaa....
Sitten näemme kuka kannattaa ja kuka ei
Seuraavissa eduskuntavaaleissa äänestetään sitten VAIN niitä jotka kannattaa. Alkaa homma sujumaan
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13
Eihän tämä nyt vain ole politiikkaa....
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Okei, eli vero pois ja nyt corollalla ajavat pääsee kiinni C mersuun ehkä....näin mennään kaikissa tuloluokissa pykälä pari ylöspäin....
Kauanko se sitten tyydyttää....?
Kaikille kun ei verojakaan poistamalla saada tuloja joilla ostaa RR tai ässä mersu.
Ja kun ihmiselle ei mikään riitä....niin?
Mun mielestä kannattaa mennä töihin, sellaisiin töihin joissa maksetaan sen verran että saa mieleisen auton, tosin...kauanko siihen parempaan tulotasoon tyytyväinen?
.
Kauanko se sitten tyydyttää....?
Kaikille kun ei verojakaan poistamalla saada tuloja joilla ostaa RR tai ässä mersu.
Ja kun ihmiselle ei mikään riitä....niin?
Mun mielestä kannattaa mennä töihin, sellaisiin töihin joissa maksetaan sen verran että saa mieleisen auton, tosin...kauanko siihen parempaan tulotasoon tyytyväinen?
.
Pitää paikkansa; minullakin edellinen 124 oli vuosimallia 1993, nyt -94dealer kirjoitti: kaikilla on mahdollisuus entistä uudempiin, parempiin ja turvallisempiin autoihin.
Todennäköisesti he uskovat edelleen asiaansa
Tosin edellisestä 124:sta on liki viisi vuotta aikaa, onkohan se kulkine sittenkään uudempi
Turvallisempi kyllä, yksi ilmapussi lisää
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
En osaa sanoa, kuka on intoillut, mutta rekisteröintiveron tyyppiset verokiilat ovat kategorisesti haitallisia, jotka aiheuttavat todellisen lose-lose-lose-tilanteen kaikille osapuolille.dealer kirjoitti:Ei ole kauaakaan kun tälläkin foorumilla jotkut intoilivat miten loistavaa on kun autovero pienenee ja kaikilla on mahdollisuus entistä uudempiin, parempiin ja turvallisempiin autoihin.
Todennäköisesti he uskovat edelleen asiaansa
Ilmeisesti sitten on varaa maksaa korkeampia vakuutusmaksuja. Ilmeisesti vuokra-autojen vaan kuuluu maksaa niin paljon. Ilmeisesti niitä kuuluisia verottomia kilometrikorvauksia ei kannata laskea 5,6 senttiä per km. Ilmeisesti kaikkien kannattaa olla kateellisia toisilleen. Ilmeisesti kannattaa jatkaa odottelua, että joku karuselli osuu kohdalle.
Toivoisin todella, että useammalla olisi varaa hankkia uudempi ja turvallisempi menopeli.
Tätä toivovat kaikki. Tässä auttanee (vain) ajan kuluminen, nyt esp:llä varustettuja autoja saa jo muutamalla tonnilla.isk kirjoitti:En osaa sanoa, kuka on intoillut, mutta rekisteröintiveron tyyppiset verokiilat ovat kategorisesti haitallisia, jotka aiheuttavat todellisen lose-lose-lose-tilanteen kaikille osapuolille.dealer kirjoitti:Ei ole kauaakaan kun tälläkin foorumilla jotkut intoilivat miten loistavaa on kun autovero pienenee ja kaikilla on mahdollisuus entistä uudempiin, parempiin ja turvallisempiin autoihin.
Todennäköisesti he uskovat edelleen asiaansa
Ilmeisesti sitten on varaa maksaa korkeampia vakuutusmaksuja. Ilmeisesti vuokra-autojen vaan kuuluu maksaa niin paljon. Ilmeisesti niitä kuuluisia verottomia kilometrikorvauksia ei kannata laskea 5,6 senttiä per km. Ilmeisesti kaikkien kannattaa olla kateellisia toisilleen. Ilmeisesti kannattaa jatkaa odottelua, että joku karuselli osuu kohdalle.
Toivoisin todella, että useammalla olisi varaa hankkia uudempi ja turvallisempi menopeli.
Pakottamalla uutta autoa ei kukaan osta, kun ei ole varaa niin ei ole varaa. Ihan sama olisiko väliraha 25000 vai 26000, 15000 vai 16000, eivät uhraa ajatustakaan asialle.
Joitain ei näy kiinnostavan vaikka olisi varaakin.
Autoveroa alennettiin takavuosina, eipä ole vectrat ja väykyt silti katukuvasta kadonneet. Kaipa kansa ei ajatellutkaan kuten päättäjät halusivat.
Vakuutusmaksut saisivat toki alentua, vanhasta väykynromustakin menee nyt jotain 160 euroa vuodessa.
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2334
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
Mikä veroalennus? Jos "työmiestenkin edustaja" on sitämieltä että romutusmaksu riittää vanhaan autoon kun ostaa uuden. Pitäisi se kertakapitalistillekin kelvata.
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talo ... la/1289288
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/talo ... la/1289288
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Kyse ei ole kuin siitä että suurpääomaa edustavan ulkomaisen autoteollisuuden ylläpitämä lobbausjärjestö Autotuojat ry asettelee kauniita maailmaasyleileviä sanoja ilmastonmuutoksesta ja autokannan ikätilastoista eri instanssien suuhun. Puhuvat päät puhuvat kun eivät muuta osaa.
Eli verkko pitää saada heilumaan ja autoalan tilauskantaa ja liikevaihtoa isommaksi tavalla tai toisella , se on se tavoite; milloin oikealta, milloin vasemmalta, milloin vanhanaikaisella, yleensä tuomaripelillä.
Minulle auto on väline välimatkojen taittamiseen, ja olen hemmetin tyytyväinen nykyiseen kalustooni. Minä väitän puhtaaseen omaan semi-akateemiseen maalaisjärkeilyyni perustuen että maailma ei pelastu sillä että paalataan meidän pihalta kaksi maksettua käyttistä ja romutussetelit kädessä mennään ostamaan kaksi uutta tilalle.
JA JÄLLEEN KERRAN: KUKA ON VALMIS PAALAAMAAN OMAN KYMMENVUOTIAAN AUTONSA ROMUTUSSETELIÄ VASTAAN SITEN ETTÄ SUOMEN AUTOKANNAN IKÄ SAAVUTTAA "LÄNSIEUROOPPALAISEN TASON"????
Eli verkko pitää saada heilumaan ja autoalan tilauskantaa ja liikevaihtoa isommaksi tavalla tai toisella , se on se tavoite; milloin oikealta, milloin vasemmalta, milloin vanhanaikaisella, yleensä tuomaripelillä.
Minulle auto on väline välimatkojen taittamiseen, ja olen hemmetin tyytyväinen nykyiseen kalustooni. Minä väitän puhtaaseen omaan semi-akateemiseen maalaisjärkeilyyni perustuen että maailma ei pelastu sillä että paalataan meidän pihalta kaksi maksettua käyttistä ja romutussetelit kädessä mennään ostamaan kaksi uutta tilalle.
JA JÄLLEEN KERRAN: KUKA ON VALMIS PAALAAMAAN OMAN KYMMENVUOTIAAN AUTONSA ROMUTUSSETELIÄ VASTAAN SITEN ETTÄ SUOMEN AUTOKANNAN IKÄ SAAVUTTAA "LÄNSIEUROOPPALAISEN TASON"????
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Minua taas ei kiinnosta tuon taivaallista..eikä kyllä maallistakaan, millä kukin ajelee...kunhan se kulkine on sellanen että sillä uskaltaa ajella niin liukkaalla kun kuivallakin kelillä...saatikka sitte sateella.
Mitä näihin uudempiin kulkineisiin tulee niin niinkauan kun on mahdollista niin sellasella tulen ajamaan ja sellasessa olemaan omistaja tai haltija, uudempaan ku vm-90 ei tällähetkellä ole varallisuutta eikä riitä hermot sellaset huotoihin viemiseen, niitä ku harvempi kotiasentaja pystyy kotonaan huoltamaan.
Kalleus tai halpuus on hyvin laskettavissa ja suhteutettavissa aurtolla liikkujan tuloihin ja menoihin...varsinkin tuloihin, meillä ainaki maksellaan ne pakolliset kulut autoilusta just silloinkun laskujen eräpäivä on...ei yhtään etukäteen ainakaan.
Autoilusta on suomessa...ja vähän muuallaki tehty sen verran kallista että maakunnissa ajellaan vanhemmilla kulkineilla koska uudempiin ei ole yksinkertaisesti varaa, johtuen autoilun verotuksesta kokonaisuudessaan, siinä verotetaan ihan kaikkea ja ainakin kolmesti, nyt sitte kysytään kui nii kolemsti
Ensinnä verotetaan tuloista, sitte auton oastosta, niistä kirjallisista tehtävistä jotta saat auton omille nimilles, sitte siitä vakuutuksesta/vakuutuksista, huolloista, varaosista, käytöstä, käyttämättömyydestä ja kohta varmaan siitäkin ku käyt autoliikkeessä uudempaa ja luultavasti ehjempää kattomassa.
No toisaalta jos ajattelis että se autovero poistuis....mihkä en ihan heti edes usko, mutta aina kannattaa koittaa ja häiritä politikkoja jotka ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää normi palkansaajan onkelmia...ajtella sitä että mitä tulis tilalle jos ja kun autovero poistuis
En viiti niitä muutoksia ees kirjotella...tämän ku saattaa joku sellanen lukea joka sitte vahingossa antaa ehdotuksena ne mennä eteenpäin ja joku veroalan asijantuntija joka niitä työpöytänsä äärellä...tai kotona saunassa...tai kylpytynnyrissä...kapakissa.....ulkomailla...lapissa hiihtäessä...tai missä nyt milloinkin sattuu olemaan niin ottaa ja kirjoittaa moisesta älynväläksestä sen vero-ehdotuksen.....joka sitte kaikessa hiljasuudessa hyväveli järjestelmän lobbaaman hyväksytään.......seuraavaks 54-78 vuodeks, ja sitähän ei kukaan halua muuttaa...luvataan kyllä, mutta niihä se sanonta menee:....sää vaan lupaat
Ja nimeni kävin kuitenkin listalle laittamassa
Mitä näihin uudempiin kulkineisiin tulee niin niinkauan kun on mahdollista niin sellasella tulen ajamaan ja sellasessa olemaan omistaja tai haltija, uudempaan ku vm-90 ei tällähetkellä ole varallisuutta eikä riitä hermot sellaset huotoihin viemiseen, niitä ku harvempi kotiasentaja pystyy kotonaan huoltamaan.
Kalleus tai halpuus on hyvin laskettavissa ja suhteutettavissa aurtolla liikkujan tuloihin ja menoihin...varsinkin tuloihin, meillä ainaki maksellaan ne pakolliset kulut autoilusta just silloinkun laskujen eräpäivä on...ei yhtään etukäteen ainakaan.
Autoilusta on suomessa...ja vähän muuallaki tehty sen verran kallista että maakunnissa ajellaan vanhemmilla kulkineilla koska uudempiin ei ole yksinkertaisesti varaa, johtuen autoilun verotuksesta kokonaisuudessaan, siinä verotetaan ihan kaikkea ja ainakin kolmesti, nyt sitte kysytään kui nii kolemsti
Ensinnä verotetaan tuloista, sitte auton oastosta, niistä kirjallisista tehtävistä jotta saat auton omille nimilles, sitte siitä vakuutuksesta/vakuutuksista, huolloista, varaosista, käytöstä, käyttämättömyydestä ja kohta varmaan siitäkin ku käyt autoliikkeessä uudempaa ja luultavasti ehjempää kattomassa.
No toisaalta jos ajattelis että se autovero poistuis....mihkä en ihan heti edes usko, mutta aina kannattaa koittaa ja häiritä politikkoja jotka ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää normi palkansaajan onkelmia...ajtella sitä että mitä tulis tilalle jos ja kun autovero poistuis
En viiti niitä muutoksia ees kirjotella...tämän ku saattaa joku sellanen lukea joka sitte vahingossa antaa ehdotuksena ne mennä eteenpäin ja joku veroalan asijantuntija joka niitä työpöytänsä äärellä...tai kotona saunassa...tai kylpytynnyrissä...kapakissa.....ulkomailla...lapissa hiihtäessä...tai missä nyt milloinkin sattuu olemaan niin ottaa ja kirjoittaa moisesta älynväläksestä sen vero-ehdotuksen.....joka sitte kaikessa hiljasuudessa hyväveli järjestelmän lobbaaman hyväksytään.......seuraavaks 54-78 vuodeks, ja sitähän ei kukaan halua muuttaa...luvataan kyllä, mutta niihä se sanonta menee:....sää vaan lupaat
Ja nimeni kävin kuitenkin listalle laittamassa
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Minusta on ihan järjetöntä suostua sellaiseen että pitää ostaa uusia autoja jotta maailma pelastuisi.
Uusista autoista tehdään sellaisia rimpuloita että ne kestää just sen takuuajan hajoamatta kokonaan ja sitten takuun loputtua pitää kiiruusti romuttaa vanha ja ostaa taas uusi kun vanhalla autolla alkaa suunniteltu käyttöikä olla lopussa ja osat ja remontit maksaa ihan hävyttömästi.
Minusta autoissa pitäisi olla 10 vuoden takuu jottaa valmistajalla olisi joku vastuu siitä mitä epäkuranttia työntää ulos tehtaasta
Uusista autoista tehdään sellaisia rimpuloita että ne kestää just sen takuuajan hajoamatta kokonaan ja sitten takuun loputtua pitää kiiruusti romuttaa vanha ja ostaa taas uusi kun vanhalla autolla alkaa suunniteltu käyttöikä olla lopussa ja osat ja remontit maksaa ihan hävyttömästi.
Minusta autoissa pitäisi olla 10 vuoden takuu jottaa valmistajalla olisi joku vastuu siitä mitä epäkuranttia työntää ulos tehtaasta
Näillä nurkilla tuommoiset vakuutusmaksut ovat kaukainen haave. Vanhasta väykynromusta hupenee 240€ kesällä saadun halvimman tarjouksen mukaan. Liikennevakuutus täysillä poonuksilla, siis.dealer kirjoitti: Vakuutusmaksut saisivat toki alentua, vanhasta väykynromustakin menee nyt jotain 160 euroa vuodessa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Kyllä tuo ainakin länsinaapurissa auttoi autokannan nuorentamiseen. Toki siellä on sitten vanhoille autoille erillaisia huojennuksia kuten esim käyttövoimaverosta vapautuminen jne. ettei harrastus kuole kokonaan käyttöverojen/vakuutusmaksujen vuoksi.
Aatellaan vaikka että CLA 180 BE:n hinta olis 27 150,- sen sijaan että siihen lätkästään 6 835,11 veroja Eipä silti että ois tuotakaan varaa ostaa mutta vaikka 2010 mallin alle 200tkm ajettu ceemeli alle 12t€
Aatellaan vaikka että CLA 180 BE:n hinta olis 27 150,- sen sijaan että siihen lätkästään 6 835,11 veroja Eipä silti että ois tuotakaan varaa ostaa mutta vaikka 2010 mallin alle 200tkm ajettu ceemeli alle 12t€
Edelleen silti vastustan veron poistoa. Meille jotka joutuvat ajamaan alle tonnin ritsoilla, on ihan sama mitä uudet maksaa. Käyttömaksut nousisivat tuhansiin ja polttoainehinnat vähintään tuplaantuisivat. Saattaisi se kirpaista sitä uuden ostanuttakin. Veroa sopivasti laskemalla myynti lisääntyy ja valtion tulot kasvaa. Hallitus ei vain ole sitä tajunnut.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Joskus tuli laskeskeltua minkä verran polttoaineiden hinnat (B+D) OIKEASTI nousisi jos AIVAN KAIKKI autoilusta tänä päivänä kerättävät verot ja veronluontoiset maksut siirrettäsiin tasapuolisesti myytävän polttoaineen litrahintaan olettaen lisäksi että kansakunnan kokonaisajosuorite pysyisi juuri samana. Tulos oli tuolloin 2007-2009 verotuksella ja hintatasolla noin 60c per myyty polttoainelitra.
Sen verran se on noista ajoista jo noussut eikä se raha vieläkään mihinkään riitä.
Sen verran se on noista ajoista jo noussut eikä se raha vieläkään mihinkään riitä.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viestit: 1589
- Liittynyt: 30.9.2005 10:45
- Paikkakunta: Turun tienoo
- Viesti:
Mitä vähemmän nuo tuolla suojatyölaitoksessa käsittelevät asioita sitä halvemmaksi se meille tulee, eli ei mitään adresseja tai valitusvirsiä sinne. Mitä hyötyä on poistaa 50€ vero kun tilalle lätkäistään 100€ käyttömaksu.
Se on ihan pirun oikein, että ne pöljät jotka uusia autoja ostavat, maksavat siitä oikein kunnon raippaveron ja mitä kalliimpi auto sitä suurempi vero. Olen autoveron noston kannalla, enkä ole juuri nyt hankkimassa lisää uusia tai vanhoja autoja. Nuo kuusi saa nyt riittää loppuelämäksi.
Se on ihan pirun oikein, että ne pöljät jotka uusia autoja ostavat, maksavat siitä oikein kunnon raippaveron ja mitä kalliimpi auto sitä suurempi vero. Olen autoveron noston kannalla, enkä ole juuri nyt hankkimassa lisää uusia tai vanhoja autoja. Nuo kuusi saa nyt riittää loppuelämäksi.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Yhteenkään nettiadressiin en ole nimeäni laittanut, enkä laita. Aivan turhaa hommaa. Niillä ei varmuudella ole mitään vaikutusta mihinkään.
Autovero siinä mittakaavassa, kuin Suomessa sitä toteutetaan, on p*rseestä. 7 miljardia nyhdetään autoilijoilta ja vähän reilu kymmenesosa siitä palautuu takaisin teiden kunnossapitoon ym. infrastruktuurin ylläpitoon. Tuolla verolla ei ole muuta virkaa, kuin tyhjäntoimittajabyrogratian ylläpito.
Autovero siinä mittakaavassa, kuin Suomessa sitä toteutetaan, on p*rseestä. 7 miljardia nyhdetään autoilijoilta ja vähän reilu kymmenesosa siitä palautuu takaisin teiden kunnossapitoon ym. infrastruktuurin ylläpitoon. Tuolla verolla ei ole muuta virkaa, kuin tyhjäntoimittajabyrogratian ylläpito.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
No joo ei se suomessa mihinkään muutu.Nyt kun yt neuvotteluja joka alalla pitää valtio tiukasti kiinni pyhistä lehmistä kun muista ei saa enää rahaa niin onhan autoilijat ja sairaat hyvä kohderyhmä mitä verotetaan jatkossakin ja tiukemmin varmaan katainen laitttaa jalakulkijatkin verolle vielä
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin!
mitämitä, eikö siellä nyt olekaan niitä oikeita kansanedustajia, kun perssuomalaisia on iso joukkoveskola kirjoitti:joo, selvitätkö vielä millä numerolla voin äänestää omaa napaani, kun ne ehdokkaat on kaikki idiootteja, jotka eivät koskaan ole tehneet ruumiillista työtä ?
itekin miettinyt, että jos lähtis ehdokkaaksi, ja kampanjassa rehdisti mainostais "ajan vain omaa asiaani ja tavoitteena nauttia vähintään 4 vuotta hyvästä palkasta. Tavoitteena oppositio, jotta pääsis vähemmällä vaivalla.". Meniskö lie tällainen rehellisyys kansaan läpi...
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Eikös vielä sen verran että "nauttia kaksi kautta ja jäädä eläkkeelle" olisi paree...veppe kirjoitti:mitämitä, eikö siellä nyt olekaan niitä oikeita kansanedustajia, kun perssuomalaisia on iso joukkoveskola kirjoitti:joo, selvitätkö vielä millä numerolla voin äänestää omaa napaani, kun ne ehdokkaat on kaikki idiootteja, jotka eivät koskaan ole tehneet ruumiillista työtä ?
itekin miettinyt, että jos lähtis ehdokkaaksi, ja kampanjassa rehdisti mainostais "ajan vain omaa asiaani ja tavoitteena nauttia vähintään 4 vuotta hyvästä palkasta. Tavoitteena oppositio, jotta pääsis vähemmällä vaivalla.". Meniskö lie tällainen rehellisyys kansaan läpi...
.
Ei se palkka niin häävi ole kun joutuu käytännössä muuttamaan neljäksi vuodeksi Helsinkiin.veppe kirjoitti:mitämitä, eikö siellä nyt olekaan niitä oikeita kansanedustajia, kun perssuomalaisia on iso joukkoveskola kirjoitti:joo, selvitätkö vielä millä numerolla voin äänestää omaa napaani, kun ne ehdokkaat on kaikki idiootteja, jotka eivät koskaan ole tehneet ruumiillista työtä ?
itekin miettinyt, että jos lähtis ehdokkaaksi, ja kampanjassa rehdisti mainostais "ajan vain omaa asiaani ja tavoitteena nauttia vähintään 4 vuotta hyvästä palkasta. Tavoitteena oppositio, jotta pääsis vähemmällä vaivalla.". Meniskö lie tällainen rehellisyys kansaan läpi...
Mutta minusta niin moni meistä on autoilija että itse olisin valmis lähtemään ajamaan asioiota autoilijoiden puolesta kaikenmaailman viherpiipertäjiä ja autoilijan suoneniskijöitä vastaan.
Tuo aloite on juuri siitä syystä hauska, että jos ja kun se eduskunnassa hylätään niin sen hylkääjät voidaan "ristiinnaulita" ja niiden kuvat panna jakoon.
Kukaan ei ole tähän mennessä ilmoittautunut "autoilijan asialla" puolueeksi. Siellä vois olla hyvä joukko nukkuviakin äänestäjiä.
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Juurikin näin. Se byrokratia on juuri se joka pitää poistaa tästä maasta. Venäjällä byrokratiaa on siksi että siellä on iso joukko puolityökykyisiä ihmisiä joille on pakko keksiä jotain pikkunäppärää tekemistä, jotta eivät alkoholisoidu täysin pilalle ja kuole. Meidän byrokratia on sieltä kotoisin. Heillä vaan se toimii sikäli paremmin että siellä on käytössä myös lahjonta jolla byrokratiaa voidaan vauhdittaa.Meissenkeri kirjoitti:Yhteenkään nettiadressiin en ole nimeäni laittanut, enkä laita. Aivan turhaa hommaa. Niillä ei varmuudella ole mitään vaikutusta mihinkään.
Autovero siinä mittakaavassa, kuin Suomessa sitä toteutetaan, on p*rseestä. 7 miljardia nyhdetään autoilijoilta ja vähän reilu kymmenesosa siitä palautuu takaisin teiden kunnossapitoon ym. infrastruktuurin ylläpitoon. Tuolla verolla ei ole muuta virkaa, kuin tyhjäntoimittajabyrogratian ylläpito.
Suomessa byrokratiaa ja virka paikkoja lisää määrätietoisesti EU. Se tehdään seuraavasta syystä. Oikeaa tuottavaa työtä ei tänä päivänä ole kaikille, joten verorahoilla pitää rahoittaa virkamiesten hiekkalaatikkoleikkejä. Tai oikeammin luullaan että ei ole tuottavaa työtä kaikille. Aivan oikein, Ei ehkä sisähommia olekaan. Ulkohommia olis kyllä, mutta kun ne on niin hiton raskaita ja epäsiistejä joten ei niitä voi teettää kenelläkään; tällä "ylimääräporukalla" varsinkaan.
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
Kyllä se JUURI sitä tarkoittaa. Ne jotka eivät autoa käytä eivätkä omista saavat sitten keksiä muita tulolähteitä.AM kirjoitti:Eli olette sitä mieltä että jos autovero poistettaisiin samaa rahaa ei nyhdettäisi autoilijoilta jossain muussa muodossa?
Niinkuin kummelin Jackpotissa. Voitsä kuvitella.... joittenkin lasten iskät..... Ne käy TÖISSÄ.
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06