jos ostais 270 cdin

Vastaa Viestiin
Mercedes_c
Viestit: 196
Liittynyt: 06.6.2007 23:50

jos ostais 270 cdin

Viesti Kirjoittaja Mercedes_c »

niin minkä ikäsen?
kuulemma vanhemissa 01-03 ollu jotain ihme mesen virityksiä ja eivät oikein pelitä että pitäs uuempaa löytää about 05nen pitääkö paikkansa??
ja ruostuuhan nuo kuin kaikki meset noh eipä ollu bmwlläkään kehumista.
meinasin ostaa e39 diiselin mutta aloin etsimään että missä paikassa pitää olla tarkkana ko porkkanan ja vika lista se hirmutti ja siihen loppu bmwn osto halut
MarkusW203
Viestit: 16
Liittynyt: 04.6.2011 9:03
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja MarkusW203 »

Itsellä -02 mallinen 270 cdi. Suurimmat murheet varmaan on juuri tuo peltien ruostuminen, heti kiveniskeymistä lähtee pläntti leviämään eli ne kannattaa katsoa ja hoitaa pois. Jos automaattia hakee, niin kannattaa, että lootasta on öljyt vaihdettu, muuten aika mukava laatikko. Koneessa ilmamassa anturi saattaa välillä oikkuilla, mutta se ei ole kallis vaihtaa ja suuttimissa tuppaa olemaan jonkun verran ohivuotoa eli jos nafta haisee, niin sitä kannattaa epäillä. Osaava diesel korjaamo kyllä korjaa ne suuttimet, ettei tarvitse uusimaan alkaa. Alustan tukivarsia tahtoo jonkun verran mennä, mutta niistä nyt selviää aikaedullisesti. Itsellä kyseinen auto oli 1. Johtotähti ja seuraavkin kyllä on M-B hyvin suurella todennäköisyydellä. Facelift malli taitaa, olla jonkun verran paremmassa maineessa eli siihen kannattaa tähdätä jos rahat riittää, -04 alkaen alkaa löytyä faceliftiä, ohjaamo siinä faceliftissä, mielestäni todella paljon tyylikkäämpi, ulkoisesti erothan jää aika pieniksi.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

puolitoista vuotta ollu tuommonen -01 koppero varmarina eikä oo ollu moittimista kun askin sai toimimaan johtuen takapään narinanivelistä :shock: pääasiassa melko huoletonta ollut. audia ei ikävä tuu ,mutta on mulla pureskelemista tuon mahottoman sähkäisyyden määrässä kun öljynvaihtokin meinaa tuottaa tuskaa, minäkin mukamas jotakin autoista ymmärrän :oops: noh.. ruosteet, onhan niitä jo tulon päällä mut kai niitä on pahempiakin :roll: tai sitten tuo on vaan vähä paree kun joku ehtinyt sitä jo maalailla (kalvovahvuusmittarin mukaan) :shock:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Eipä facelift malli minusta ole sen toimintavarmempi kuin edeltäväkään, molemmat on aika varmatoimisia ja mitään lastentauteja ei minusta ole.

Facelift on uudemman näköinen sekä sisältä että päältä,ulkopuolella eroa mm. etuvalot (kirkkaat), samaten kun sumuvalot ja peilien vilkut. Puskurit erilaiset jne...

Molemmat mallit ruostuu, ruostuneita facelifteja ei vielä näy paljoa. Johtuuko tämä sitten niiden nuoremmasta iästä vai paksummasta maalista (ruoste pysyy paremmin piilossa) ?

Molemmissa malleissa ruoste pysyy aika hyvin piilossa kun pesee autoa useammin kun kerran vuodessa.

Mitäs muuta tulee, alusta osaa joutuu jossain kohtaa uusimaan. Etutukivarret kestää noin 200 tkm, koiranluut ei sitäkään. Eivät tosin ole mitään älyttömän kalliita vaihtaa kaikkia kerrallaan niin seen jälkeen taas auto kulkee niin kuin kuuluukin.

270 kone ja automaatti ei minusta ole mikään taloudellisin yhdistelmä mutta mukava ajostaan.
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

Facelift mallin ruiskutus järjestelmä on vähempi huoltoa vaativa
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Facelift 270 ruiskutusjärjestelmä vaatii ihan yhtä paljon huoltoa kuin vanhempikin. Eli ei kummempia. Nimittäin siinä on sama 1300bar systeemi. 203:sessa 270 on aina CDI2. Oli miten uusi tahansa. :)
Tähdellisen parantola
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

tapio89 kirjoitti:Facelift 270 ruiskutusjärjestelmä vaatii ihan yhtä paljon huoltoa kuin vanhempikin. Eli ei kummempia. Nimittäin siinä on sama 1300bar systeemi. 203:sessa 270 on aina CDI2. Oli miten uusi tahansa. :)
niinpä näkyykin olevan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”