Luin vähän juttuja eri foorumeilta.Ajattelin,että olis toi makee tuollainen jälkikäyttöä varten.Ei tarttis aina istua paikoillaan....ja hoh hoijaa aika ei kulu
Millainen olis laittaa tee se itse mieheltä paikoilleen?Mihin kytketään ja miten käyttäytyy originaalin keskuslukitushälyn kanssa?
Kyseessä siis e300td
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Mulla oli aikoinaan japanindiisselissä halpis turbotimeri pidentämässä kannen käyttöikää.
Yksinkertaisimmillaan nuo ei ole mitään muuta kuin päästöhidasteisia releitä.
Kytkentä oli vähänkään sähkötaitoiselle helppoa. Paketissa tuli mukana ohjeet mikä piuha kytketään mihinkin piuhaan ja auton piuhat sai selvitettyä yleismittarilla. Sitten ei muuta kuin kuorimaan piuhoja, kolvaamaan timerin piuhat väliin ja kutistesukkaa päälle.
Käytännössä kattoen timeri eli rele teki sitä että kun jännite loppui ohjauspiuhasta niin kierrätti itsensä lävitte jatkuvasta plussasta virtaa ohjauspiuhaan ja näin piti auton käynnissä vaikka avaimen irroittikin. Timerissä oli digitaalinen laskuri jonka sai säädettyä muistaakseni 10sek välein pitämään auton käynnissä 0min10sek - 9min50sek väliltä mitä vaan.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
ite ajelen vimoset kilsat aina rauhassa ja käyttelen sen 10sek varmaan sit paikallaan.. toki mulla on pikkuteitä noi vimoset kilsat/metrit .. eukolle oon ohjeeksi antanu käytellä kun se saa laskeutua isolta tieltä suoraan pihaan ja sammuttaa sais melkeen lennosta
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
vai on yksinkertainen kytkeä mersuun timeri. kertokaas neuvoja miten tuon saa pelaa ku tosiaan toimii alipaineella tuo sammutin? ja laturillekko pitäs yks piuha?
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu