Vaihdatin levyt ja palat. Kuitenkin ulompi takajarrun mäntä jumitti ja ei mahtunut uutta palaa. vanha laitettiin väliaikaisesti että pääsee liikenteeseen. No, eihän sitä semmoiseksi voi jättää....
Satula pois...Hups pultti meni poikki. Eipä voi KL:n pultteja kehua, ihan räkäpaskaa!
Kuinka pitkälti tuolla mahtais uskaltaa ajaa ylemmän pultin varassa jos välttää kovempaa jarruttelua?
Juuri nyt ei voi porata vanhaa pulttia pois. Ja autoa on pakko siirtää pitempi matka jos haluaa irroitella.
Hyvää tapaa poistaa katkennut pultti?
Ei se ruosteessa voi olla kun kaks päivää sitten vaihettu. Joko kiristetty liikaa tai virheellinen pultti. Murtopinta tosin ei näytä että olisi ollut liian kova. Pikemminkin pehmeyttään katkesi.
Poraanko reijän, lämmitän pillillä ja kokeilen vastatapilla?
Muita ehdotuksia?
Pultti katkes, kauanko pysyy yhdellä satula kiinni
-
- Mopomiesten kuningas
- Viesti:
Re: Pultti katkes, kauanko pysyy yhdellä satula kiinni
Tuota aukeeko pultti oikeaan vai vasempaa...AK47 kirjoitti: Eipä voi KL:n pultteja kehua, ihan räkäpaskaa!

Ja ei varmaan ollut 8,8 pultteja . meinaan sarjojen mukana tulevat ovat jotain ihan muuta , ja jos käännät sen poikki , kannattaa osallistua johonkin kisaan ihan oikeesti!
klik here...
Kumpi pultti meni poikki ylempi vai alempi
Poraa pois jos ei vastakierretapilla lähe
Poraa pois jos ei vastakierretapilla lähe
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
-
Mikillä hitsaamaan mutteri pultin tynkään. Mutterin reiän sisältä päin nätti liimata. Samalla lämpeää ja irtoaa lähes itsestään avaimella kääntämällä, mutta OIKEAAN SUUUNTAAN
Kätisyys menee vääntäessä helposti väärinpäin, ellei ajattele kahdesti.
Oli minulla kyllä kuukausia kiinni yhdellä pultilla.

subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Juu, olin siinä aika kiireessä purkamassa ja saattaa olla että vääännsin vääräänkin suuntaan650000tuttavuus kirjoitti:Mikillä hitsaamaan mutteri pultin tynkään. Mutterin reiän sisältä päin nätti liimata. Samalla lämpeää ja irtoaa lähes itsestään avaimella kääntämällä, mutta OIKEAAN SUUUNTAANKätisyys menee vääntäessä helposti väärinpäin, ellei ajattele kahdesti.

Oon 175cm 67kg ja enempi paperihommia tehny kohta 5v ja semmoinen kuivan kesän orava. Avain oli kuitenkin reippaan mittainen....
No ajelin 60km ja pysyi kiinni. Jos huomenna kokeilis katsoa saako mutterin hitsattua tai porattua reijän ja vastakierretapilla pois sen entisen tyngän.