morooo.
alottlin tossa korroosioremontin.
1988 w201 2.5turbodiesel kyseessä ja tunkin korvakot ruosteessa.
motonetissä myynnissä kynnyskoteloita. ei kuvaa, eikä tarkemaa kuvausta. ylettyykö korjauspala tunkinreikien ohi lokarin kaaren alaosaan, vai onko korjauspelti vain tunkinreikien välinen osuus?
--------
löytyskö muualta korjauspaloja?
--------
takavalojen alaosat hävinneet myös. niihin mitään apuja?
---
voisin ostaa ehjillä takavalon pohjilla varustetun kopan ja takaluukun kannen.
t mika metso 040-55 ysi kasi 172
w201 helmat/ tunkinreiät. korjauspaloja??
Re: w201 helmat/ tunkinreiät. korjauspaloja??
Koko helma se on.retku kirjoitti:morooo.
alottlin tossa korroosioremontin.
1988 w201 2.5turbodiesel kyseessä ja tunkin korvakot ruosteessa.
motonetissä myynnissä kynnyskoteloita. ei kuvaa, eikä tarkemaa kuvausta. ylettyykö korjauspala tunkinreikien ohi lokarin kaaren alaosaan, vai onko korjauspelti vain tunkinreikien välinen osuus?
--------
löytyskö muualta korjauspaloja?
--------
Ja samoja klokkerholmeja löytyy joka tarvikelikkeestä.
Tuollaisesta omaan tenavaan leikkelin korjauspalat.
ok. kuinkakohan pitkälle alas helma tulee? entä kuinka ylös?
mulla on kuppa levinnyt jo pohjapellin puolelle...
---
voi olla että huomenna alan vääntämään suorasta pellistä paloja. 16v muovihelmat tulee päälle, eli korjauksen ulkonäöllä ei väliä kunhan ruosteet saa pois.
--
kouvolan suunnalta voisin ostaa kopan. kunhan olisi ehjät takavalon alareunat, muulla ei niin väliä. toisaalta etuovetkin voisin ostaa.
---
kyseinen auto on ollu mulla 04 vuodesta asti. palvellut hyvin, mutta nyt ollu parivuotta seisonnassa. viimetalven unohtu pihalle... eilen se lähti apuvirralla käyntiin ku palmun alta... pikkusen on varmempaa tekniikkaa kun toi uudempi ajokki...
mulla on kuppa levinnyt jo pohjapellin puolelle...
---
voi olla että huomenna alan vääntämään suorasta pellistä paloja. 16v muovihelmat tulee päälle, eli korjauksen ulkonäöllä ei väliä kunhan ruosteet saa pois.
--
kouvolan suunnalta voisin ostaa kopan. kunhan olisi ehjät takavalon alareunat, muulla ei niin väliä. toisaalta etuovetkin voisin ostaa.
---
kyseinen auto on ollu mulla 04 vuodesta asti. palvellut hyvin, mutta nyt ollu parivuotta seisonnassa. viimetalven unohtu pihalle... eilen se lähti apuvirralla käyntiin ku palmun alta... pikkusen on varmempaa tekniikkaa kun toi uudempi ajokki...