Ongelmia väykyn konepellin kans.
Ongelmia väykyn konepellin kans.
Eli kone pelti ei aukia vivusta vetämällä. Se vaijeri ei oikiastaan liiku mihinkään. Oisko jollaki käyny samalailla ja miten se ollaan selevitetty?
-99 facelift
onkos peruna saanu jo pellin auki
,menee pikku hiljaa hermo ton kulkineen kans eka noi valojen korkeuden säätö ei toimi(oli letkut irti)ny kiinni ei toimi viäkään,ny s..tana konepelli nasahti kiinni ei auki kirveelläkää(tai sillä pian koitan)sisältä kun kammesta nykii tuntuu ettei vaijeri liiku yhtää..maskin välistä yritin vaijeria nykiä parilla hitsi puikolla,kuskin puoli vaa ei aukee....

Jotkut on saaneet kaivamalla vaijerinpään esiin pyräkotelon kautta ja vetämällä pihdeillä, jotkut ovat purkaneet pohjamuoveja ja muuta edestä että pääsee tökkäämään jollain pitkällä meisselillä
http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... 320-3.html
http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... -if-2.html
http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... 320-3.html
http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... -if-2.html
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Joo sain sen lopulta auki joutu purkaa vaa noi etualamuovi sieltä kuskin pyöräkotelosta oliko toi pyöree ilmastoinnin osa(oisko kuivain)sieltä pikku raosta sain näköyhteyden vaijeriin ja koukulla sain sen veran nykästyä et aukes...tod.näkösesti konepelti lyöty liian lujaa kiinni kun oli Eka vaijerin pätkä pudonnu hahlosta..siinä syy ettei auennu...