missä on vika?? 280s v82 kaasari kone. nykii, vie bensaa 20l/100 maantie ajossa eikä löydy vääntöjä koneesta ja käynnistyy vähän huonosti.
virranjakaja, kierrin, tulpat/johdot vaihettu. koneessa on hyvät puristukset, kaasari puhistettu. mutta vika ei ole hävinny.
missä vika??
Tervetuloa Meselle.
Siitä kaasarista en osaa sanoa mitään, mutta olen kuullut että voi olla hankala säätää tai huoltaa.
Mutta yleisestihän se kannattaa muistaa, että kaasarin säätöruuvit ei pyöri itsestään. Ensin kannattaa etsiä vikaa muualta.
Uus tarvikepuola ei paljon maksa, koita vaihtaa sekin.
Siitä kaasarista en osaa sanoa mitään, mutta olen kuullut että voi olla hankala säätää tai huoltaa.
Mutta yleisestihän se kannattaa muistaa, että kaasarin säätöruuvit ei pyöri itsestään. Ensin kannattaa etsiä vikaa muualta.
Uus tarvikepuola ei paljon maksa, koita vaihtaa sekin.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Re: joo
alunperinhän siinä on tavallinen mekaaninen kalvopumppu,suodatinhan pitäs olla lähellä kaasutinta vai onko siinä joskus ollu ruisku,niin silloin on käytetty takana olevaa ruiskun suodatinta,mikä tekee kyllä kalvosähköpumpullekkin aikamoisen vastuksen sitten olis sellanen mahollisuus,että uimurikammion sulkuventtiili vuotaa ajaessa ja siitä johtuu suuri pensan kulutus kun laitat virran päälle,vaimeneeko takaa kuuluva naputus hetken päästä edellyttäen että siellä on kalvopumppu jos naputus ei lopu,taitaa sulkuventtiili päästää läpi,mistä johtuu myös huono käynnistysaimosak kirjoitti:kiihytys pumpussa ei ole vikaa. uuden puolankin vaihdoin äsken, mutta ei vaikuttanu millään lailla.
onkos 280s bensapumppu tai suodatin myös taka-osassa tankin lähettyvillä?? koska sieltä kuuluu myös joskus naputus.
sitten jos siellä on sellanen pumppu joka tekee liian suuren paineen ,jolloin uimuri ei jaksa sulkee venttiiliä,paine sais olla n.0.25bar
onhan sitten se automaatti ryyppy mikä takertelee eikä putoo pois pelistä koneen lämmettyä
tutkippas nämä nyt ensin niin pähkäillään lisää