124-korista 210-koppaan.

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
wese
Viestit: 51
Liittynyt: 22.4.2006 11:26

124-korista 210-koppaan.

Viesti Kirjoittaja wese »

Laitoin tämän aiheen tuonne "vierasmerkki"-osioon, mutta lisäänpä saman vielä tähän. Lähinnä toivon kommentteja W210 siirtymisestä, onko järkytys suuri kun on tottunut 124-koppaan? Roveriin ei välttämättä tässä lokerossa tarvitse ottaa kantaa:

"124-koppasen E200D:n mittarissa alkaa olla kohta miljoona kilometriä ja on aika katsella tuoreempaa. Ko. auton käyttäjänä olen luonnollisesti tottunut erittäin huolettomaan ja vähävikaiseen elämään. Tosin laiskanpuoleiseen (kiihtyvyydeltäänkin). Olen ajatellut vuosituhanen vaihteen vuosimalleja. Aikaisemmin itsestäänselvä ratkaisu olisi ollut uudempi Mese, mutta olen antanut itselleni kertoa, etteivät nämä uudet 210-koppaset ole enää 124:n veroisia. Siksipä mielessäni on muutaman kerran käynyt syrjähyppy. Vetäisiko Rover 75 (vm 2000) vertoja W210 korin Meselle samalta vuodelta? Dieselroverissahan on Bemarin 2-litrainen kone. Ja tyyli briteistä.

Onko kellään kokemuksia? Mielipiteitä varmaankin enemmän."
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Parempi ajolleen, ja isomman tuntuinenkin se on. Tekniikkaakaan en pelkäisi. Siis 210 vs 124.

Mutta: Tarkkana ruosteiden kanssa jos sellaisen aiot hankkia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”