Jauhaa tasaisesti, Kleeman LSD lukkoperä asennettu

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
Avatar
jameri
Viestit: 210
Liittynyt: 24.2.2007 18:27
Paikkakunta: Vantaa

Jauhaa tasaisesti, Kleeman LSD lukkoperä asennettu

Viesti Kirjoittaja jameri »

Jotenkin hiukka söi miestä kun spedaalia painaessa vain toinen 285 jauhoi ja kohta oltaisiin tilanteessa että joutusi vaihtamaan takarenkaita kulumisen tasaamiseksi no onneksi Kleemann hovitoimittaja Suomesta löysi lääkettä pulmaan.

Jahka saapuu ja on kiinni laitan lisätunnelmia 8)

Kuva

Toivottavasti tämä on se näkymä joka tulee tutuksi inhottaville Bemaristeille :) toisaalta en tiedä miltä se henkisesti tuntuu kun Rouvani näyttää perää :? hmm olikohan tämä ihan viisasta :roll: No toivottavasti ei käy kuten Häkkisen Mikalle

Kuva
Viimeksi muokannut jameri, 14.4.2008 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Nii siihenkö on tuommonen bolt-on palikkasysteemi? Miten atomeina se perä pittää käyttää? Ei kait tuota ihan huoltoluukusta vaiha?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Hamis
Viestit: 402
Liittynyt: 02.8.2007 9:01
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Hamis »

hovivaja kirjoitti:Nii siihenkö on tuommonen bolt-on palikkasysteemi? Miten atomeina se perä pittää käyttää? Ei kait tuota ihan huoltoluukusta vaiha?
Taijat haaveilla portteriin samanlaista 8)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Hamis kirjoitti:
hovivaja kirjoitti:Nii siihenkö on tuommonen bolt-on palikkasysteemi? Miten atomeina se perä pittää käyttää? Ei kait tuota ihan huoltoluukusta vaiha?
Taijat haaveilla portteriin samanlaista 8)
Emmie tarvihe, portteri jauhaa jo ykstasasesti :kuningasajatus:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Håkke
Tolokun mies
Viestit: 768
Liittynyt: 02.10.2005 18:17
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Håkke »

pito ongelmista kiinnostuneena , mitäs tuo palikka setti maksaa.
viime kesänä meni 245 renkaat 7mm--) 3 mm ja 15 tkm


edittiä
kappas 500 viesti
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Avatar
jameri
Viestit: 210
Liittynyt: 24.2.2007 18:27
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Håkke kirjoitti:pito ongelmista kiinnostuneena , mitäs tuo palikka setti maksaa.
viime kesänä meni 245 renkaat 7mm--) 3 mm ja 15 tkm


edittiä
kappas 500 viesti
Tuo 500 on MB piireissä aina saavuttamisen arvoinen, Onnea 8)

Kannattaa kysäistä tuolta niin menee kerralla maaliin

http://www.kleemann.fi/site.htm
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Avatar
jameri
Viestit: 210
Liittynyt: 24.2.2007 18:27
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

No niin sikakallis B huolto ja muut operaatiot on suoritettu, kojelauta ei enään nakuta ja Comandin kylkeen asennettu Dension ipod mokkula pelittää kuin jätti iso CD boksi super nopeasti.

MUTTA MUTTA tuo Kleeman lukkoperä muutti auton luonteen aivan täysin, tuo harmaa pötkö muuttui täysin, SUOSITTELEN todella lukkoperän laittamista hiukka tehokkaampaan kulkineeseen.

Ajamisen ilon palasi, nyt on aikas maukas lähettää " suoljetulla tie osuudella" perää elää mukavasti vaihtojen tahdissa ja sen aistii että voima puhuu, ei enään ole jälkeäkään siitä steriilistä kulkineesta.
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 voimansiirto”