eli eli pintakaasulla ajellessa ulisee mukavasti, heti kun kytkintä vähän painaa niin loppuu ulinat kun seinään.
Itse olen miettinyt, kardaanin kannatinlaakeri ei voi olla, silloinhan se ääntäisi kokoajan, pyöränlaakerit ei kun ei kanttailessa muutu ääni, vaihdelaatikko ei, kun toimii vaihteet hyvin, perä (asd) ehkä voisi, reilu vuosi sitten laitettu uudet öljyt (oikeat, ostettu veholta), mutta se ulina on aika kova ja tulee mielestäni edestä.
Tämmöstä yksinpuhelua tämä, katellut jo "uusia" periä purkaamolta, huomenna jos hakis uudet öljyt sinne jos se olisi ne kussut poissa. Ajettu vasta 360tkm.
mikä piru ulisee mersussa
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
Ei välttämättä liity aiheeseen, mutta ainakin sivuaa sitä:
Takavuosina oli 123 240D joka ulisi 2 vaihteella oliko se 30Km/h nopeudessa. Vikaa ihmeteltiin pitkään kun se kuului selvästi takaa ja muilla vaihteilla ja nopeuksilla ei ulinasta tietoakaan???
Syypääksi löytyi lopulta pakoputken viimeinen liitos jossa ilmeisesti oli peltilirpake taipunut sisäänpäin toimien pillinä ja vihelsi tietyillä kierroksilla! Ilmeisesti ykkösellä ei tullut ikinä ajettua niillä kierroksilla ja taas isommilla pykälillä ääni jäi niin paljon taakse ettei se kuulunut kuskin pukille asti?!?! Ja sitten Anopin legendaarinen takaikkuna raollaan uudessa Corollassa: merkkihuollon pojilla hauskaa
Takavuosina oli 123 240D joka ulisi 2 vaihteella oliko se 30Km/h nopeudessa. Vikaa ihmeteltiin pitkään kun se kuului selvästi takaa ja muilla vaihteilla ja nopeuksilla ei ulinasta tietoakaan???
Syypääksi löytyi lopulta pakoputken viimeinen liitos jossa ilmeisesti oli peltilirpake taipunut sisäänpäin toimien pillinä ja vihelsi tietyillä kierroksilla! Ilmeisesti ykkösellä ei tullut ikinä ajettua niillä kierroksilla ja taas isommilla pykälillä ääni jäi niin paljon taakse ettei se kuulunut kuskin pukille asti?!?! Ja sitten Anopin legendaarinen takaikkuna raollaan uudessa Corollassa: merkkihuollon pojilla hauskaa