konepellin säätö ja sen vaikeus

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

konepellin säätö ja sen vaikeus

Viesti Kirjoittaja jone77 »

124 Konepellin säätö ei ota onnistuakseen, ei vaikka "oikea oppisesti" lokasuojan sisältä säätää, aina vaan saman sentin jää ylös.

Pelti kyllä painuu, kun sen painaa oikeaan tasoon, mutta kun käyttää auki niin sama lähtötilanne.

onko kellään kikka kolmosta, tai lääkettä mikä on menny vikaan. :?:

pitääkö molemmat puolet säätää yhtä aikaa. :?:

autolla ajettu todellista 340tkm
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Onko kumpikin jousi samassa kolossa? Joskus oli samaa ongelmaa, mutta en nyt ihan muista kuinka se ratkesi. :roll:
Petehri
Viestit: 159
Liittynyt: 04.2.2007 0:17
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Samoja ongelmia ollut täälläkin. Kaikkia mahdollisia konsteja olen omaani yrittänyt, mutta aina toinen puoli jää takareunasta 10mm liian ylös. Kiinnitys reikiäkin olen kalvanut isommaksi mutta sekään ei kokonaan poistanut ongelmaa.


Ainoa vaihtoehto on että sarana on niin väljä, ettei sitä saa säädettyä kohdalleen.


Tällähetkellä omasta puuttuu toisenpuolen jousi ja konepelti istuu nyt hyvin paikoilleen. Tarkoitus olisi vaihtaa saranat parempiin tai laittaa konepeltiin 190:sen kaasujousi.
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja jone77 »

PK kirjoitti:Onko kumpikin jousi samassa kolossa? :roll:
huomion arvoinen seikka :pappa:
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja jone77 »

jone77 kirjoitti:
PK kirjoitti:Onko kumpikin jousi samassa kolossa? :roll:
huomion arvoinen seikka :pappa:
jouset on keskimmäisissä koloissa molemmin puolin.

Voisko olla, niin että sarana on vain kulunut. :roll:

Mitähän uusi maksaa :?: , saako muualta, kun Veholta.
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

Petehri kirjoitti:... tai laittaa konepeltiin 190:sen kaasujousi.
Mie jo het eppäilen kakkosnelosen konepellin painoo, minulla omassa
201:ssä iha kallellaan ku yhen kaasujousen jousen varassa. Onha se pienempi ja kevveempi, mutta silti.
Entäs jos laittas molempii klaitoihi. :roll:
VALMET 5oo -69
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

katoppas ettei se toisenpuolen sarana "pohjaa" johonkin,silloinhan se ei laske alemmaksi vaikka kuinka jousta kiristäs :idea:
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Re: konepellin säätö ja sen vaikeus

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

jone77 kirjoitti: Pelti kyllä painuu, kun sen painaa oikeaan tasoon, mutta kun käyttää auki niin sama lähtötilanne.
Kuulemma painuu, ei pysy. Muka :roll:
VALMET 5oo -69
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”