matsa nakuttaa.....

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
petska
Morkoolimies

matsa nakuttaa.....

Viesti Kirjoittaja petska »

Masta 626 vm89 on tuossa naapurilla ja pitäisi kuulemma katella kun se naputtaa tärpättu konheella.....epäilin puhelimessa et nostaja paskana tai kökkö paskaa sisällä....onko kellää kokemusta onkos niille tekohingitys konstia....

HVM se on toi ekspertti puhdistus litkujen kanssa niin eikös noihin masukkoihinkin ole tehty tuon takia fortekäsittelyjä.... :lol:

vai kertaanko auton arvon ja ostatan uudet nostajat :lol:
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos 12V kone niin tyyppivikaa ja Forte todennäköisesti auttaa joksikin aikaa. Tai Bardahl, sitä saat "meiltä".
wiimax.fi
jari_w123
Mersutohtori

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Ostin muijalle mazdan 2,0 12v vm 90 noin 3vuotta sitten.Siinä oli ilmeisesti nostajat naputtanu ja samalla naputtanu myös pakoventtiilin lukkokiilojen läpi männän päälle :lol: .Kuulemma jonkinlaista tyyppivikaa tuokin :?: .Ostohetkellä lohkon kyljessä oli kolme reikää,kansi täysin paskana kolmos sylinterin kohdalta ja mäntä pikkupalasina öljypohjassa.Myös tieltä oli edellinen omistaja keräillyt lohkon ja männän palasia.Kilometrejä oli tuolloin mittarissa 274tkm ja auto todella siisti\hyvin pidetty.Että vaiha vaan ne nostimet :lol: .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
terde

Viesti Kirjoittaja terde »

Sano naapurille et ostaa MERSUN :D :D :D
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09

*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Harju

Viesti Kirjoittaja Harju »

jari_w123 kirjoitti:Ostin muijalle mazdan 2,0 12v vm 90 noin 3vuotta sitten.Siinä oli ilmeisesti nostajat naputtanu ja samalla naputtanu myös pakoventtiilin lukkokiilojen läpi männän päälle :lol: .Kuulemma jonkinlaista tyyppivikaa tuokin :?: .Ostohetkellä lohkon kyljessä oli kolme reikää,kansi täysin paskana kolmos sylinterin kohdalta ja mäntä pikkupalasina öljypohjassa.
Ostit :shock:
jari_w123
Mersutohtori

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Juu kyllä siitä joutu 200€ silloin maksamaan.Plussana oli tosi siisti ja ehjä kori ja muutenkin täysin ehjä auto konetta lukuunottamatta,uudet kesärenkaat tulivat myös mukaan kauppaan.Nyt auto on huomattavasti rapistuneempi kun hoito on jätetty vähemmälle :oops: .Kyllä se silloin olisi mazda vaan pitänyt jättää väliin ja ostaa AUTO eli W123 diesel :twisted: .Vaan kun ei auto kelvannut niin mazda tuli sitten ostettua :lol: .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
deffa

Viesti Kirjoittaja deffa »

Mulla on joskus ollu GD-koppanen 626:nen vm.88. Tyyppivikanahan on turhan ahtaat öljykanavat niissä venanostimissa. Forte autto mulla naputuksiin jonki aikaa, sitte piti yks nostin vaihtaa. Ainakin kyseinen mulla ollu 2.0 12v oli tosi tarkka öljystä. Täyssynteettiset mobilit sai naputtaa nostajat iloisesti. Teboilin diamondi oli ainoa, jolla nostimet oli hiljaa :lol:
petska
Morkoolimies

deffa kirjoitti:Mulla on joskus ollu GD-koppanen 626:nen vm.88. Tyyppivikanahan on turhan ahtaat öljykanavat niissä venanostimissa. Forte autto mulla naputuksiin jonki aikaa, sitte piti yks nostin vaihtaa. Ainakin kyseinen mulla ollu 2.0 12v oli tosi tarkka öljystä. Täyssynteettiset mobilit sai naputtaa nostajat iloisesti. Teboilin diamondi oli ainoa, jolla nostimet oli hiljaa :lol:
olen muuten omien moottorin purku kokemusten perusteella todennut ralliformulan olevan perseestä... :lol: diemondilla pysyy sisus puhtaampana... :lol:
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
petska
Morkoolimies

no nii iltasella otin matsan venakopan auki oli yksi nostin jumissa ja reilu 3mm välystä :lol: ....joten sen sitten lutrasin liikkuvaksi....ja täytyy katella jos vaihtaa uuden...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”