Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Heips ! rekisterikilvenvalojahan ( olipa pitkä sana) tuo herjaa.. Itse muuten tilasin Tuning design . Netistä hienot ledi- rekkarivalot 203:seen, on muuten makeet ja valaisee metrin maatakin auton takaa , eikä herjaa äly mitään ..
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

dealer kirjoitti:Rekkarivalo
VOI MAHAROTOONTA :!: Pitänee tilata ebaystä uus valo ja käyttää hotarin rassausmiitissä vaihdettavana, ei tuollasta kenenkään persaus kestä,jatkuvasti jotaki :o

mä oon tuossa auton takana pitäny maalivaakaa ja koittanu puntaroida että montako kiloa tulee hiilitankoa pakoputkesta niin tietääs että mimmoset rahat se hyvä ystäväni keisari jyrki käteinen minulta pyytää jatkossa, verojen muodossa tietenkin. ei se minua haittaa, takaisinhan minä sen saan, olo on kuin laittaas rahaa pankkiin :roll: vai olikse kreikkaan :roll:

edit: ei ollut tarkotus piruilla tilailu rek valoista, kirjottelin stooria yht aikaa eikä sillon vielä kukaan puhunu stylinki valoista mitään :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Tyyninkiä,tyyninkiä!! Meillä rouva ehti ajella pari päivää töihin ennen ku kysy et miten tuo " pikkumusta" näyttää takaa Nuon "raikkaalta" :D kyllä näin , heivaa kusen väriset lamput (etuparkitkin). Anteeks porkkanaryhmä ..
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

ei se oo enää jaksanu nuita lamppuja ees herjata :roll: mitä veikkaatte paljonko tuonne autoon pitää sähköö tunkee että se lämpeis aikanaan :evil:

on termarit (molemmat) uutta ja psukuri on teipattuna,maskin takana on kaljapäkin rääppeet niin ei vaan 20km ajamiset auta.. bout 50 on lämmöt tuollasen ajon jälkeen :roll:

jotain ääntäkin (vinkunaa tms) se oli kuulemma alkanu pitään tuossa 15km päässä kotua ja oli sit rauhottunut hiljakseen. kun en ite ajele tällä juurikaan niin vaikee ees arvailla että mikä kuuluu asiaan ja mikä ei :roll:

toista se oli ku kääpiövanhus täräytettiin tulille (tosin lämpösestä tallista mut ei sillä oo vaikutusta) ja vietiin leimalle huomautuksitta.. ja sillä sai kuovitellakkin eikä alkanu herjaamaan yhtään eikä vilkkunu valoja muutako vastaantulevilla 8) :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Mo! Tuanoinnii, oliks siin viel sähkönen lisälämppäri toiminnassa ja asetuksista kytketty toimintaan? Sit ku oon lueskellu näitä paleltumisjuttuja niin joko koitit lukkopihti-tyyppistä korjuuta pikku-syylarin letkuun? Männäviikolla näin sellaisen 270cdi /203:sen jossa oli pikkusyylari poistettu kierrosta: lohkolta imusarjan alta tuleva letku joka lähtisi pikkusyylarille (josta neste siis palaisi löpölauhduttimelle) olikin nerokkaasti nostettu suoraan löpö-lauhulle! Toimii kuulemma hienosti, viisaammat vois tietty kertoo et onko kyseinen asennus ok myös kesäkeleillä ?
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

haapis1 kirjoitti:Mo! Tuanoinnii, oliks siin viel sähkönen lisälämppäri toiminnassa ja asetuksista kytketty toimintaan? Sit ku oon lueskellu näitä paleltumisjuttuja niin joko koitit lukkopihti-tyyppistä korjuuta pikku-syylarin letkuun?
sähköselä lisälämppärillä tuo vissiin on. starin nokassa auto käy aina kun tarvetta ilmenee ja muutenki välillä varuuksi.

jos mittaristossa on tuolle asetuksia niin äkkiä pikkusen ohjeita ku mä en tajua kauhiasti tuota enklantia! sisällä tuos vissihin tarkenee kuitenkin jotenkuten (en oo ite ajellu pidempää siivua juuri laisinkaan)

lukkopihdit asentelen varmaan huomenissa. moottoritila alkaa olemaa tiiviimpi kun monella jääkaappi :evil: (laitoin äsken vielä lisää pahavia) ja kuunnellaan huomenna taas uudet uutiset :roll:

kulutus tiemmä sielä 7L nurkilla ajotietsikan mukaan noin 30km siivulla ja pakkasta bout -25 (tämä vähän itseäkin varten muistiin)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Lexa
Viestit: 86
Liittynyt: 29.12.2010 11:14
Paikkakunta: Kalafornia

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terho P kirjoitti:jos mittaristossa on tuolle asetuksia niin äkkiä pikkusen ohjeita ku mä en tajua kauhiasti tuota enklantia! sisällä tuos vissihin tarkenee kuitenkin jotenkuten (en oo ite ajellu pidempää siivua juuri laisinkaan)
Ratin näppäimillä asetuksista kohtaan: HEATER.
Siellä nämä sitten:

1. AUTO on automaattinen (yllättäen :lol:)
2. MANUAL -> sillä ilimastointi EC-näppäimellä päälle/pois
(kun valo palaa = pois päältä)
3. OFF joka on sitte pois kokonaan päältä

Ps. Tuo kakkoskohan EC-näppäimestä en oo varma nimestä ku ei muista, mutta se oikian puolimmainen näppäin kuitenkin....jos se automaattinen puhallus oli se keskimmäinen näppäin. Ei oo tullu palijo mesellä nyt ajeltua, niin ei tarkaan muista mitä näppäimessä luki...
W168 Evolution (mun), S212 (vaimon)
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Jep, siel valikos saattaisi lukee et Heater Booster, se automaatti asentoon! Ja kyllä sen näillä pakkasilla tyhjäkäynnillä huomaa kun on toiminnassa, niin ärsyttävästi heiluttaa kierroksia ja "hyrskyttää" käyntiä. Sitä en tie et lämmittääx se oikeesti ollenkaan :D
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

no tuo heateri oli ainaki offilla ja koitin laittaa ny pihditkin pikkutermarin letkuun. jos ei auta niin sitten alkaa olemaan konstit vähissä? äkkiä kuvittelis ettei uusissa termareissa vikaa olisi (en jaksa muistaa oliko se 82 tai 87 asteinen.. :roll: ) kaikki muovitkin on paikallaan asiallisesti ja roikannenästä lähetään ajeleen aina :?

edit: no ny ainaskin sain näillä konsteilla lämmöt normaaliin. koitin ottaa pihdit pois letkuista niin ei ainakaan lähtenyt lämmöt laskemaan eli en tiedä oliko lopulta vika vain tuolla asetuksissa :shock:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Lexa
Viestit: 86
Liittynyt: 29.12.2010 11:14
Paikkakunta: Kalafornia

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Juu, kyllä se lämmitin sitten lämmittää :lol:

Kukahan tietäis paljonko sen teho on?


Tosiaan tyhjäkäynnillä huomaa kun kierrokset humpaa sen tahtiin...
W168 Evolution (mun), S212 (vaimon)
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Hyvä,hyvä, homma selvitetty :D
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Lexa kirjoitti: Kukahan tietäis paljonko sen teho on?
~2000w
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

CDI203 kirjoitti:
Lexa kirjoitti: Kukahan tietäis paljonko sen teho on?
~2000w
no jos se nuon paljo on nii tohtiikohan tosiaan jättää lukkopihdit kotio :shock: itseasias en oo huomannu tyhjäkäynnillä humppaamista :? starin nokassa herjaa kiertovesipumppua vaan ja silti siä jotenkuten tarkeneekin :roll: nooh..testit jatkukoon.. toki aamulla ku eukko oli töihin menny niin mittari oli parhaimmillaan esitellyt -36 pakkasia :shock:

ei tuo ihan huonolla huollolla onneks oo ollu. Mä tosin paukuttelin itekseni henkseleitä että mitä nuo mouruaa tuola ja mikseivät vaihtaneet termareitaan jne.. nyt sitten tämä perhana ei sitten lämpeekkään :oops: kyl tuolla naftamäärällä sen lämmön pitäs riittää paremmin :evil: epäilen pahasti että jossain termarissa on valmistusvikaa tms :evil:

kerron sit lisää kun tiän että oliko käyttäjässä vai termarissa vika :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Laittaa sen k-vespumpunkin uusix eikä renaa!! Ne nyt o Vanhempana sellaisiii et käy ja ei käy.. Crc:llä ja koputtelulla usei herää joksikin aikaa( melko yksinkertainen sähköhammasharjan moottori) mut kiva sekin on jättää parkkihallissa pyörimään ja mattoja kuivaamaan! sitäpaitsi kaikki tuntuis liittyvän kaikkeen näissä cdi- koneiden talvilämmöissä

:roll:
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

haapis1 kirjoitti:sitäpaitsi kaikki tuntuis liittyvän kaikkeen näissä cdi- koneiden talvilämmöissä

:roll:
pirhana kuvittelisi ettei parkkipaiklla olevan auton vesikiertomoottori vaikuttaisi ajolämpöihin noin paljoo ja vielä tehdas tekoonen auto :shock: st-mersulla tuota on jo tullut reenattua että jos vaihdelootaa vaihdetaan niin kansipahvi voi hajota k.o remontin yhteydessä :oops: :? ei tän pitäny olla tämmönen.. oisko pitäny sittenki ostaa pösöö nii olis voinu edes yrittää ennakoida kun varautuu pahimpaan jo ostaessa :lol:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

autoa säilytetään nuotiossa ja nyt mammalla on penkit kumossa ja masteri takaluukussa ja ei tarkene vieläkää. onkahan säästäneet eristyksissä kun ei tarkene :shock:

asiaan: pikkutermari keulalla oli jo tehtaalta lähtien (behr) perseestä. se vuoti turhankin lujaa jo minunkin keuhkoilla. laitoin siihen sitten hanan eli kuulaventtiili kraanan :arrow: ei sielä pr¤% oo lämmintä vieläkään 30km ajon jälkeen :shock: kuulemma abaut 70 astetta oli 30km ajon jälkeen,roikan nenästä lähdetty ja oisko 17 ollu pakkasta :roll: nyt alkaa olemaan konstit loppu.. niin kai sinne vielä vois yhen tarviketermarin tunkea :roll: ylävesiletkuunko ja mimmonen??

minä en usko että tuon ominaisuuksiin kuuluisi käydä nuon kylmällä koneella :evil: katalysaattori tukkeutuu ja tapahtuu paljon jänniä asioita :evil: eihän tuo kestäisi mun pätkä-ajoa ollenkaan :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:autoa säilytetään nuotiossa ja nyt mammalla on penkit kumossa ja masteri takaluukussa ja ei tarkene vieläkää. onkahan säästäneet eristyksissä kun ei tarkene :shock:

asiaan: pikkutermari keulalla oli jo tehtaalta lähtien (behr) perseestä. se vuoti turhankin lujaa jo minunkin keuhkoilla. laitoin siihen sitten hanan eli kuulaventtiili kraanan :arrow: ei sielä pr¤% oo lämmintä vieläkään 30km ajon jälkeen :shock: kuulemma abaut 70 astetta oli 30km ajon jälkeen,roikan nenästä lähdetty ja oisko 17 ollu pakkasta :roll: nyt alkaa olemaan konstit loppu.. niin kai sinne vielä vois yhen tarviketermarin tunkea :roll: ylävesiletkuunko ja mimmonen??

minä en usko että tuon ominaisuuksiin kuuluisi käydä nuon kylmällä koneella :evil: katalysaattori tukkeutuu ja tapahtuu paljon jänniä asioita :evil: eihän tuo kestäisi mun pätkä-ajoa ollenkaan :?
Jotain hämminkiä siinä on jos mollemat termarit on kunnossa,
aamusta kun yhdellä pihalta lähdin -32 ja ~10min ajoa niin koneen lämpö nousi ~80c
sisällä tarkeni paitahihasillan,
(sähkö vastuksen päävirta pistety poikki pihdeillä)
eihän ota mistään ilmaa joukkon mikä kertyy lämppärin kennoon/muuten sotkee neste kierron, nesteet kunnossa vesitila puhdas,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

nesteet on ok. vesitila on puhdas. kiertovesipumppua tuo on herjannut starin nokassa :roll: eikö se kierrätä nesteitä vaan parkissa ja aikasemmin jo ihmettelin että miten se muka voi tuohon vaikuttaa?

faceliftit kuulemma lämpee paremmin ku nää "vanhukset" eli kumpiko nimim: CDI203 auto on?

tuo kiertovesipumppu alkaa tosiaan olemaan se viimonen mahdollisuus muttakun ei sen pitäs vaikuttaa ainakaan koneenlämpöihin? jotenki ymmärtäisin että sisällä ei tarkenisi tällöin (en osaa sanoa että tarkeneeko tuolla sisällä kun en ite aja muutako termarivikasella ooppelilla ja aikasemminki oli kylymä audi :lol: )
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29281
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

eikö se kierrätä nesteitä vaan parkissa
Kyllä se aina pyörii kun lämmitystä on päällä, mutta ei vaikuta moottorin lämpenemiseen.

Tänään vaihtelin termarit erääseen -01 203 220 cdi:hin, auto oli ollut ajon jälkeen pari tuntia pihalla pakkasessa ja oli tunnin hallissa, moottorin lämpötila 40 ajoon lähtiessä.
Keula oli peitetty pahvilla ja jätin sen paikalleen, sähköinen lisälämmitin automaattisesti toiminnassa.

Automaatti kakkoselle ja vauhtia 80 eli kierrokset 4500 päälle, ajoin 7 kilometriä niin oli lämmöt 80.

Normiajossa lämpenee varsin hitaasti.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Äsken täräytin "coupe-väykyn" (niinku Terho sanoos :D ) Vuoksenrannasta tulille,seisonu työpäivän verran,pakkasta -25.
Lohkolämmitintä tms. ei kesäautossa ole,niin tuota 7 km. rauhallisen ajon jälkeen lämmöt tasan 80 asteessa...ai nii,tää onkin pensa.

No viimetalven kovilla pakkasilla 270 cdi ei tarvinnut roikasta lähön jälkeen kuin 25 km.maantieajoa että lämmöt 80:ssa.Pahvi kyllä piti olla keulassa.

Kannattaa muuten vaihtaa ehjään se kiertovesipumppu,viiskymppiä maksaa ja saattaa tareta sisällä paremmin :idea:
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

kilander kirjoitti: Kannattaa muuten vaihtaa ehjään se kiertovesipumppu,viiskymppiä maksaa ja saattaa tareta sisällä paremmin :idea:
mites se menikään. motonetista tms halavin mahdollinen mersuun tarkotettu kiertovesipumppu ja päädyn vaihto kolmisakaraiseen vanhasta pumpusta ja se ei aiheuta edes kiroilua? ei kukaan halunnu vastata tuohon mun tuplatermari kysymykseen? :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Joo näin se menee,motonetista noita tullut muutama haettua.

Tuossa het alkuun olikin kuva lähes identtisistä pumpuista.

viewtopic.php?t=23901
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:nesteet on ok. vesitila on puhdas. kiertovesipumppua tuo on herjannut starin nokassa :roll: eikö se kierrätä nesteitä vaan parkissa ja aikasemmin jo ihmettelin että miten se muka voi tuohon vaikuttaa?

faceliftit kuulemma lämpee paremmin ku nää "vanhukset" eli kumpiko nimim: CDI203 auto on?

tuo kiertovesipumppu alkaa tosiaan olemaan se viimonen mahdollisuus muttakun ei sen pitäs vaikuttaa ainakaan koneenlämpöihin? jotenki ymmärtäisin että sisällä ei tarkenisi tällöin (en osaa sanoa että tarkeneeko tuolla sisällä kun en ite aja muutako termarivikasella ooppelilla ja aikasemminki oli kylymä audi :lol: )
"asikaan" kärry minkä talavi kuntoa varmistelin oli 00 mallinen

Ylä vesi letkuun voi laitta 1.1/1.4 rellun letku termari jos ei viitsi sitä omaa termaria vaihdella (löyttyy esim motonetistä osanumerola 30-6018)
kolmi haaraeisen kiertovesipumpun kärsän voi vaihtaa kaksihaaraisen tille
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Moi, Ja Huoh .. Olin jumissa tuolla naapurivoorumilla tässä aiheessa ! Tänään kokeiltiin yhteen 270 cdi autoon jossa oli ohitettu pikkulauhdutin niin palauttaa se tehdaskuosiin uusilla termareilla ja laittamalla letkut sinne mihin ne on aikanaan Saksassa piirrelty ! Ja kas kummaa vehje toimii: pakkasta 20 vauhtia 80 ja 10 miinuutin päästä lämmöt 80 ja yli :shock: keulassa maskimuovi!! Tunti ajeltiin pääasiassa maantietä mut vähän taajamaakin, lämmöt 80-90 , pikkusyyläri lämmin ja iso kylmänä :shock: jotenkin ois nyt ajateltava että jos kaikki tikissään ja molemmat termarit uusia niin toimiihan nuo, niinkuin ovat tehtaalla aikanaan rakentaneet :pappa:
E 200 cdi BE TA PB -15
Vrod-02
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

niin siis alunpitäen tähän on siis uusittu jo syksyllä molemmat termarit ja letkut menevät niinku tehtaanpaappa ne on piirtänyt jotenka vikaa on jossakin.

tänään hain rellun letkutermarin ja kas kuinka ollakkaan.. tämä mun hakema clion termari ei sinne mahtunut jotenka mulle TAAS myitiin semmosta mikä sattuu käteen osumaan :evil: huomenna takasi kauppaan jne :evil: mä varmaan vielä keitän tuon kesällä pois vaihdetun termarin kattilassa ja jos se toimii niinkuin pitää niin laitan sen takaisin ja joskus enskesänä sit tuon "uuden" termarinkin mä keitän jos tuo vika nyt saadaan joskus kuntoon jne.. nyt ei tälletalvia huvita ostella enää orkkis termareita kun semmosen jo kerran ostanu (tää on taas näitä mun ihan omia periaatteita)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29281
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

keitän tuon kesällä pois vaihdetun termarin kattilassa
Pyöräytä ensin rasvassa ja jauhoissa ja kääntele pikkusen kuumalla pannulla.
Tulee rapea pinta :bere:
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

dealer kirjoitti:
keitän tuon kesällä pois vaihdetun termarin kattilassa
Pyöräytä ensin rasvassa ja jauhoissa ja kääntele pikkusen kuumalla pannulla.
Tulee rapea pinta :bere:
:rollin: :rollin:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

rapee pinta tuli joo mutta ei se siitä pehmentyny :shock: selevää kauraa oli tuo "alkuperänen" termarikin eli ei päässyt silläkään säästelemään :roll:

tämmönen mullen siis tänään myitiin
http://www.varaosat24.com/fi/varasto2/0 ... 583/943732

huomenna ettimään vähän pienempää ja kesällätai syksyllä sitte jos jaksaa tai periaate antaa myöten niin voin harkita uuden orkkistermarin ostoa :roll:

alkaa olemaan konstit vähissä ellei ala koneessa lämmöt vieläkään nousta. laitan pian hanan ylävesiletkuunkin :lol: noh katotaan miten miehen käy (tulee varmaan kesä ettei asia taas selviä ennen kylmiä, vaikka kyllähän minä tätä jo syksyllä moitiin että lämpee hitaasti mutta se oli silloin jokasen mielestä ominaisuus :( )
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
röhnö
Viestit: 228
Liittynyt: 18.10.2010 21:18
Paikkakunta: Kouvostoliitto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja röhnö »

KIROOLUA!!! Kele kun ei vastata vaikka vierestä ajetaan ja soitetaan.

Ei ilimeisesti vieraat olluna tervetulleit?
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.

Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

www.mortti.us kirjoitti:KIROOLUA!!! Kele kun ei vastata vaikka vierestä ajetaan ja soitetaan.

Ei ilimeisesti vieraat olluna tervetulleit?
asiaa selevitelty puhelimitse 8)

tuo koko termari homma unohtunu taasen :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”