Taisinpa kirjoittaa taas höpöjä.Roisto kirjoitti:Omassa on LH ja siinä koppa on taas vähän erinäköinen.

Speksien mukaan LH:ta oisi ollut ilmeisesti vaan ässässä. Venttiilikoppa vaan on kyllä muistaakseni tuonnäköinen.

t.
Risto
Joo.Easy Rider kirjoitti:Mikäli olen käsittänyt sinnepäinkään, niin HFM olisi lyhennys sanoista Hot Film Mass. (kuumakalvoilmamassamittari) Vaan mikäs mahtaisi tuo LH olla? (Ja L, LE, K, KE yms.)
Enhän minä ole mihinkään kerinnyt. On ollut niin kiirusta huhtikuu ja toukokuukaan ei paljon leppoisammalta näytä. Olin suunnitellut, että huomenna sen olisin tehnyt mutta nyt tuli reissu kotipuoleen ja homma siirtyy taas.Easy Rider kirjoitti:Jaa'a, ei olekaan vähään aikaan kuulunut tästä vehkeestä. Joko on jakokoppa tilkisteltynä? Loppuiko vuotelut, vai meneekö ihan kansihommiksi?
Herrasmieshän ei tunnetusti hehkuta.dieselflosse kirjoitti:Noin asiaa sen yksityiskohtaisemmin tuntematta, otapa mersun hehkureleen piuha irti, enne seuraavaa ajotaukoa. Vaikuttaako asiaan...
Kerran pikaisesti mittailin ja mittari antoi ihan erilaisia lukemia riippuen siitä oliko akun kenkä ollut pidempään irti vai kytkettiinkö mittari heti väliin. Parilla sulakkeella oli pieni vaikutus kulutukseen mutta ei niin paljon kuin olettaisi. Välillä jonkin sulakkeen irrotus vaikutti ja välillä ei.dieselflosse kirjoitti:Noh, tietysti tieteellisemmin asiaa lähestyttäessä otat akkuletkun irti ja laitat ämpärimittarin kaapelin ja akun väliin. Näyttääkö mitään? No, jotain pitääkin näyttää, kun kojetaulussa on kello, mutta vähän enemmän..
käy sopimassa ensin mittaajan kanssa, että ajat katin kuumaks ja sitten het mittariin eiköhän se onnistuRoisto kirjoitti:Sepä se. Kun oisi varma, että pääsee mittarille het'.touhottaja kirjoitti:itte olen lämmittäny katin ajamalla parikymmentä kilsaa kakkosella ja reippaalla kaasulla ja sitten het mittariin, niin arvot on ku uuvessa kärryssä
t.
Risto
Ei sieltä ainakaan mitään isompaa tuhinaa tai supsutusta kuulu. Enemmän mulla vanha äänsi.felmit kirjoitti:pakoputki vuotaa
Ei se todennäköisesti ihan tyhjä ole, kun on se parina edellisenä vuonna mennyt juuri ja juuri rajoihin. Onhan se ottanut muutaman kerran tuohon autotallin ramppiin kiinni (nyt ovat onneksi sen korjanneet), eli onko se ehjä...dealer kirjoitti:Vähän niin kuin katti olisi tyhjä, olihan moottori varmasti kuuma ?
Tämännäköisen katin korvaaminen hitsattavalla on vähän haastavampi.XUX63 kirjoitti:Ruostumaton Katti 531,88€
Vai onko tuo rosteri.... En tiiäEhkä hitsuuttaisin satasen tarvikekatin sinne
turhan korkealla happiarvo onRoisto kirjoitti:Ei sieltä ainakaan mitään isompaa tuhinaa tai supsutusta kuulu. Enemmän mulla vanha äänsi.felmit kirjoitti:pakoputki vuotaa
Meinaatko, että sekoittaa ecun vai katsurin mittaamaa seosta?felmit kirjoitti:turhan korkealla happiarvo onsekoittaa muita arvoja
Tuohan on alle 5 (1,1) vai menikö multa nyt jotain ohi.felmit kirjoitti:ei tuo happiarvo hylkäykseen johda, mutta kertoo päästöjen taustoja
alle 5 kun on, niin läpi menee
Koodi: Valitse kaikki
CO 0,02 0,28
HC 37 99
O2 1,98 0,65
Lambda 1,02