Taktik kirjoitti:Juu, nuita minä oon mäntiin laittanuthotari kirjoitti:Ei mäntä, mutta männänrengas. Niitä kai xuxi tuossa tarkoittikin?XUX63 kirjoitti:Niihin ylihintaiset göetset
XUXI götsi on tiivistesarja merkki. Ei mäntä. Mese on käyttänyt tuohon aikaan. Nural ja mahle mäntiä[/url]
kardaani kirjoitti:Ihan kiva seurailla, et miten projekti etenee. Herra Murphyllä saattaa olla vielä jotain yllätyksiä tulossa, kun on niin ahkerasti puuttunut tähän autoon.
Tuollaisesta turbodiesel 603:sesta ei pysty kukaan varmuudella eläkepeliä tekemään. Paljonko tuolla uudella käytetyllä koneella pitäisi olla kilsoja takana? Siihenkin on jo kone kerran tehty ja kansi on ehkä satojatuhansia ajettu. Tuollaisen kannen tulevaisuudesta ei pysty mitään sanomaan. Paljonko tehdasuusi kansi maksaa tuollaiseen? 2000 e?
Ja tämä ei ole mitään pessimismiä, vaan aiheellista pelkoa. Kyllä tuo kansi pitää joka tapauksessa tarkistaa, jotta ei ole halkeamia "piilossa". Kiva kuulla mitä moottoriexpertti sanoo lohkojen kunnoista.
Superiin ei kannata laittaa turbon venttiileitä. Napsahtaapi poikki helpommin. Laadukasta teräsvenaa jos meinaa luukuttaa kunnollaMika.T kirjoitti:Ei niitä venttiileitä toinna vaihtaa turbosta jos et ole siitä mitään superia tekemässä.
ai se paiskas jonku risan moottorin vitoon ja otti vitosta ehjä koneen ja on nyt niin tyytyväästä ettähotari kirjoitti:Valoa tunnelin päässä tarinointi illemmalla kun saa tota Vitua parsittua nippuun![]()
![]()
Terho P kirjoitti:ai se paiskas jonku risan moottorin vitoon ja otti vitosta ehjä koneen ja on nyt niin tyytyväästä ettähotari kirjoitti:Valoa tunnelin päässä tarinointi illemmalla kun saa tota Vitua parsittua nippuun![]()
![]()
No, hierretään asiaa vielä...hotari kirjoitti:Juu eli asiaan motti mies kävi tänään tallilla. Kertoma oli mielyttävä lohkon saa hoonaamalla kuntoon. Katteli myös vanhaa niin siitäkin sano, et hoonaamalla olis tullu kunttoo, kun ei mitään oireita ole ollut.![]()
Voi ollakkin, sen verta kuulin lisää että se ois om606 vapari aut laatikolla pakusta. Omistajan etunimi Paavo, enempää en näin julkisesti rupea yksilöimään että ei puhelimet ala soimaan lisäkyselyistä yötä myöten omistajalla... Vissiin se ei suoraan käy henkilöautoihin ja ei ole tullut moottorivikaista pakua johon kävis..mese300 kirjoitti:Nyt kuulostaa jotenkin tutulta tuo AK47 mottiTyönantajahan mulla on kajaanista ja se kertoili kanssa tuossa aiemmin että kajaanissa olisi joku "outo" mersun moottori jollain hänen tuttavallaan että oiskohan mahdollisesti jopa samasta koneesta kyse
Näin määki olen aatellut tän että uuttaAki P kirjoitti:Niihän minäki sanoinhotari kirjoitti:Katteli myös vanhaa niin siitäkin sano, et hoonaamalla olis tullu kunttoo, kun ei mitään oireita ole ollut.![]()
603:n öljypumppu makso alle 200€ joskus että en ehkä jättäis enää vanhaa tuossa vaiheessa.