C:ssä 275 tkm nyt mittarissa.Eldorado kirjoitti:Ruojan auto taitaa olla aika paljon vähemmän ajettu kuin meikäläisen yksilö.
124:ssa 204 tkm.
Niin siis... Continental osti Vikingin aikoinaan.Eldorado kirjoitti:Mites onko kokemuksia viking -merkkisistä kesärenkaista? Ne taitaa olla joku continentalin halpisversio.
No ei se ihme että kuluttaa, kun tuommoisia limppuja raahaa mukanaanEldorado kirjoitti: Edessä 225/45 R 17 ja takana 235/40 R17 (muistaakseni)
Siis nuo ei ole alla vielä olleetkaan, vaan tallin seinällä toistaiseksi. Nyt on alla 205 leveät kitkat joka nurkassa. Tarkoitus olisi siis uusia nuo kesärattaat ennenkuin laittaa ne alle.Ari66 kirjoitti:No ei se ihme että kuluttaa, kun tuommoisia limppuja raahaa mukanaanEldorado kirjoitti: Edessä 225/45 R 17 ja takana 235/40 R17 (muistaakseni)
Laita sellaiset renkaat alle, jotka siihen kuuluu
Missä noin kalliita on renkaat?Eldorado kirjoitti:Mites onko kokemuksia viking -merkkisistä kesärenkaista? Ne taitaa olla joku continentalin halpisversio. Aidot contit (tai vastaavat merkkirenkaat) tulisi maksamaan 850-900 euroa/sarja, mutta tuollaiset vikingit saisi noin 550:lla. Sitten olis jotain Fortuna -merkkisiäkin tarjolla jopa alle 500:n, mutta ne alkaa jo arvelluttaa...
Halvinta olis (yllättäen) ostaa 16-tuuman vanteet jolloin saisi sekä vanteet että renkaat halvemmalla kuin nuo pelkät merkkirenkaat 17-tuumaisina. En kyllä käsitä että 16- ja 17-tuumaisten hintaero voi olla pahimmillaan yli 300 euroa / sarja... käsittämätöntä.
Siksi minäkin olen jo pitkään asioinut Janin kotinurkilla, vaikka matkaa tuleekinJani kirjoitti:Missä noin kalliita on renkaat?
Täälläpäin myydään alle 600€ 225/45-17 merkkirenkaita, Michelin, Conti, Nokian, Hankook jne.
Kyllä, ajoltaa seon nami, luokkansa ylivoimainen ykkönen. Kandee kattoa sellaista, jossa on tehtaan alustasarja. On loistava ajaa, mutta ei mikään kivireki.Ei sillä niin väliä. Yläkiree kutonen soundeineen ja bimmerin urheilullisuus
Auton kiihtyvyyteen vaikuttaa teho, jonka toinen tulon tekijä on tuo vääntö. Ei se yksin ratkaise mitään. Alat olla taas asialinjalla. Epäilin jo hieman tuossa suuntautumisisiasi hetken kun tuohon tiisselivääntöhömppään lähdit, mutta nyt kuulostaa hyvälle.Eldorado kirjoitti:Olen oikein yrittänyt miettiä mikseivät nämä kolme viimeisintä dieselmersua oli oikein kolahtaneet meikäläiseen. Ja kyllähän se syy on varmaankin juuri se: diesel. Kierrosherkkyys ja yläkireys puuttuvat. Kyllä muistan vielä kuinka nautinnollista oli ajaa 300E-24:llä (ainakin niin kauan kunnes se alkoi oireilemaan). Kyllä mie taian sittenkin olla bensamies, vaikka turbodieseleiden ylenpalttinen alavääntö...
No juu, kyllähän mieluusti ottaisin pensa-autonkin tähtikeulojen joukosta, mutta yksi seikka mikä hiukan nyppii on se että M104:n jälkeen MB siirtyi veekuutosiin. Eihän esim. M112 koneessa varmaankaan mitään isoa vikaa ole mutta jotenkin kuutosen pitää minun mielestäni olla rivikone. Veenä sitten kasit ja sitä isommat.Juhanit kirjoitti:Mitään penaria en kyllä osta. Sen verran hetero olen kuitenkin.
Matka-ajossa V8 koneinen menee samoihin lukemiin kutoskoneen kanssa.Eldorado kirjoitti:Tokihan on sitten vielä ässämersut kaseineen joita varmaankin Juhani puoltaa mutta niissä alkavat ne käyttökulut pelottaa...
Ainoastaan jos kaupanpäälle tulee MikaT + omistusajan kestävät ilmaiset huollot/korjaukset.kondivo kirjoitti:eldorado kirjoitti:tarvitsisin lastutetun ison kutosdieselin - tai mieluummin kasin -tai kympin -tai tusinapesnan
Ainoa ratkaisu on MikaT:n 600S