220cdi vm 2002 kylmäkäynnistyongelma

Katso myös W202
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4303
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

MeinBenz kirjoitti:Uusi tai no uusi ja uusi, tehdaskunnostetun tilasin paikallisesta kl-varaosista ja oli merkiltään ecoline(?) noh hintaa sillä oli 220e ja sit siihen uus pultti.

Kun vaihdoit ne tiivisteet/renkaat sinne niin vuotiko niistä sillain että silmällä näki vai mistä moinen, että vaihdoit?

Itsellä tarvitsee ilmeisesti vielä jotain vaihdella kun ei suostunyt nyt lähtemään enään käyntiin -6 astetta pakkasta-.- Mutta roikkaa ei tarvinnut niin kauan kuin ennen että jotain apua siitä suuttimen vaihdosta oli.

Oiskohan mullakin tuo railpaineen anturi myös sökönä, näkyyköhän se mittarisssa O.o?!?
Jos epäilee railipaine anaturi niin sitä voi testat ottamalla siitä johdon irti,

orinkuloiten vuoto näkyy yleensä ilmana läpinäkyvissä putkissa,

mutta se että lämittää ja sitten lähtee vittailee suutimien suuntaan
(välillä käy niin etä kun yhdensä on ollut liika vuotoa ja sen vihtaa niin pieni muutos paine linjassa saa jonkun toisen vuotamaan hiukan liikaa)
tonen mihin lämmitely vitta on korkeapaine pumppu

E: ja näkyvät tavalla tai toisella *:rila tutkailessa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

CDI203 kirjoitti:Jos epäilee railipaine anaturi niin sitä voi testat ottamalla siitä johdon irti
Mitäs sen sitten pitäisi tehdä kun siitä johdon nappaa irti? Ei lähde käyntiin vai? :roll: Alkannut nämä CDI mersujen sielun elämä itteäni kiinnostamaan entistä enemmän vaan ja halu oppia näistä lisää on kova :D Ja siksi vaihdoin nuo O-renkaat vielä kun ne muutkin O-renkaat mitä vaihdoin jo aiemmin murtui sormiin niin ajattelin kokeeksi vaihtaa vielä loputkin :wink:
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super 748
-08 Volvo S80 2.4D
MeinBenz
Viestit: 54
Liittynyt: 04.10.2012 9:47

Viesti Kirjoittaja MeinBenz »

Niin mitenkä sen voi testata sen railpaine anturin toimimattomuude?
-ei pitäis lämpöisenäkään lähteä jos se on irti vai kuinka?

Käytin mersua jossain yleismittarissa, mutta ihan liikkeessä siis ja siellä ei löytynyt mitään vikakoodia mikä viittaisi tuohon kylmäkäynnistys juttuun?

kysyin, että voiko sillä testerilla katsoa suuttimien kunnon niin ei voinut...

Mutta selitin oireet niin suutinta nyt vieläkin epäili, Eli nyt lähes kaikkialta on tullut vastaus, että suuttimet, niin jos kylmästi lyö kaikki uusiksi, eli ne kolme jäljellä olevaa? Eikai siitä nyt haittaakaa voi olla, muutakuin sit tilille

Otti 20e tuosta testailuista ja neuvoista, paljon vai vähän ?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29369
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Otti 20e tuosta testailuista ja neuvoista, paljon vai vähän ?
Vähän, mutta hukkaanhan se raha menee kun vie auton liikkeeseen jossa ei ole osaamista mersuihin.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4303
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

MeinBenz kirjoitti:Niin mitenkä sen voi testata sen railpaine anturin toimimattomuude?
-ei pitäis lämpöisenäkään lähteä jos se on irti vai kuinka?

Käytin mersua jossain yleismittarissa, mutta ihan liikkeessä siis ja siellä ei löytynyt mitään vikakoodia mikä viittaisi tuohon kylmäkäynnistys juttuun?

kysyin, että voiko sillä testerilla katsoa suuttimien kunnon niin ei voinut...

Mutta selitin oireet niin suutinta nyt vieläkin epäili, Eli nyt lähes kaikkialta on tullut vastaus, että suuttimet, niin jos kylmästi lyö kaikki uusiksi, eli ne kolme jäljellä olevaa? Eikai siitä nyt haittaakaa voi olla, muutakuin sit tilille

Otti 20e tuosta testailuista ja neuvoista, paljon vai vähän ?
On ihan turha viedä minnekkään yleis mittariin/paikkaan missä ei alakaen 1998 mersuista ole tietoa
20€ niin halpaa kuitenkin oli asentajan aikaa siihen varmaan kuitenkin meni kaikkinen enemän kuin 5min ;)

Jos railipaine anturi on rikki niin
Kun railpaine anturin johdon ottaa irti käynistyy (tosin vika tilaan)

kaantisiko hakeua jonekin missä saa oikeesti testauta eli on *:ri
ja tietoa siitä miten sitä käytetään
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
MeinBenz
Viestit: 54
Liittynyt: 04.10.2012 9:47

Viesti Kirjoittaja MeinBenz »

No eiköhän se joo jo pikkuhiljaa kannattaisi hakeutua sellaiseen paikkaa missä on kunnon vehkeet. suosituksia tästä tampereen seudulta?

Joo kyllä sillä 20e 5 minuutti palkalla itsekkin töitä tekisi ;)

Ja tää "*:ri" on ilmeisesti niitä staarin vehkeitä kun niinstä niin täällä on puhuttu, eli mistäs sellainen nyt löytyis?

No soitin mä sit ihan oikeaan mersupaikkaankin mut ei kuulemma saa sielläkään katsottua? vaikka kaikkialla suositelleet paikkaa;
http://www.malliauto.fi/ Ja etusivu ainakin näyttää siltä, että osaisi mersuja laittaa.
Ja vehoon en mene !
MHe
Viestit: 1159
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Vai ei Rajalampi viitsinyt alkaa vikaa metsästämään... :?

No seuraavissa ainakin ON star, kuinka experttejä käyttössö ovat en osaa sanoa:

Voit viedä 'varavehoon' Vänttiselle Lakalaivaan, ei halpa mutta suhteellisen asiantunteva paikka (no jotain huonoa aina kuulee mutta niinjoka paikasta).

Suoraman autokorjaamolle voit soittaa kans, laatikkohommat ovat siellä olleet erikoisuutena mutta kaipa staarin peruskäyttökin Jarilta onnistuu?

Jos jaksat ajella niin Venetmäelle Viialaan pääsee ehkä halvemmalla, sinnekin kannattaa soittaa haluavatko alkaa etsimään piilovikaa (yleensä välttävät näitä koska tuntihinta raksuttaa ja sitäkautta ei ole halpaa).

'CDI203' on tälle seudulle tulossa niinkuin signaturesta näkyy, siitä tarkempaa infoa odotellessa 8) (siellä sitä taitoa *-käyttöön ainakin on)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”