Jos epäilee railipaine anaturi niin sitä voi testat ottamalla siitä johdon irti,MeinBenz kirjoitti:Uusi tai no uusi ja uusi, tehdaskunnostetun tilasin paikallisesta kl-varaosista ja oli merkiltään ecoline(?) noh hintaa sillä oli 220e ja sit siihen uus pultti.
Kun vaihdoit ne tiivisteet/renkaat sinne niin vuotiko niistä sillain että silmällä näki vai mistä moinen, että vaihdoit?
Itsellä tarvitsee ilmeisesti vielä jotain vaihdella kun ei suostunyt nyt lähtemään enään käyntiin -6 astetta pakkasta-.- Mutta roikkaa ei tarvinnut niin kauan kuin ennen että jotain apua siitä suuttimen vaihdosta oli.
Oiskohan mullakin tuo railpaineen anturi myös sökönä, näkyyköhän se mittarisssa O.o?!?
orinkuloiten vuoto näkyy yleensä ilmana läpinäkyvissä putkissa,
mutta se että lämittää ja sitten lähtee vittailee suutimien suuntaan
(välillä käy niin etä kun yhdensä on ollut liika vuotoa ja sen vihtaa niin pieni muutos paine linjassa saa jonkun toisen vuotamaan hiukan liikaa)
tonen mihin lämmitely vitta on korkeapaine pumppu
E: ja näkyvät tavalla tai toisella *:rila tutkailessa