Jaa, mitäköhän tyhmää sitä W123:ssa on mitä ei vielä ole sanottu... Ratti ja penkit nyt on jo vaihdettu, eli ei valittamista enää.
-Ohjaussimpukka on säädettävä, siitä plussat. Mutta se on imusarjan alla helvetin ahtaassa paikassa.

No siitä ongelmasta pääsee kun tekee uuden imusarjan.
-Vaihdelaatikko (autom) on täysi susi. Voi olla että uutena tai Siekkisen preppaamana toimii kuin unelma, mutta Jenkin, Nissanin ja Bemarin lootat toimii vanhanakin. "Mersumiehellä on kipeä niska" -vanha Düsseldorffilainen sananlasku.
-Pulttijako saisi olla joku muu, vaikkapa 5x4.5", niin löytyisi vanteita helpommin.
-Hanskalokero on ahdas.
-Takakontti on onnettoman ahdas, vrt. vaikkapa Golf tai Sierra.
-Konepellinavausklitoris on maskin välissä se pieni lirpake... Miksei voi olla pellin alla piilossa, kuten pystärissä? Siinä saa konepellin yhdellä kädellä helposti auki vaikka lapaset kädessä.
-Joku on unohtanut asentaa autoon helmat tehtaalla.
-Ei lukkoperää.
-Ratissa ei ole mitään säätöjä.
-Remmivetoinen flekti.

(nykyisin feat. Seatin sähköropeli)
Eiköhän siinä ne suurimmat viat eikun ominaisuudet tullut lueteltua.