Mittariston kunnostus
ALOHA ! ja APUVA !
Juuri ostamassani c200 meisselissä jumitti välillä nopeusmittari ja kokoajan lämpö ja bensa mittari. Mekasta löytyvien ohjeiden avulla irroitin mittariston ja putsasin viisarit sekä tapit, laitoin tappeihin pätkät sähköjohdon kuorta. Kasaan ja kappas kaikki pelaa ! Mutta kun ajossa hoksasin että kello on väärässä niin pitihän sitä tietenkin alkaa säätämään oikeaan. Noh kun väänsin kevyesti kellon säätö tapista niin nopeusmittari pomppi nollille ja kun löysäsin niin taas palasi nopeuden mukaiseksi. Tämä sattui muutaman kerran ja sitten ku kellon sain oikeaan niin nopeusmittari halvaantui täysin APUVA Mitä tapahtui Meinasi käyttää vielä kerran mittariston pöydällä samalla lamppuja vaihtaa kun niitä pimeni 2kpl tuon epistolan yhteydessä. Josko hiukan liittimiä putsais ja töhöttäis sähkölaiterasvaa sinne.
Juuri ostamassani c200 meisselissä jumitti välillä nopeusmittari ja kokoajan lämpö ja bensa mittari. Mekasta löytyvien ohjeiden avulla irroitin mittariston ja putsasin viisarit sekä tapit, laitoin tappeihin pätkät sähköjohdon kuorta. Kasaan ja kappas kaikki pelaa ! Mutta kun ajossa hoksasin että kello on väärässä niin pitihän sitä tietenkin alkaa säätämään oikeaan. Noh kun väänsin kevyesti kellon säätö tapista niin nopeusmittari pomppi nollille ja kun löysäsin niin taas palasi nopeuden mukaiseksi. Tämä sattui muutaman kerran ja sitten ku kellon sain oikeaan niin nopeusmittari halvaantui täysin APUVA Mitä tapahtui Meinasi käyttää vielä kerran mittariston pöydällä samalla lamppuja vaihtaa kun niitä pimeni 2kpl tuon epistolan yhteydessä. Josko hiukan liittimiä putsais ja töhöttäis sähkölaiterasvaa sinne.
ELÄMÄ ON SITÄ MITÄ TEET SIITÄ !
CLK 230K -99
CLK 230K -99
No niin käytin mittariston vielä irti ja vaihdoin palaneet lamput ja suhauttelin liittimiin elektroniikka sprayta. Ja kaikki toimii jälleenaamuna87 kirjoitti:ALOHA ! ja APUVA !
Juuri ostamassani c200 meisselissä jumitti välillä nopeusmittari ja kokoajan lämpö ja bensa mittari. Mekasta löytyvien ohjeiden avulla irroitin mittariston ja putsasin viisarit sekä tapit, laitoin tappeihin pätkät sähköjohdon kuorta. Kasaan ja kappas kaikki pelaa ! Mutta kun ajossa hoksasin että kello on väärässä niin pitihän sitä tietenkin alkaa säätämään oikeaan. Noh kun väänsin kevyesti kellon säätö tapista niin nopeusmittari pomppi nollille ja kun löysäsin niin taas palasi nopeuden mukaiseksi. Tämä sattui muutaman kerran ja sitten ku kellon sain oikeaan niin nopeusmittari halvaantui täysin APUVA Mitä tapahtui Meinasi käyttää vielä kerran mittariston pöydällä samalla lamppuja vaihtaa kun niitä pimeni 2kpl tuon epistolan yhteydessä. Josko hiukan liittimiä putsais ja töhöttäis sähkölaiterasvaa sinne.
ELÄMÄ ON SITÄ MITÄ TEET SIITÄ !
CLK 230K -99
CLK 230K -99
Enpä mallien nimiä tiedä Mulla ainakin oli itse mittari taulussa lasikantaiset 2w polttimot ja sitte ulkolämpö, matkamittari ja kellon tausta valoissa oli kaikissa erilaiset polttimot, mikähän järki siinäkin. Paikalliselta huoltsikalta löyty lamput joka reikään kun menin mallien kanssa penkomaan.Sergey kirjoitti:minkälaiset lamput mittaristos on? UlkoLämpötilamittari o pimeen.
Määrä ja tyyppi olis kivat tiedot.
ELÄMÄ ON SITÄ MITÄ TEET SIITÄ !
CLK 230K -99
CLK 230K -99
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Jotkut nupit on niin tiukassa, että sormet tahtoo luistaa vetovaiheessa.
Olen käyttänyt siinä tapauksessa pihtejä. Leukojen ja nupin väliin jotakin pehmyttä rättiä. Eikä saa puristaa sitten liikaa pihdeistä vetäessä, ettei muovinuppi rapsahda kappaleiksi. Mielellään suorat pihdit ja puristusvoimaa lisättävä varovasti jos vielä luistaa.
Olen käyttänyt siinä tapauksessa pihtejä. Leukojen ja nupin väliin jotakin pehmyttä rättiä. Eikä saa puristaa sitten liikaa pihdeistä vetäessä, ettei muovinuppi rapsahda kappaleiksi. Mielellään suorat pihdit ja puristusvoimaa lisättävä varovasti jos vielä luistaa.