Ne on ominaisuuksia, ei ongelmia. Tuo käyntiinlähtö on ongelma.Catiska kirjoitti:Ei se bensakone muita ongelmia korjaa mitä tuossa on kasapäin. Olisi pitänyt valita Saksalainen...
TOYOTA KESTÄÄ!: Murtakaa myytti, jos pystytte!
Kyllä ne on ongelmia jos autoa yritetään myydä laatuautona. Valitettavasti niitä kaikkia ei huomaa normi koeajon yhteydessä vaan ajastaan kun autoa käyttää.
Pussihousukansa ymmärtää laadun perusosien mekaanisena kestävyytenä. Minulle se on paljon enemmän ja ilmenee ensisijaisesti suunnittelun/toteutuksen laatuna jonka pohjalla on riittävä peruskomponenttien toimivuus.
Jos auto olisi Toyota merkillä myytävä niin osan noista voisi laittaa ominaisuuksien piikkiin. Kun jos on lusikalla annettu ei kauhalla voi vaatia. Mutta Lexus yrittää painia eri sarjassa ja siinä sarjassa nuo "ominaisuudet" on vikoja. Vikoja suunnittelupöydällä ja toteutusportaassa. Tuota samaa leväperäisyyttä ilmenee niin voimansiirron suunnittelussa kuin korin värähtelyjen hallinnassa. Tai kojelaudan sisäisen rakenteen suunnittelussa että AV-järjestelmän toteutuksessa. Listaa voi jatkaa hyvin pitkäksi mutta näin se vain on.
Itseäni voin syyttää, osin valintaan johti uteliaisuus. Nyt ymmärrän miksi Lexus ei Euroopassa ole noussut kummoiseenkaan asemaan. Valikoimat suppeat ja toteutus liikaa Toyotasta...
Pussihousukansa ymmärtää laadun perusosien mekaanisena kestävyytenä. Minulle se on paljon enemmän ja ilmenee ensisijaisesti suunnittelun/toteutuksen laatuna jonka pohjalla on riittävä peruskomponenttien toimivuus.
Jos auto olisi Toyota merkillä myytävä niin osan noista voisi laittaa ominaisuuksien piikkiin. Kun jos on lusikalla annettu ei kauhalla voi vaatia. Mutta Lexus yrittää painia eri sarjassa ja siinä sarjassa nuo "ominaisuudet" on vikoja. Vikoja suunnittelupöydällä ja toteutusportaassa. Tuota samaa leväperäisyyttä ilmenee niin voimansiirron suunnittelussa kuin korin värähtelyjen hallinnassa. Tai kojelaudan sisäisen rakenteen suunnittelussa että AV-järjestelmän toteutuksessa. Listaa voi jatkaa hyvin pitkäksi mutta näin se vain on.
Itseäni voin syyttää, osin valintaan johti uteliaisuus. Nyt ymmärrän miksi Lexus ei Euroopassa ole noussut kummoiseenkaan asemaan. Valikoimat suppeat ja toteutus liikaa Toyotasta...
"Vakuutusyhtiö Pohjola keräsi eniten rekisteröityjen automerkkien talvihinaustiheyttä kuvaavan tilaston Taloussanomien pyynnöstä.
Merkkikohtaiset erot ovat isoja. Japanilainen Toyota pärjäsi parhaiten eli jätti harvimmin tielle suhteessa autojen määrään. Ero kakkoseen Volkswageniin oli viidennes.
Noin kaksi kertaa Toyotaa herkemmin hyytyivät Mercedes-Benz, Honda ja Audi."
http://www.talouselama.fi/uutiset/mika- ... ta-6245367
Merkkikohtaiset erot ovat isoja. Japanilainen Toyota pärjäsi parhaiten eli jätti harvimmin tielle suhteessa autojen määrään. Ero kakkoseen Volkswageniin oli viidennes.
Noin kaksi kertaa Toyotaa herkemmin hyytyivät Mercedes-Benz, Honda ja Audi."
http://www.talouselama.fi/uutiset/mika- ... ta-6245367
Ei edes toiveita päästä sijaisauton rattiin - yhä paheneeboogieman kirjoitti:"pärjäsi parhaiten eli jätti harvimmin tielle suhteessa autojen määrään.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Voisiko olla niin, että tuo tilasto kertoo sen, kuinka usein tietyn merkkisiä autoja hinataan?
Ei suinkaan sitä, kuinka usein eri merkkiset autot hyytyvät, joka lienee jonkun toimittajan nokkela johtopäätös.
Perustelen seuraavalla skenaariolla:
Arvon Rollssi sammuu pakkasella tien laitaan, ja koska arvolla on raha-asiat ja vakuutukset kunnossa, ei hän hetkeksikkään pysähdy pohtimaan, voisiko Einari serkku hinata kolme tonnisen Rolssin tien laidasta tojotallaan.
Einarin tojota laukeaa taipaleella, ja Einari osaa laskea sen verran, että hinausta halvemmaksi tulee työntää ritsa ojaan ja ostaa mannelta toinen
Perjantai perjantai, miksei aina voi olla perjantai......
Ei suinkaan sitä, kuinka usein eri merkkiset autot hyytyvät, joka lienee jonkun toimittajan nokkela johtopäätös.
Perustelen seuraavalla skenaariolla:
Arvon Rollssi sammuu pakkasella tien laitaan, ja koska arvolla on raha-asiat ja vakuutukset kunnossa, ei hän hetkeksikkään pysähdy pohtimaan, voisiko Einari serkku hinata kolme tonnisen Rolssin tien laidasta tojotallaan.
Einarin tojota laukeaa taipaleella, ja Einari osaa laskea sen verran, että hinausta halvemmaksi tulee työntää ritsa ojaan ja ostaa mannelta toinen
Perjantai perjantai, miksei aina voi olla perjantai......
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Joskus ihmetellyt kun työkaverit juttelee miten niitten kulkineissa huoltoväli 30 000 km.
Toyotassa "vain" 15 000 km.,no kai sekin jotain selittää.
Ainakin vähemmän ajavalle dieselautoilijalle tulee polttoainesuodatin vaihdettua edes kerran vuoteen.
Toyotassa "vain" 15 000 km.,no kai sekin jotain selittää.
Ainakin vähemmän ajavalle dieselautoilijalle tulee polttoainesuodatin vaihdettua edes kerran vuoteen.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- SternDesSüdens
- Viestit: 13
- Liittynyt: 09.8.2014 21:30
- Paikkakunta: Tuusula
Kaverin 2 v sitten uudessa avensiksessa repsotti ovien ikkunatiivisteet rumasti jo uutena. Laatua on mutta laatuvaikutelmaa ei nimeksikään.
Dieseltekniikka nykyisin bemarin käsialaa..
Auto on kuitenkin ympäristö jossa viettää monta tuntia päivässä. Mielummin sitä istuu mukavassa nahkajakkarassa äänieristetyssä kabiinissa eikä missään puutarhavajassa. Lexukset joita suomessa myydään ei oikein puhuttele. Kaikki on kalllita eikä oikein riittävän monikäyttöisiä.
Dieseltekniikka nykyisin bemarin käsialaa..
Auto on kuitenkin ympäristö jossa viettää monta tuntia päivässä. Mielummin sitä istuu mukavassa nahkajakkarassa äänieristetyssä kabiinissa eikä missään puutarhavajassa. Lexukset joita suomessa myydään ei oikein puhuttele. Kaikki on kalllita eikä oikein riittävän monikäyttöisiä.
äiskän corollaan kävin tuossa tarkistamassa ilmanpaineita kun sen oli tarkoitus mennä sillä jonnekkin minne lie kuntoutus tyky-päivään kylpyläreissulle, kuuntelin heti käynnistäessä että kuului rohiseva rotiseva ääni, ja kuulosteltuani hivenen aikaa se tuli ilmiselvästi kierrosten mukaan, ja suuntana moniurahihna laitteineen, laturihan vaihdettiin jo kesällä, , mieleeni tuli moniurahihnan ohjaimen rulla tai itseasiassa sen laakeri, tms sillä suunnalla oleva pyörivä objekti.
se välihän on niin saatanan ahdas, että voi voi, en alkanut tekemään mitään vaan ajoin korjaamolle, esitin vikahavaintoni ja arvioni, korjaamopäälikkö totesi että haluaa tutkia tarkenmin ennenin kun ottaa työn alle, kun näissä on niin paljon ollut tuon tyylisiä vikoja että se voi olla vaikka mikä, totesin että luonnollisesti. jos kerran sielä tyypillisesti on enenmänkin vikapaikkoja, se kun ensiksi arveli laturia mutta sanoin sen jo kesällä vaihtaneeni.
asentaja tutki autopa ja meinasi heti ensimmäisenä äänen kuultuaan että oli vvti-pyörä/ratas tms joka jotain nokkia ajoittaa, ja otti moottorin suojamuovin poijes, kuunneltuaan kannen koppaa totesi että ei sieltä kyllä tule, sitten arveli että imusarjan läppä irti, ja kertoi että niitä on näistä irronnut, ja hyvä ja halpa korjaus on että porataan muovisen imusarjan läpi ruuvi, joka kiilaa läpän, niin se ei enää pidä ääntä. haki sellaisen korjalappu kuuntelulaitteen josta minäkin kuuntelin että kyllä sieltä ikäänkuin se ääni kuuluu, totesin vain että itsekkin ruuvimensselillä kuuntelin ja sain tuolta moottorin päädystä sillä konstein kuulumaan vielä selvenmmin äänen, tuolta laturin jalasta esim kun kuunteli, sitten se tuumasi että jos vielä tutkisi sitten sitä päätyä, ja koitti saada sinne ahtaaseen väliin valoa ja käsiään, ja jonkin aikaa tutkittua huikkasi että katosvain tämä vesipumppu on ihan paskana, ja tällä ei kannata nyt kovian paljoa enää ajella.
noh ajoin 1.5km takaisin äiskän luo pumpun tilattuani, ja seuraavana päivänä takaisin, intse en viitsnyt vaihtaa koska paikka on ahdas, remmin päällelaittaminen yhtä vittua ja pumpun irrotukseen pitäisi konetta vähän ilmeisesti irrottaa ja nostaa tunkilla, se on pakkasessa pihalla epämiellyttävää. sellainen 1.5h vai 2h meni korjaajilla pumpun vaihtoon. pumppu oli tojotan tapaan 2 kertaa sen mitä motonetissä olisi ollut. originaali laatua. mikä ei paljoa lämmitä jos sekin hajosi 170tkm kohdalla
tosin onhan tuo jo yli 10v vanha corolla, 04 mallia muistaakseni, ensimmäisinä 7 vuonna tosin ei ollut juurikaan ajettu kun ostaessa ensimmäiseltä omistajalta taisi olla lasissa 40 tkm ja toyotan huollossa oli ollut ne vähät kausi, ja kilometrihuollot mitä kirja esittää, ja sen jälkeen äiskällä 100tonniin asti merkkihuollossa, jonka jäljeen olen sitä huoltanut ja korjannut.
etupumput molenmat jo sadan tonnin kohdilla, viimme kesänä laturi 150 kohdilla ja puola hajosi hyvin samoihin aikoihin, syksyllä taisi olla 160 donaa kun molenmat etulaakerit vaihdoin, nyt 170 niin vesipumppu, lisäksi on kaikenlaista pientä mennyt, lasinnostinta, oven rajoittajaa, vaikka apukuskin paikalla ei oikein kukaan istu ja ovia auo, eikä autosa poltella iin lasiakaan ei auota.
joka leimalle jommassa kummassa päässä on jarrupalat loppu, idioottimaisen satularakenteen johdosta. ja aina on jostain kulmasta jokin valo pimeänä kun menee leimaamaan.
tojo kestää on myytti, se että tojo on aina huononpi ajaa kuin nissan, o fakta.
se välihän on niin saatanan ahdas, että voi voi, en alkanut tekemään mitään vaan ajoin korjaamolle, esitin vikahavaintoni ja arvioni, korjaamopäälikkö totesi että haluaa tutkia tarkenmin ennenin kun ottaa työn alle, kun näissä on niin paljon ollut tuon tyylisiä vikoja että se voi olla vaikka mikä, totesin että luonnollisesti. jos kerran sielä tyypillisesti on enenmänkin vikapaikkoja, se kun ensiksi arveli laturia mutta sanoin sen jo kesällä vaihtaneeni.
asentaja tutki autopa ja meinasi heti ensimmäisenä äänen kuultuaan että oli vvti-pyörä/ratas tms joka jotain nokkia ajoittaa, ja otti moottorin suojamuovin poijes, kuunneltuaan kannen koppaa totesi että ei sieltä kyllä tule, sitten arveli että imusarjan läppä irti, ja kertoi että niitä on näistä irronnut, ja hyvä ja halpa korjaus on että porataan muovisen imusarjan läpi ruuvi, joka kiilaa läpän, niin se ei enää pidä ääntä. haki sellaisen korjalappu kuuntelulaitteen josta minäkin kuuntelin että kyllä sieltä ikäänkuin se ääni kuuluu, totesin vain että itsekkin ruuvimensselillä kuuntelin ja sain tuolta moottorin päädystä sillä konstein kuulumaan vielä selvenmmin äänen, tuolta laturin jalasta esim kun kuunteli, sitten se tuumasi että jos vielä tutkisi sitten sitä päätyä, ja koitti saada sinne ahtaaseen väliin valoa ja käsiään, ja jonkin aikaa tutkittua huikkasi että katosvain tämä vesipumppu on ihan paskana, ja tällä ei kannata nyt kovian paljoa enää ajella.
noh ajoin 1.5km takaisin äiskän luo pumpun tilattuani, ja seuraavana päivänä takaisin, intse en viitsnyt vaihtaa koska paikka on ahdas, remmin päällelaittaminen yhtä vittua ja pumpun irrotukseen pitäisi konetta vähän ilmeisesti irrottaa ja nostaa tunkilla, se on pakkasessa pihalla epämiellyttävää. sellainen 1.5h vai 2h meni korjaajilla pumpun vaihtoon. pumppu oli tojotan tapaan 2 kertaa sen mitä motonetissä olisi ollut. originaali laatua. mikä ei paljoa lämmitä jos sekin hajosi 170tkm kohdalla
tosin onhan tuo jo yli 10v vanha corolla, 04 mallia muistaakseni, ensimmäisinä 7 vuonna tosin ei ollut juurikaan ajettu kun ostaessa ensimmäiseltä omistajalta taisi olla lasissa 40 tkm ja toyotan huollossa oli ollut ne vähät kausi, ja kilometrihuollot mitä kirja esittää, ja sen jälkeen äiskällä 100tonniin asti merkkihuollossa, jonka jäljeen olen sitä huoltanut ja korjannut.
etupumput molenmat jo sadan tonnin kohdilla, viimme kesänä laturi 150 kohdilla ja puola hajosi hyvin samoihin aikoihin, syksyllä taisi olla 160 donaa kun molenmat etulaakerit vaihdoin, nyt 170 niin vesipumppu, lisäksi on kaikenlaista pientä mennyt, lasinnostinta, oven rajoittajaa, vaikka apukuskin paikalla ei oikein kukaan istu ja ovia auo, eikä autosa poltella iin lasiakaan ei auota.
joka leimalle jommassa kummassa päässä on jarrupalat loppu, idioottimaisen satularakenteen johdosta. ja aina on jostain kulmasta jokin valo pimeänä kun menee leimaamaan.
tojo kestää on myytti, se että tojo on aina huononpi ajaa kuin nissan, o fakta.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Näköjään on taas aika muistuttaa, että silloin kun Mersun huonoimman mallin yksilöistä 16% hakee leiman korjaamon kautta, on samalla ajomäärällä 50 % Toyotista paalattu.
Lähde molemmissa katsastustilasto.
Lähde molemmissa katsastustilasto.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Vaihdetaanko Toyotan polttoainesuodatin tosiaan joka huollossa?kilander kirjoitti:Joskus ihmetellyt kun työkaverit juttelee miten niitten kulkineissa huoltoväli 30 000 km.
Toyotassa "vain" 15 000 km.,no kai sekin jotain selittää.
Ainakin vähemmän ajavalle dieselautoilijalle tulee polttoainesuodatin vaihdettua edes kerran vuoteen.
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Se on vain lisäominaisuus tuo... Kippi, nääs:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MkbaVm6XI3Q[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MkbaVm6XI3Q[/youtube]
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Veikkaan, että toi rungot tehnyt firma menee konkkaan. Jostain luin, että toi runkojen vaihto maksaa Toyotalle yli 3mrd $ ja ei varmaan mene kokonaan Toyotan pussista.Pappi kirjoitti:Rungot made in america. Onneksi olkoon paikalliselle autoteollisuudelle.
Sarana tuohon runkoon niin saa sorakuorman helpommin pois kyydistä.
Tuossa toinen video aiheesta. Uusi runko tuodaan paikalle, niin se on lumen peitossa.
https://www.youtube.com/watch?v=ibfjzXwY8GE
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Henkilöautoista ei juuri kokemusta, maasturit tuntuu kestävän.
Torstaina Lukoililla viereisen pumpun tankkaaja alkoi tarinoimaan, pohjoisen keikka kuulemma edessä jollekkin mittarinkorjaajalle.
Landcruiserissa pysähtyy matkamittari miljoonassa.
Oli 2003 mallinen kdj120.Kovin tyytyväinen oli autoon, jotain kulutusosia pitänyt vaihtaa, ei mitään ihmeempiä.
Vaikka jotenkin mersuihin mieltynyt olenkin, enpä usko että mersun maasturia ilmestyy tontille muuta kuin vikakoodien lukuun
Toki koskaan ei pidä sanoa varmaa, tuleehan niiltä se pick up malli nyt..
Torstaina Lukoililla viereisen pumpun tankkaaja alkoi tarinoimaan, pohjoisen keikka kuulemma edessä jollekkin mittarinkorjaajalle.
Landcruiserissa pysähtyy matkamittari miljoonassa.
Oli 2003 mallinen kdj120.Kovin tyytyväinen oli autoon, jotain kulutusosia pitänyt vaihtaa, ei mitään ihmeempiä.
Vaikka jotenkin mersuihin mieltynyt olenkin, enpä usko että mersun maasturia ilmestyy tontille muuta kuin vikakoodien lukuun
Toki koskaan ei pidä sanoa varmaa, tuleehan niiltä se pick up malli nyt..
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Vähän samat ajatukset ML:n jälkeen.kilander kirjoitti:
Vaikka jotenkin mersuihin mieltynyt olenkin, enpä usko että mersun maasturia ilmestyy tontille muuta kuin vikakoodien lukuun
Nykyinen, tosin vasta 500tkm mennyt HDJ80 Land cruiseri sen kuin mennä puksuttaa.
Seuraava pirssi on varmasti J100 tai J120 cruiseri.
Ei ole kauheesti kokemuksia mutta semmoinen työkalu on jäänyt tunteeksi vähäisellä kokemuksella.Mika.T kirjoitti:Vähän samat ajatukset ML:n jälkeen.kilander kirjoitti:
Vaikka jotenkin mersuihin mieltynyt olenkin, enpä usko että mersun maasturia ilmestyy tontille muuta kuin vikakoodien lukuun
Nykyinen, tosin vasta 500tkm mennyt HDJ80 Land cruiseri sen kuin mennä puksuttaa.
Seuraava pirssi on varmasti J100 tai J120 cruiseri.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Tenava lähti uuteen kotiin ja vaihdossa tuli toyota carina e, 4a-fe tekniikalla, ajettu vasta 224tkm. Pieni ruoste pisama takakontin luukussa kilven vieressä, muuten ruosteeton. Kokeillaan nyt tämmöistäkin välillä...
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
britti-huumoria... Ennen vaihtopäätöstä jututin alan harrastajaa, pelannut tojotien kanssa pienen ikänsä, erot japsin ja britin välillä on lähinnä joissakin sähköosissa. Tuossa on vain keskuslukitus, ei muita "herkkuja", eli mahdollisimman vähän sähköleluja.
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
On tossa e narinassa muutaki eroa britin ja japsin välil, britti o susi jos vertaa japsiin t: alan harrastajaman 12-224 kirjoitti: britti-huumoria... Ennen vaihtopäätöstä jututin alan harrastajaa, pelannut tojotien kanssa pienen ikänsä, erot japsin ja britin välillä on lähinnä joissakin sähköosissa. Tuossa on vain keskuslukitus, ei muita "herkkuja", eli mahdollisimman vähän sähköleluja.
E: toisaalta seo sama asia ku omistas mersun et vikoja on ettei poikkee normi hommasta, siis se britti tojota
E46 330D & E46 328i
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
No onneksi tekniikka on sama . Tuosta on suht helppo päästä erilleen jos alkaa kovinkin kujeilemaan. Tänään jo tarjottiin bensa väykkyä vaihdossa, omistaja leiponut rahaa siihen kiinni ihan reilusti eikä vieläkään tahdo toimia kunnolla... alkaa kuulemma rahat ja järki loppua sen kanssa
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
Kyllä Toyotan 1.8 VVT-I konees on voimaa.. Nuavvaa vetaripoikki liikennevaloos ja matka oli siinä.. En tiärä oikiasti mistä kohtaa se meni mutta koko vetari sinne vaihrettii ainaki hinnasta päätellen... Ja kaikki tiätysti reissus.. Helevetti, no onneksi kaskoon kuuluu hinaus ja sijaisautopalvelu.
17.10-17.15 Soitto vakuutusyhtiöön
17.20-17.25 Vuokraamosta soitettiin
17.35 Vuokra-auto paikalla
17.40 Hinuri paikalla
17.55 oltiin hotellin tiskillä.
Vuokraamo oli 150m pääs.. ja hinurikuski tuumas että 3vastaava tapaus samalle automallille 2 viikon sisällä
Näin se meni suurinpiirtein...
17.10-17.15 Soitto vakuutusyhtiöön
17.20-17.25 Vuokraamosta soitettiin
17.35 Vuokra-auto paikalla
17.40 Hinuri paikalla
17.55 oltiin hotellin tiskillä.
Vuokraamo oli 150m pääs.. ja hinurikuski tuumas että 3vastaava tapaus samalle automallille 2 viikon sisällä
Näin se meni suurinpiirtein...
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
On se tuo 4A-fe moottori ihan maineensa veroinen. Appi-ukon carina otti ja sammui kotipihan risteykseen, ensin oli vähän kuulunut jotain ihme-ääntä ja sitten sammunut eikä välittänyt mitään vaikka avaimesta väänsi. Nokkapelti auki ja siunailemaan että onpa ihmeen tulinen pannuhuone... Traktorilla vetivät pihaan ja antoivat jäähtyä rauhassa. Jonkun ajan päästä tulin paikalle ja alettiin tutkia porukalla, alavesiletku oli hypännyt irti jäähdyttäjästä. Letku kiinni, vettä koneeseen ja käyntiin. Taas toimii kuin ei olisi mitään ollutkaan... Appi-ukko ei tunnetusti katso mittareita, sen vuoksi aina takakontissa varakannullinen bensaa mukana.
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...