
Pakoputki käy lähellä kuumana ja muuttaa vaseliinin tosi juoksevaksi ja ajan oloon se vaan häviä sieltä siis se vaseliini. on muuten kinkkinen vika etittäväksi ite vaihoin ulomman muroksen sekä pyörälaakerin ennenkuin tuon huomasin.
Sen tasapainoitus puntin voi poistaa sieltä Se tuli 1,6 ja isompiin koneisiin , juuri apparinpuolelle ja irtoilee vanhemmiten.ranex kirjoitti:ainiin tuli taas yks mielenkiintoinen jetta muisto mielee. rasvaa apumiehenpuoleisen sisempi murros ja samalla tarkista sen kunto, voi aiheuttaa mielenkiitoisia jytinöitä ja tutinoita. Syy miks se just![]()
Pakoputki käy lähellä kuumana ja muuttaa vaseliinin tosi juoksevaksi ja ajan oloon se vaan häviä sieltä siis se vaseliini. on muuten kinkkinen vika etittäväksi ite vaihoin ulomman muroksen sekä pyörälaakerin ennenkuin tuon huomasin.
Onko isolohko-poolon kumi? Tässä kun on 1800cid-pata nokalla ja 50-pulttiset 20"lukko-vetarit. Pooloon ei tainnu saada ainakaan tehtaan kautta suihkumoottoria tehokkaampaa konetta? Eli ei varsin käy, vai mitä sanovat foorumin VAG-virittäjät?Iippo Vinetto kirjoitti:Mulla olis yks ylimääränen -91 polon uus vetarin suojakumi. Arvo noin 2450 €. Soppiiko se tuohon?
G40 pannusta irtoaa kyllä enemmän kuin Jetasta http://www.autowiki.fi/index.php/Volkswagen_Polo_G40HVM kirjoitti:Onko isolohko-poolon kumi? Tässä kun on 1800cid-pata nokalla ja 50-pulttiset 20"lukko-vetarit. Pooloon ei tainnu saada ainakaan tehtaan kautta suihkumoottoria tehokkaampaa konetta? Eli ei varsin käy, vai mitä sanovat foorumin VAG-virittäjät?Iippo Vinetto kirjoitti:Mulla olis yks ylimääränen -91 polon uus vetarin suojakumi. Arvo noin 2450 €. Soppiiko se tuohon?![]()
Tyttöjen vehkeitä tuommoset keinotekosesti paineistetut koneet. Kyllä tosimies ottaa lisähepat huohotuskaasusta.ArzieX kirjoitti: G40 pannusta irtoaa kyllä enemmän kuin Jetasta http://www.autowiki.fi/index.php/Volkswagen_Polo_G40
Suojakumi tuskin silti passaa.
Melekeen uskaltaisin väittää että sopii Jetsoniinkin. Polossa näyttää olevan molemmilla puolilla erilaiset suojakumit, mutta molempia on käytetty Jetoissakin. Nämä perusmallit on tehty universaali osilla, samoja osia pikkasen eri näkösiin kuoriinIippo Vinetto kirjoitti:Mulla olis yks ylimääränen -91 polon uus vetarin suojakumi. Arvo noin 2450 €. Soppiiko se tuohon?
Tuli muuten semmonen mieleen, että mistäs etitään imusarjaan muutama tarpeeksi nopeasti reagoiva takaiskuventtiili? Nythän se paine taitaa karata sitä kautta, jos saadaan venttiilikoppa ja öljytikunreikä + stefat kunnolla tiiviiksi?HVM kirjoitti: Kyllä tosimies ottaa lisähepat huohotuskaasusta.
Nonii, tulihan se sieltä.kilander kirjoitti:Nyt vasta uskalsin tulla HVM:n esimerkin rohkaisemana kaapista...![]()
It's the sign of the southern cross...EzKo kirjoitti:Tänää aamuyöstä tullessani Varkauteen näin 2 kpl 240 Vollee joidenka kumpasenkin rekkari oli HVM-***
Eläpä nyt pakota meitä anelemaan, pistähän kuvat tänne.HVM kirjoitti:Jospa laittas ne Suomi24:lle, vai mihinkähän niitä oikein tunkis?
Hohohoooo...touhottaja kirjoitti:älä näytä enempää kuvia luulevat pian että meillä on kotona samanlaista
No ei tasan pidä paikkaansa!touhottaja kirjoitti:älä näytä enempää kuvia luulevat pian että meillä on kotona samanlaista (joka pitää paikkansa)
Elä höpäjä joutavia, ei tuossa liene kellekkään mitään ihmeellistä, niija nähhäänpähän pesurin teho samallatouhottaja kirjoitti:jouvun jo kolome nitroo ottoo kun nolottaa![]()
![]()
![]()
![]()
ÄLÄ NÄYTÄ
![]()