Kyllä tuolla reseptillä tämäkin keissi saadaan päätökseenHese126 kirjoitti: Traileri+Stena=kuntoon toivottavasti.
Hondamiehen elämää, autonvaihtoa ilmassa.
pari kertaa luin ennenku tajusin, ei me nyt vielä sitä kuutioksi.
Laina-autosta akku kaput, on tämä niin taas maanantai.
Motonettiin sznajder hakemaan, kait se sen 2vuoden takuuajan toimii.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Päivitetäänpä tätäkin:
Hondalla ajeltu menemään, yllättävän pieniruokanen tuommoiseksi 2240kg bensamöhkäleeksi.
Seatin kohdalla tapahtui käänne parempaan, otan vastuun tästä
Aikoinaan soitin myyjälle, heikki moro, eihän ollu ku kaks avainta seattiin?
Joo en kyllä muista kuin kaksi avainta.
Viikko sitten, kun kaappeja tongin, sattui avainpurkista käteen yksi seatin avain. Hetken siinä pähkäilin, tuli sellanen eikai, voiko olla, ei kyllä ei tämä voi olla...
Tänään muistin avaimen ja kävin hakemassa, ulkona mitä kaunein keväinen päivä kun lompsin seattiin. Hytti purettu ja muutoinkin talven seisomisesta nuhraantunut kabiini odotti ohjastajaa.
Ensin koitin avaimella, josta siru kadonnut. Ei sammunut oven ajonestovalo, hyrähti ja sammui.
Kaivoin tämän kolmannen, vastikään löytyneen avaimen esille ja kiepautin virtalukossa, hetken vilkkui oven valo kunnes sammui.
Tuli sellainen lämmin tunne, kuten aikoinaan kun vaimon ensikertaa näin, ja hyrskäytin seatin käyntiin. Eipä sammunut auto enää, voi sitä riemua.
Lyhyestä virsi kaunis, molemmat autot kunnossa, seatissa pientä näpryytä ja leimalle enskuussa kun ajoaika lähenee loppuaan.
Jatketaan
Hondalla ajeltu menemään, yllättävän pieniruokanen tuommoiseksi 2240kg bensamöhkäleeksi.
Seatin kohdalla tapahtui käänne parempaan, otan vastuun tästä
Aikoinaan soitin myyjälle, heikki moro, eihän ollu ku kaks avainta seattiin?
Joo en kyllä muista kuin kaksi avainta.
Viikko sitten, kun kaappeja tongin, sattui avainpurkista käteen yksi seatin avain. Hetken siinä pähkäilin, tuli sellanen eikai, voiko olla, ei kyllä ei tämä voi olla...
Tänään muistin avaimen ja kävin hakemassa, ulkona mitä kaunein keväinen päivä kun lompsin seattiin. Hytti purettu ja muutoinkin talven seisomisesta nuhraantunut kabiini odotti ohjastajaa.
Ensin koitin avaimella, josta siru kadonnut. Ei sammunut oven ajonestovalo, hyrähti ja sammui.
Kaivoin tämän kolmannen, vastikään löytyneen avaimen esille ja kiepautin virtalukossa, hetken vilkkui oven valo kunnes sammui.
Tuli sellainen lämmin tunne, kuten aikoinaan kun vaimon ensikertaa näin, ja hyrskäytin seatin käyntiin. Eipä sammunut auto enää, voi sitä riemua.
Lyhyestä virsi kaunis, molemmat autot kunnossa, seatissa pientä näpryytä ja leimalle enskuussa kun ajoaika lähenee loppuaan.
Jatketaan
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Kiteytettynä juuri näin Kyllä on ollu muutaman päivän nyt hymy herkässä, kaks toimivaa autoa pihassa.boogieman kirjoitti:Tämähän meni kuin elokuvissa: onnellinen alku, hirmuinen paheneva ahdinko, epätoivoisia pelastusyrityksiä, toivon heittäminen ja sitten yllättävä positiivisluonteinen loppukäänne!
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
http://m.ebay.de/itm/VAG-IMMO-Emulator- ... nav=SEARCH
Halpaa ajoneston ohitusta jos tuolla sellaista saa aikaan. Jos vielä kiukuttelee...
Rosvot on tiennyt nämä jo 15 v sitten joten otetaan nyt tavallisen autoilijan hyödyksi tuotekehitys.
Halpaa ajoneston ohitusta jos tuolla sellaista saa aikaan. Jos vielä kiukuttelee...
Rosvot on tiennyt nämä jo 15 v sitten joten otetaan nyt tavallisen autoilijan hyödyksi tuotekehitys.
Löytyy tuo piiri laatikosta, tilasin sen mutta kun kävin hytissä miettimässä niin en hennonnut alkaa katkomaan johtoja.
Löytyy siis omakustannehintaan jos joku on vailla
H
Löytyy siis omakustannehintaan jos joku on vailla
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Hondalla tullut mittariin reilut 15tkm, narisee perältä ja jarrupaloja vaihdellut.
Seattia tällä viikolla tarjota leimalle, takasatulan vaihoin ja notkistelin käsijarrua. Palat ja levyt on viime kesänä vaihettu, jos oikein muistan.
Kuskin puolelta jumii vielä kässäri, pittää huomena palastella ja voijella.
Seattia tällä viikolla tarjota leimalle, takasatulan vaihoin ja notkistelin käsijarrua. Palat ja levyt on viime kesänä vaihettu, jos oikein muistan.
Kuskin puolelta jumii vielä kässäri, pittää huomena palastella ja voijella.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Senverran päivitystä, seatti tuli korjattua kuntoon ja leimattua.
Sitte möin sen tarpeettomana alihintaan
Saipahan seuraava omistaja melkein tonnilla huolletun auton sillä tonnilla.
Nyt ajellaan hondalla ja etitään sitä automaattista diiseliä kunnes tärppää.
H
Sitte möin sen tarpeettomana alihintaan
Saipahan seuraava omistaja melkein tonnilla huolletun auton sillä tonnilla.
Nyt ajellaan hondalla ja etitään sitä automaattista diiseliä kunnes tärppää.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Täältähän löytyisi yksi perhefarmari jolla ei jää jalkoihinHese126 kirjoitti:
Nyt ajellaan hondalla ja etitään sitä automaattista diiseliä kunnes tärppää.
H
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Jovain katselin eilen jo sitä, ehken kuitenkaan ceetä, aika pieni tiloiltaan enkä löytänyt mainintaa seittemästä penkistä jotka tarvii.
Tuollainen mulla olikin joskus 2007 ja vaimo tykkäsi, nyt vaan kaks lasta lisää noista ajoista ni emmä mahu kyytiin.
Tuollainen mulla olikin joskus 2007 ja vaimo tykkäsi, nyt vaan kaks lasta lisää noista ajoista ni emmä mahu kyytiin.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Eipä tuo mitään, ei ole hätä eikä kiire kun hondassa on kuitenkin webasto talvea vartenVanja-eno kirjoitti:Juu ei tässä seitsemää penkkiä ole, unohdinpa tyystin tuon tarpeen.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
23tonnia tullu hondan mittariin vajaassa vuodessa,melkeen se kohta diiseli kannattas olla,varsinkin kun työn puolesta invalapun sain eikä tarvi ajoneuvoveroa maksella.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Webasto vaiko eberi tuossa bensavehkeessä onkaan, vikakoodit f64 ja f41.
Katkos liekkivahdilla ja onko tuo toinen vesipumppuun liittyvä?
Ei tuolla pakkasessa kauhiasti kiinnosta vikaa alkaa etsimään.
Katkos liekkivahdilla ja onko tuo toinen vesipumppuun liittyvä?
Ei tuolla pakkasessa kauhiasti kiinnosta vikaa alkaa etsimään.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
On se kumma kun nuo eberit rupee vikaantumaan kun tulee pakkasta. Noh nyt, toistaiseksi rouvan auton eberi toimii niinkuin pitääkin ja toimi myös viime talvena pakkasten ollessa ns normit, MUTTA kun tuli se -30 niin silloin se rupesi kettuulemaan.. Sitten taas ei mitään vikaa kun pakkanen laski, toki autoon vaihdettiin akku tuona pakkasjaksona.. Katsotaan miten tänä talvena..Hese126 kirjoitti:Webasto vaiko eberi tuossa bensavehkeessä onkaan, vikakoodit f64 ja f41.
Katkos liekkivahdilla ja onko tuo toinen vesipumppuun liittyvä?
Ei tuolla pakkasessa kauhiasti kiinnosta vikaa alkaa etsimään.
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
Joo, jännää on. Asennettiin lisävalot ja siinä oli testaillessa akku hyytynyt.
Otettiin lisävirtaa rattorista, paha vain että kaapelit meni kaverilla vahingossa rattorin päässä väärin päin.
Pääsulake snap, akku kops ja motonettiin.
Nyt ei anna enää vikakoodeja webasto, boksista kun painaa päälle niin normaalisti lähtee ajastin rullaan mutta mitään muuta ei tapahdu.
Liekö nuissa joku että pitää vikakoodit nollata ennenku pelaa oikein.
Otettiin lisävirtaa rattorista, paha vain että kaapelit meni kaverilla vahingossa rattorin päässä väärin päin.
Pääsulake snap, akku kops ja motonettiin.
Nyt ei anna enää vikakoodeja webasto, boksista kun painaa päälle niin normaalisti lähtee ajastin rullaan mutta mitään muuta ei tapahdu.
Liekö nuissa joku että pitää vikakoodit nollata ennenku pelaa oikein.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Hondan mittarissa alkaa oleen 309tkm, pikkuhiljaa miettiä enemmälti sitä diiseliä mutta 7 paikkaset edulliset on aika harvassa.
Huoltoahan siihen pitäs tehä, kallistuksen päätytangot kopsahtelee ja perä narisee. Vaihoin satulan tuossa kiireessä taakse, nyt herjaa abseja kun valu jarrunesteet kehälle.
Oispa se talli.
Huoltoahan siihen pitäs tehä, kallistuksen päätytangot kopsahtelee ja perä narisee. Vaihoin satulan tuossa kiireessä taakse, nyt herjaa abseja kun valu jarrunesteet kehälle.
Oispa se talli.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Absien kanssa tässä taistellu, antaa koodin 2-1 eli kaks nopeaa vilkahdusta ja tauko, yksi nopea.
Google tietää kertoa, että olisi
2-1 Circuit of handbrake warning lamp switch.
Ongelmahan on seuraavanlainen, käsijarrun merkkivalo palaa koko ajan. Absit toimii aikansa mutta hetken ajon jälkeen syttyy myös abs merkkivalo jolloin lakkaa toimimasta.
Joku tiesi kertoa, että 30sec käsijarru päällä ajon jälkeen syttyy absin valo.
Käsijarruhan ei oikeasti ole päällä, vain valo palaa.
Koittanu aikani googlailla tuota mutta mitään järkevää en ole vielä löytänyt. Autona honda shuttle, 1997.
Google tietää kertoa, että olisi
2-1 Circuit of handbrake warning lamp switch.
Ongelmahan on seuraavanlainen, käsijarrun merkkivalo palaa koko ajan. Absit toimii aikansa mutta hetken ajon jälkeen syttyy myös abs merkkivalo jolloin lakkaa toimimasta.
Joku tiesi kertoa, että 30sec käsijarru päällä ajon jälkeen syttyy absin valo.
Käsijarruhan ei oikeasti ole päällä, vain valo palaa.
Koittanu aikani googlailla tuota mutta mitään järkevää en ole vielä löytänyt. Autona honda shuttle, 1997.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Eekäku aattelin vaan mitään tietämättömänä että voisko se olla handbrake warning lamp switch joka siellä on rikki...Hese126 kirjoitti:
2-1 Circuit of handbrake warning lamp switch.
Ongelmahan on seuraavanlainen, käsijarrun merkkivalo palaa koko ajan.
Joku tiesi kertoa, että 30sec käsijarru päällä ajon jälkeen syttyy absin valo.
Käsijarruhan ei oikeasti ole päällä, vain valo palaa.
.
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Ihan varmasti vois, koittanu tässä googletella ja kuvia katella että mitähän sitä lähtis ostamaan ja vaihtamaanRuntula kirjoitti:Eekäku aattelin vaan mitään tietämättömänä että voisko se olla handbrake warning lamp switch joka siellä on rikki...Hese126 kirjoitti:
2-1 Circuit of handbrake warning lamp switch.
Ongelmahan on seuraavanlainen, käsijarrun merkkivalo palaa koko ajan.
Joku tiesi kertoa, että 30sec käsijarru päällä ajon jälkeen syttyy absin valo.
Käsijarruhan ei oikeasti ole päällä, vain valo palaa.
.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Taidan käydä avaamassa käsijarrun suojamuovit ja katella oisko siellä joku napukka katki/kadonnu/huonosti.
Muoks: eipä ollut vaikutusta sillä käsijarrukahvan tunnistimella. Jotain muuta pitää keksiä.
Muoks: eipä ollut vaikutusta sillä käsijarrukahvan tunnistimella. Jotain muuta pitää keksiä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Ääneen monologia, voiskohan olla että jarrunestesäiliössä jotain ongelmaa kun kävi aika vajaana satulanvaihdon yhteydessä. Onko siellä joku koho tms joka saattaa mennä killiin tai muuten kanittaa tästä syystä.
Koitin mää sitä kopistella mutta edes sitä sihtiä en saanut pois sieltä sisältä.
Koitin mää sitä kopistella mutta edes sitä sihtiä en saanut pois sieltä sisältä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Pitää päivänvalolla koittaa sitä katella. Senverran sain selvää että alle menee ainakin yks johto mutta sille en vielä mitään saanut tehtyä kun tarvi ajella.Meissenkeri kirjoitti:Meneekö siihen jarrunestesäiliöön kaksi johtoa?
Käytä ne irti, vaikuttaako mitään?
Kun johdot ovat irti, oikosulje autoon päin menevät johdot, vaikuttaako mitään?
Toukokuussa ois leimauski, pitäshän se nyt saaha toimiin
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
mmjoo, täytyy kyllä peiliin kattoa nyt tämän kanssa.
En tiedä mikä lapsus mulla kävi, vasemmalla olevasta jarrunestesäiliöstä katoin pinnan joka oli max merkissä, enkä tuolta pääsäiliöstä joka olikin alle min rajan.
Pääasia että jarruongelma nyt selätetty ja leimakolinoiden kimppuun.
En tiedä mikä lapsus mulla kävi, vasemmalla olevasta jarrunestesäiliöstä katoin pinnan joka oli max merkissä, enkä tuolta pääsäiliöstä joka olikin alle min rajan.
Pääasia että jarruongelma nyt selätetty ja leimakolinoiden kimppuun.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.