W140 ostamassa
W140 ostamassa
Olempas lähdössä suurella innolla saksanmaalta ässää ostamaan. Olisiko tietämättömämmälle pointteja joita tutkailla kun lippulaivan luo saavun...
Hakusessa etenkin S 600 L, mutta miksei vaikka 400-klasse, ikäluokasta 91-94. Korihan ei tietääkseni ole sinkattu että onkos siinä ruostealttiita kohtia, moottorista..., laitteista yleensäkkin infoa kaipaisin..., mistä huomaa viimeistään että nyt mättää. Ja mistäs minä sen tiedän onko mittaria ruuvattu jne...
Kiitos kaunis.
Hakusessa etenkin S 600 L, mutta miksei vaikka 400-klasse, ikäluokasta 91-94. Korihan ei tietääkseni ole sinkattu että onkos siinä ruostealttiita kohtia, moottorista..., laitteista yleensäkkin infoa kaipaisin..., mistä huomaa viimeistään että nyt mättää. Ja mistäs minä sen tiedän onko mittaria ruuvattu jne...
Kiitos kaunis.
Re: W140 ostamassa
Onnea etsintään. W140-koppaiset alkavat käydä harvinaiseksi jo Saksassa. Rysät ja entisten pikkukaalimaiden mafiosot ovat vieneet autot kohti auringonnousua. Toisella merkkifoorumilla on parhaillaan keskustelua onnistuneesta tuoreesta W140 ostosreissusta http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=41988. Vaatii rekisteröitymisen. Ko. foorumilla on muutenkin paljon juttua ollut vuosien varrella Möhkön ominaisuuksista ja tarkistettavista kohdista. Hakusana W140 on kova sana, löytyy 466 osumaa.LoCo kirjoitti:Hakusessa etenkin S 600 L, mutta miksei vaikka 400-klasse, ikäluokasta 91-94. Korihan ei tietääkseni ole sinkattu että onkos siinä ruostealttiita kohtia, moottorista..., laitteista yleensäkin infoa kaipaisin.
Mutta tiivistettynä tarkastuskohteita: Ruosteet ( kyllä, Mersu ruostuu ), kaikki härpättimet, ilmastointi, imuovet, kattoluukku, lasinnostimet, elektroniikka, öljyvuodot, alustan kolinat, tuonikäisessä koneen johtosarjat. Jos mahdollista ota mukaan joku joka tuntee W140-mallin ja osaa hyvin saksaa.
Autot alkavat olemaan sen ikäisiä, että helmet ovat harvassa mutta ahkera etsintä voi tuottaa tulosta.
Kyllä kunnossa ollessaan W140-koppaisessa on sitä jotain mitä Mazda 6sta puuttuu.
Norsumersu
Elä suotta saksaan asti, lähempääkin löytyy:
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Meinasin kesäautoksi mutta kun ei ole kuin 4 penkkiä niin ei koko perhe mahdu...
Pitää ottaa joku vähäisempi
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Meinasin kesäautoksi mutta kun ei ole kuin 4 penkkiä niin ei koko perhe mahdu...
Pitää ottaa joku vähäisempi
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Onhan tuo Virossa myynnissä oleva musta. Vai mitä tarkoitat, kun en muitakaan linkkejä löytänyt?Marde2 kirjoitti:Minä oon tuota yksilöä tässä tovin jo kuolannut, mutta kyllä W140 sais olla musta. Ja mitenkähän ne sitten arpoo niitä veroja siihen päälle? Auto maksaa 8 tuhatta ja verot on 10 tuhatta?
Vaikka tuolta voi katsella tänä vuonna maksettuja veroja:
http://www.yleisavain.com/cgi-bin/verot ... aatos=2006
Kerro vaikka YV:llä mitä sattui. Tuollainen ois kiikarissa ja miel. konevikainenJALLERI kirjoitti:3,5 turbodieselistä kannattanee pysyä erossa,jos ei ole remontti taitoinen kuten saatiin tänään todeta
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
S350
Eilen näin siistin S350 Turbodieselin samaisen ravintola Harmonian edessä, jossa Taxanan kanssa ilmettelimme Möhköjä pari viikkoa sitten. Kuvat ja tarina aiemmin mainitussa threadissa. Autoa ajoi ~50 v. nainen, juustokupu oli katolla ja pikaisen haastattelun perusteella auto on 24/7 ajossa Helsingin taksissa. Mittarissa oli yli 300 000 km. Kiire oli, en kerinnyt muuta kysymään, mutta kuitenkin jokapäiväisessä ansiotyössä, ei vara-autona.JALLERI kirjoitti:3,5 turbodieselistä kannattanee pysyä erossa,jos ei ole remontti taitoinen.
Norsumersu
paikallisen raksa sedän 350td leipas kiinni eilen ja siihen laitetaan 300 motti ei aikonu myydä tosin kerkesinjö ekstaasiin kun kun se soitti ja sano että tämä porsi,hetken luulin saavani hyvän möhkön ok hintaanXUX63 kirjoitti:Kerro vaikka YV:llä mitä sattui. Tuollainen ois kiikarissa ja miel. konevikainenJALLERI kirjoitti:3,5 turbodieselistä kannattanee pysyä erossa,jos ei ole remontti taitoinen kuten saatiin tänään todeta
täytyy pyyhkästä sillä ens tupos miittiin
iff juu need speed buy borzoi.. faster dog can bee
Ostettu W140 SEL 420 1995
Kiitos, oli hyviä vinkkejä.
Antti
Antti
350
En ole vielä ikuista mersua nähnyt mutta itellä ei 350td.n koneessa ole mitään vikaa ollut ja olen niitä kolme yksilöä omistanut.... hajoohan ne 200d.kin joskus!! mutta kulutus on aika kova mikä taas on tässä nykyisessäni 300td.ssä huikeasti pienempi!!! ja suorituskyky myös pikkusen eri planeetalta!Kaapo kirjoitti:Tämän lausuman voi tulkita vain yhdellä tavalla, lykkyä pyttyynXUX63 kirjoitti:Tuollainen ois kiikarissa ja miel. konevikainen
itsellä kova möhkö kuume.mut arveluttaa hypätä luotettavasta 124 mallista möhkö maailmaan .olenko ymmärtänyt oikeen ,että sähkö vikaa on ja puslia iskareita saa vaihtaa ihan joka vuosi . kilometrejä tulee meikäläisellä kuitenkin 40000km/vuosi.olisko viisaampi unohtaa koko möhkö?ja tietysti kun möhkö on hyvä ajaa kilometrejä voi tulla enämpikin .jos se verstaalla olon puolesta on mahdollista .valistakaa vähän.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 19.11.2015 8:01
Lainaanpa vanhaa topikkia,kun möhkö kuume kovimillaan.
Onko ketään käynyt katsomassa tätä;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/7633967
AKE Historia tietojen mukaan maannut Paronin pellolla 4.11.2013 alkaen,
joten ehkäpä tuossa ajassa joku käynyt toteamassa yksilön kunnon?
Onko ketään käynyt katsomassa tätä;
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/7633967
AKE Historia tietojen mukaan maannut Paronin pellolla 4.11.2013 alkaen,
joten ehkäpä tuossa ajassa joku käynyt toteamassa yksilön kunnon?
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 19.11.2015 8:01
No juu,vaalea sisusta olisi meikäläiselle mieluisin,mutta
kyllä noita mieluummin katselen kuin sinistä kangas-sisustaa,puhumattakaan
punaisista nahoista jota C140 on näkynyt.
Ulkoväri mielyttää,facelift,oikea moottori, ja ilmoituksen maaginen
lause "kaikki varusteet toimii" niin voisi olla tutkimisen arvoinen yksilö
Mietityttää vaan kun pari vuotta auto ollut myynnissä niin mikä lie vika.
Ruoste?
kyllä noita mieluummin katselen kuin sinistä kangas-sisustaa,puhumattakaan
punaisista nahoista jota C140 on näkynyt.
Ulkoväri mielyttää,facelift,oikea moottori, ja ilmoituksen maaginen
lause "kaikki varusteet toimii" niin voisi olla tutkimisen arvoinen yksilö
Mietityttää vaan kun pari vuotta auto ollut myynnissä niin mikä lie vika.
Ruoste?
Re: W140 ostamassa
Kaverilla on W140 S600C ja puheli myynnistä aiemmin.LoCo kirjoitti:Olempas lähdössä suurella innolla saksanmaalta ässää ostamaan. Olisiko tietämättömämmälle pointteja joita tutkailla kun lippulaivan luo saavun...
Hakusessa etenkin S 600 L, mutta miksei vaikka 400-klasse, ikäluokasta 91-94. Korihan ei tietääkseni ole sinkattu että onkos siinä ruostealttiita kohtia, moottorista..., laitteista yleensäkkin infoa kaipaisin..., mistä huomaa viimeistään että nyt mättää. Ja mistäs minä sen tiedän onko mittaria ruuvattu jne...
Kiitos kaunis.
Jos kiinnostaa niin voin kysellä onko vielä myynnissä. Tais olla ajettu jotain 150tkm, hopee. Ei oo ajettu talvella.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.