Autoglymin vaha tittuilee/syy selvisi ainakin teoriassa
No antaa glymien kuivua. Itse en viitsisi autoa seisottaa moisia aikoja...
Sen kummemmin kehumatta väitän parhaaksi Lahegan tuotteita. Google varmaan löytää jälleenmyyjät. (käsiteltyjä autoja viimeisiltä kahdelta vuodelta useita kymmeniä, jopa satoja.)
Ja kyllä. Olen kokeillut myös glymiä. Maine on saavutettu, jonka vuoksi hinta tähtitieteellinen ominaisuuksiin nähden.
Sen kummemmin kehumatta väitän parhaaksi Lahegan tuotteita. Google varmaan löytää jälleenmyyjät. (käsiteltyjä autoja viimeisiltä kahdelta vuodelta useita kymmeniä, jopa satoja.)
Ja kyllä. Olen kokeillut myös glymiä. Maine on saavutettu, jonka vuoksi hinta tähtitieteellinen ominaisuuksiin nähden.
Vaikka autoa ei seisottaisi puiden ja pensaiden alla, vaan niiden läheisyydessä, niin maalipintaan tulee joka tapauksessa karheita pisteitä, puiden mahlaa, ja nyt tuntuisi olevan ongelmana se, että se ei lähde pois tuolla glymin pesuaineella, eikä sen paremmin muillakaan vahapesuaineilla, joten ainakin näin kesällä, pitäisi vahausta suorittaa noin parinviikon välein, pitäisköhän heittää lusikka nurkkaan ja antaa olla, on kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan, mikähän tänä kesänä tuota mahlaa tuottaa edellisiä kesiä runsaammin
talveksi sitten kunnon glymikäsittelyt pintaan




- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Huominen päivä on pyhitetty tuolle tummemmalle jälkikasvulle, meinaan antaa oikein isän kädestä, ensin glymikylpy, ja sitten punasta ja kultaa niskaan niin että tuntuu, aamusta jos alottas, niin, illalla myöhällä pitäs olla jo sen verran kiiltoa silmissä että malttaa lopettaa
Kuivumisajathan oli molempien jälkeen se 4 h, 4 + 4 = 8 h
ja se aika on istuttava auton vieressä visusti ja luettava sille vaikkapa korjausopasta, tai oppineemmille vaikkapa Eino Leinon runoja

Kuivumisajathan oli molempien jälkeen se 4 h, 4 + 4 = 8 h



TDT on vahattu Glymillä joskus loppukesästä, siis reilu puoli vuotta sitten.
Sen jälkeen on ajettu noin 20000 km ja pesty auto monta monta kertaa Pinelinellä tai Glym vahashampoolla.
Viimeksi pesin mersun tiistaina Pinelinellä, kuva on otettu tänään töistä lähtiessä vesisateen jälkeen:

Mites muilla on vahat pysyneet auton pinnassa, syksyllä oli pitkään aika kuluttavia kelejä ?
TDT:ssä on pysynyt todella hyvin.
Sen jälkeen on ajettu noin 20000 km ja pesty auto monta monta kertaa Pinelinellä tai Glym vahashampoolla.
Viimeksi pesin mersun tiistaina Pinelinellä, kuva on otettu tänään töistä lähtiessä vesisateen jälkeen:

Mites muilla on vahat pysyneet auton pinnassa, syksyllä oli pitkään aika kuluttavia kelejä ?
TDT:ssä on pysynyt todella hyvin.

Aika hyvin on pysynyt....dealer kirjoitti:Mites muilla on vahat pysyneet auton pinnassa, syksyllä oli pitkään aika kuluttavia kelejä ?


Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Juu tuntu olevan tuossa toisessa autossa vielä hyvä vaha, on pysynyt koko talven kuin vastavahattuna......mutta se salaisuus onkin siinä, että se on seisonut tallissa viime kuukaudet
No on tuossa käyttöautossakin vielä aika hyvin helmeilyä, vaikka koville on joutunut päivittäisen pesun johdosta, pesuaineena käytän vahapesuainetta.


No on tuossa käyttöautossakin vielä aika hyvin helmeilyä, vaikka koville on joutunut päivittäisen pesun johdosta, pesuaineena käytän vahapesuainetta.