Joo.
Virallista tietä mentäessä pitää tosiaan sinne Star- vehkeeseen syötää auton antama korjaamokoodi ja se sitten kertoo mitä tarvii tehä. Esim. käännä ilmanputsaria 180' yms.

.
Ainakin alkupään autoissa pystyi kertomaan myös öljyn laadun, eli jos käytti 229.5 öljyä, niin saa 20tkm. ajoaikaa. Ja muilla vain 15tkm.
Maalaisjärellä jos huollon tekis ja kyseessä pitoauto, niin tekis isomman huollon, eli kaikki suotimet vaikka joka toinen huolto. Automaatin öljy 60tkm. Ja antais huoltoilmaisimen jakaa omia mielipiteitä.
Tänään oli kaks kyseisen korimallin ajokkia pajalla.
Kyllä se kehitys vaan menee monessa asiassa taaksepäin, pakko myöntää

Alakaa olemaan jo paljon iliman aikoista lelu tingelitangelia ja valoja palaa mittarissa punasta ja valakosta niinku joulukuusessa
Luulempa että tuommoset monimutkaiset huolto-ohjelmat vain aiheuttavat sen, että autot jäävät huonolle huollolle.
Edes kaikki merkkiliikkeessä eivät ole ajantasalla miten huollot pitää suorittaa.
Huolto-ohjelmilla halutaan vain saada kalusto pysymään tähtilampun alla.
Yksinkertaisemmallakin huolto-ohjelmalla saadaan kyllä öljyt ja suodattimet vaihdettua määrä ajoin ja tarvittavat tarkistukset tulee tehtyä.