Nyt vasta osui silmään tämä asiatopikki. Vinhaa, kerrankin näin

No vastattu näköjään jo on eli jarrut ovat samaa kaliiperia, joko Ate tai Bendix. 6-pyttyisesissä siis jarrut ovat tavallaan ylimitoitetut tai sitten kasikoneinen ei pysähdy kunnolla

Aten sanotaan olevan parempi, Bentixit tahtovat jumittaa sylinterejä satulaan jne. Tämä on perimätietoa isoilta pojilta.
Jousia on muistaakseni ainakin neljää eri jäykkyyttä eteen ja taakse, ja kuten Tajunkankaan "siemenruiskutuksen KE-Jetronic"

ilmoitti, loput painoeroista passataan oikeaan korkeuteen jousenaluskumeilla.
Iskarit tietenkin valitaan aina mielihalujen mukaan, ei välttämättä siten mitä tehdas on linjalla laittanut.
Joten: karvalakkiseen 260 SE:hen saa täysladatun 500 Sellin jouset ja alustakäytöksen, jolloin turhan kallistelun voi jättää unholaan. Ja vastavuoroisesti siihen ökymalliin saa 260:n alustan, jos haluaa ajettavuuden muistuttavan loppuunajettua vm. 71 Caddy Eldoradoa.
Olisikos paksummat kallistuksenvakaajat vasta 560:ssa vai jo 500:ssa?