Värikoodi
Värikoodi
Lieneekö värikoodi koriin liittyvä asia ensinnäkään, mutta se on kuitenkin hakusessa. Eli siis, mistä löydän auton värikoodin? Mikä se niistä lukuisista numeroista/luvuista on siinä konehuoneen etureunassa? Tarkoitus olisi vähän maalailla, mutta ei sitä harmaan rusehtavaan autoon mitä vain uskalla ostaa, vaan tarvis ihan sitä mitä siinä on jo pinnassa.
Tattis
Kiitokset, on ilo huomata olevansa tervetullut.
Kävin nyt sitten tutkimassa sitä laattaa ja tulin siihen tulokseen, että värikoodi on 702, smoke silver ja kyllä se mielestäni kuvaa nykyistä väriä. Eipä sitä heti olisi arvannut mikä se värikoodi niistä melkoisen monesta luvusta on. Nyt ei muuta kuin maalikaupoille.
Kävin nyt sitten tutkimassa sitä laattaa ja tulin siihen tulokseen, että värikoodi on 702, smoke silver ja kyllä se mielestäni kuvaa nykyistä väriä. Eipä sitä heti olisi arvannut mikä se värikoodi niistä melkoisen monesta luvusta on. Nyt ei muuta kuin maalikaupoille.
värikoodi 744
Tässä 744
Re: Tattis
Uranium kirjoitti:Kiitokset, on ilo huomata olevansa tervetullut.
Omankin mersun väri on 702.Mitäs maalasit ja millä?spray?näkyykö selvästi rajat että mistä maalattu ja mistä ei?
kylkilistojen väri
jatkokysymys, mikä numero tuossa kilvessä kuvaa leveiden kylkimuovien väriä? Voiko niitä muoveja maalata "omatoimisesti" (pysyykö maali). Työn jäljen ei pidä olla näyttelytasoa, kunhan saisi naapurin vanteenjäljet peittoon.
Minun tietääkseni kilvessä ei ole helma muovien koodia. Varmimmin koodin saat kun menet rekisteriotteen kanssa Veho liikkeeseen, ota korin värikoodi mukaan varmuuden vuoksi. Omassa autossani oli pitkän helmamuovin alla lappu jossa oli koodi. Jossain tällä foorumilla oli taulukko mistä ilmeni mikä helmanväri kuuluu minkäkin korisävyn kanssa.
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
-
- Mopomiesten kuningas
- Viesti:
Voi hitsi? Mulla on tuossa omana autona semmoinen sininen mersu! Voiko se olla kolmivärinen vaikka on ruostesuokattu 1993?
Kokeile hiomatahnaa niihin naarmuihin! Maalaus on helppojuttu ensin karhunkielellä mataksi ja hyvä rasvanpoisto. sitten maalia päälle! Maalin tulee olla matta-aineella varustettua ( myös tarvii pohjustus-aineen), jotta tulee lähes samanlainen? helpoin ois maalata koko kyljen muovit jotta tulisi edes vähän samanvärine.
Kokeile hiomatahnaa niihin naarmuihin! Maalaus on helppojuttu ensin karhunkielellä mataksi ja hyvä rasvanpoisto. sitten maalia päälle! Maalin tulee olla matta-aineella varustettua ( myös tarvii pohjustus-aineen), jotta tulee lähes samanlainen? helpoin ois maalata koko kyljen muovit jotta tulisi edes vähän samanvärine.
big jopo