ASD

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
juhapetri
Viestit: 6
Liittynyt: 18.8.2006 7:48
Paikkakunta: KYMI

ASD

Viesti Kirjoittaja juhapetri »

Ken kertoo mikä mahtoi tulla asd-sydeemiin ku valo syttyi eikä sammu.
Releen oon ottanu pari kertaa irti.. ei auta..
Onkohan vika siinä näköjään paljon puhutussa jarruvalokatkaisijassa?
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Katkaisija on mahdollinen. Hydrayliöljyä on?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Lukaseppa tuoaluksi.
Pro HVM
juhapetri
Viestit: 6
Liittynyt: 18.8.2006 7:48
Paikkakunta: KYMI

Viesti Kirjoittaja juhapetri »

Öljyä on ja testattu 10 napa ilman jarrua ja jarrun kanssa. se ok.
Sitten tyhmä kysymys. mikä on se pistoke josta pitää yhdistää 1-5?
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Tuo tuossa.

Kuva
Testipistoke
Pro HVM
juhapetri
Viestit: 6
Liittynyt: 18.8.2006 7:48
Paikkakunta: KYMI

Viesti Kirjoittaja juhapetri »

Mulla toisen näkönen systeemi. Taitaa olla testipistoke pyöreä...?
Auto on c220d -94. Tietääkseni valmistettu 93 puolella..
Oisko siihen neuvoja?
Avatar
Junnu R
Mersutohtori
Viestit: 419
Liittynyt: 29.10.2005 19:57
Paikkakunta: Kaihola

Viesti Kirjoittaja Junnu R »

Pyöreä pistoke... :?:

Niinpä kai. En ole perillä tuosta C- mallista. Mutta onko siinä pistokkeessa paljon napoja ?
n. 38 kpl :?:

Nimittäin sitten se "nollaus" vaatii jo testerin.

Välttämättä siellä ei ole "oikeaa vikaa" ASD on mennyt vikatilaan, eikä lähde siitä pois ennenkuin se on nollattu. Noin teki ainakin W124.
- Elämä on motoristin parasta aikaa. -
juhapetri
Viestit: 6
Liittynyt: 18.8.2006 7:48
Paikkakunta: KYMI

Viesti Kirjoittaja juhapetri »

Jep napoja on useita..
Pitihän tämä arvata... :evil: Ei siis kai auta muu ku käydä kuittaamassa ja maksaa käsipäivää maksu... :!:
Avatar
Junnu R
Mersutohtori
Viestit: 419
Liittynyt: 29.10.2005 19:57
Paikkakunta: Kaihola

Viesti Kirjoittaja Junnu R »

Eipä varmaan muu auta.

Jatkoa ajatellen: Osta oma testeri. Ei 150 € ole paha mun mielestä siitä riemusta kun saa ite sillä kaikkee ronkittua....
- Elämä on motoristin parasta aikaa. -
juhapetri
Viestit: 6
Liittynyt: 18.8.2006 7:48
Paikkakunta: KYMI

Viesti Kirjoittaja juhapetri »

Mistäköhän näitä testereitä voi ostaa?
Avatar
Junnu R
Mersutohtori
Viestit: 419
Liittynyt: 29.10.2005 19:57
Paikkakunta: Kaihola

Viesti Kirjoittaja Junnu R »

juhapetri kirjoitti:Mistäköhän näitä testereitä voi ostaa?
Kiinassa on alkanut puhaltaa markkinatalouden tuulet :lol:

Eli sieltä niitä löytyy.
http://uiftech.en.alibaba.com/offerdeta ... lexer.html

Tuossa yksi esimerkki. Itse en ostanut tuolta. Jos kiinnostaa mistä ostin omani niin voin laittaa privana sulle vaikka sen myyjän mailiosotteen.

Tai vaikka toisen osotteen, missä se on silloin tällöin messengerin tavoitettavissa.

Päivääkään en ole tuota hankintaa katunut. Ja huom, nuo johdot.. On sitten useemman mallisen mersun piuhatkin varastossa :wink:

Ite olen tuolla työkalulla ronkkinut W210:iä ja W124:ää.

Ja jäi tuossa aiemmin toteamatta. Tervetuloa meselle mun puolestakin :!:
- Elämä on motoristin parasta aikaa. -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”