Visit to workshop
- silverarrow
- Viestit: 25
- Liittynyt: 05.11.2005 18:11
- Paikkakunta: Western Finland
Visit to workshop
Onko muilla samoja ilmentymiä jarruhäiriö ilmoituksesta, kun nyt on ollut sateiset kelit ja "luntakin" vähän, vai alkoiko omani ilmoittelu takuussa käynnin jälkeen, missä jarruille tehtiin jotain...
Re: Visit to workshop
Mitäs jos viet takasin ja pyydät tekemään enemmän/paremmin "jotain"?silverarrow kirjoitti:takuussa käynnin jälkeen, missä jarruille tehtiin jotain...
Vai ABSn anturit irti/sonnassa?
Melekeen helepointa pajalla testerillä ottaa koodit ulos...
Pro HVM
-
- Juustokeittomestari
- Viestit: 58
- Liittynyt: 01.1.2011 15:30
- Paikkakunta: Numminen
Pitkän odottelun jälkeen tuli ks ilmoitus. Vein auton Veholle pikahuoltoon, tuloksena oli että jarruyksikkö vaihtoon 378 Tkm kohdalla. Kysyin tehtaan takuuta 2006 malliseen, tieto tuli parin tunnin kuluttua. Ei tule mukaan. MB-kortilla hinta vaihdettuna 2400eur. Tuntuu suolaiselta, mutta nyt laitetaan pientä tekohengistystä aivoihin ja ajellaan.
Kerran kun jäi jarruletku vaihdon jälkeen löysälle, niin auto kyllä sen ilmoittaa. Pirusti punaista näytössä ja jänisräikkä soi..ilmoitus kyllä pelaa.
So nou hätä..
Kerran kun jäi jarruletku vaihdon jälkeen löysälle, niin auto kyllä sen ilmoittaa. Pirusti punaista näytössä ja jänisräikkä soi..ilmoitus kyllä pelaa.
So nou hätä..
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=95107Pekka Kaleva kirjoitti:Pitkän odottelun jälkeen tuli ks ilmoitus. Vein auton Veholle pikahuoltoon, tuloksena oli että jarruyksikkö vaihtoon 378 Tkm kohdalla. Kysyin tehtaan takuuta 2006 malliseen, tieto tuli parin tunnin kuluttua. Ei tule mukaan. MB-kortilla hinta vaihdettuna 2400eur. Tuntuu suolaiselta, mutta nyt laitetaan pientä tekohengistystä aivoihin ja ajellaan.
Kerran kun jäi jarruletku vaihdon jälkeen löysälle, niin auto kyllä sen ilmoittaa. Pirusti punaista näytössä ja jänisräikkä soi..ilmoitus kyllä pelaa.
So nou hätä..
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=106504
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
~1900€ vaihtoosana ~1600€ käytetty ~1300€Tsubi kirjoitti:Täällä meilläpäin on kyseisen ilmoituksen takia vaihdettu aiheeseen liittyviä boxeja tiheämmin kuin tulee vaihdettua sukkia.
Eihän siinä mitään niin kauan, kun on takuut voimassa, mutta jos sen boxin joutuu ostamaan, niin sen hinta on aika kiukkuinen.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Mittaristossa keltaisella "Service brake, visit workshop". Ajelin tuossa muutama viikko sitten syvässä lumessa ja parina, kolmena päivänä tuon jälkeen antoi tuota yllä mainittua herjaa. Vanteissa oli runsaasti jäätä ja varmaan jarruissakin.
Voiko tuon keltaisen service braken syynä olla moniata erillaisia syitä jotka selviävät vain vikakoodeista? Siksi kysyn, koska tuolla toisella foorumilla oli saman mittaristokoodin perusteella alettu budjetoimaan SBC-yksikön vaihtoa.
Minulla tuo herja juonsi ainakin selvästi siihen että ajelin umpihangessa ja jarrut kastuivat. Mutaman päivän päästä hävisi itsekseen.
Voiko tuon keltaisen service braken syynä olla moniata erillaisia syitä jotka selviävät vain vikakoodeista? Siksi kysyn, koska tuolla toisella foorumilla oli saman mittaristokoodin perusteella alettu budjetoimaan SBC-yksikön vaihtoa.
Minulla tuo herja juonsi ainakin selvästi siihen että ajelin umpihangessa ja jarrut kastuivat. Mutaman päivän päästä hävisi itsekseen.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Voi ja selviää piuhan päässäMeissenkeri kirjoitti:Mittaristossa keltaisella "Service brake, visit workshop". Ajelin tuossa muutama viikko sitten syvässä lumessa ja parina, kolmena päivänä tuon jälkeen antoi tuota yllä mainittua herjaa. Vanteissa oli runsaasti jäätä ja varmaan jarruissakin.
Voiko tuon keltaisen service braken syynä olla moniata erillaisia syitä jotka selviävät vain vikakoodeista? Siksi kysyn, koska tuolla toisella foorumilla oli saman mittaristokoodin perusteella alettu budjetoimaan SBC-yksikön vaihtoa.
Minulla tuo herja juonsi ainakin selvästi siihen että ajelin umpihangessa ja jarrut kastuivat. Mutaman päivän päästä hävisi itsekseen.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä