Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Eemeli ja Hyyymeri.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
On siellä pistorasiat.
Vielä vähän auki miten teen sähköt tähän niin että tarvis olla mahollisimman vähän "roikan nokassa"
Taidan muuttaa kaikki 230V sähköt invertteriltä ja maasähkö vaan lataamaan hupiakkua. Pitää kans perehtyä tuohon "ebl101 sähkökeskukseen" miten se toimii kun se lataa maasähkössä ollessa myös starttiakun.
Vielä vähän auki miten teen sähköt tähän niin että tarvis olla mahollisimman vähän "roikan nokassa"
Taidan muuttaa kaikki 230V sähköt invertteriltä ja maasähkö vaan lataamaan hupiakkua. Pitää kans perehtyä tuohon "ebl101 sähkökeskukseen" miten se toimii kun se lataa maasähkössä ollessa myös starttiakun.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Kävin eilispänä pienellä maakunta kierroksella, ihan muuten vaan ajelemassa.
Sen verran oli tuo yks tienpätkä paskassa kunnossa että varisi joutilaat osat välille...
Nooh, löin vanerin reikään että isommat harakat pysyy ulkopuolella, hommailla joskus uus ritilä. Ajatuksissahan on ollu vaihtaa koko jääkaappi kompuramalliseen niin nuo reiät sais sillon peittää kokonaan.
Perus vanhakoppasen lämppärijumppa, eli läppien säätövaijerit jumissa, ohutta voitelulitkua vaijereille ja pientä väkivaltaa niin lähtivät liikkeelle ja toiminta keveni ja kääntyy nyt jopa siitä säätörullasta
Ja kun tässä ei bägejä ole niin...
W123sen puuratti meni suoraan tähän.
Parani muuten ajoasento paljon kun ratti nousi muutaman sentin korkeammalle. Vielä teen jossaki välissä saman "rattiakseli fiksin" jonka tein siihen edelliseen vanhakoppaseen rintteriin, eli laitoin ylempiin rattiakselin kiinnityksiin holkit alle niin ratti kääntyi ~15mm lähemmäs kuskia.
Sen verran oli tuo yks tienpätkä paskassa kunnossa että varisi joutilaat osat välille...
Nooh, löin vanerin reikään että isommat harakat pysyy ulkopuolella, hommailla joskus uus ritilä. Ajatuksissahan on ollu vaihtaa koko jääkaappi kompuramalliseen niin nuo reiät sais sillon peittää kokonaan.
Perus vanhakoppasen lämppärijumppa, eli läppien säätövaijerit jumissa, ohutta voitelulitkua vaijereille ja pientä väkivaltaa niin lähtivät liikkeelle ja toiminta keveni ja kääntyy nyt jopa siitä säätörullasta
Ja kun tässä ei bägejä ole niin...
W123sen puuratti meni suoraan tähän.
Parani muuten ajoasento paljon kun ratti nousi muutaman sentin korkeammalle. Vielä teen jossaki välissä saman "rattiakseli fiksin" jonka tein siihen edelliseen vanhakoppaseen rintteriin, eli laitoin ylempiin rattiakselin kiinnityksiin holkit alle niin ratti kääntyi ~15mm lähemmäs kuskia.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Miten tuohon istuisi urakkanuppi?
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Se ei sovi mihinkään. Tai sopii se, roskapönttöön.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Kojelautaa kun katsoo niin integrointi on tehty siististi? Joissain vanhemmissa vehkeissä näyttää olevan asennuksen taso ”tein moottorisahalla ja säästin”.
Moottorin tarkastukset pääsee vissiin tekemään jonkun luukun kautta edestä?
Nämä korimallit on itselle vain iso ?
Moottorin tarkastukset pääsee vissiin tekemään jonkun luukun kautta edestä?
Nämä korimallit on itselle vain iso ?
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Kyllä tuon ikäiset hymerit on hyvin tehtyjä.
Sen mitä näistä lukenut niin se uudempi korimalli on "kuulemma" vähän heikommin raksattu. Hymerin johtoportaalla oli uudemman korimallin kanssa meininki että rakennuskustannuksia pitää laskea joka sitten näkyi suoraan rakentamisen laadussa.
Tiedä sitten, yhtä uudempaa isoa hymeriä katsoin sisältä niin se oli käytännössä kopio tästä. Päältäpäin toki eri näköinen.
Keulassa konepelti tottakai. Nousee ylöspäin.
Ahdasta on konehuoneessa touhuta. kauhulla vaihtelin suodattimia tuonne ja ajattelin että toivottavasti ei tarvi ikinä mitään isompaa tehdä tuonne.
Sen mitä näistä lukenut niin se uudempi korimalli on "kuulemma" vähän heikommin raksattu. Hymerin johtoportaalla oli uudemman korimallin kanssa meininki että rakennuskustannuksia pitää laskea joka sitten näkyi suoraan rakentamisen laadussa.
Tiedä sitten, yhtä uudempaa isoa hymeriä katsoin sisältä niin se oli käytännössä kopio tästä. Päältäpäin toki eri näköinen.
Keulassa konepelti tottakai. Nousee ylöspäin.
Ahdasta on konehuoneessa touhuta. kauhulla vaihtelin suodattimia tuonne ja ajattelin että toivottavasti ei tarvi ikinä mitään isompaa tehdä tuonne.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Kävin vielä iltapäivästä ajelemassa reippaan parinsadan kilometrin reisun aavasaksalla ja pellossa.
Kotia tullessa kävin tankkaamassa. 595km ja 75litraa. Sisältäen noin 3tuntia tyhjäkäyntiä tässä viimisen parin viikon aikana.
Tekee noin 12.6l/100km.
Eei aivan paha.
Alusta on aivan saatanan pintakova. Häätyy renkaita hommatessa koittaa ottaa vähän huomioon ettei kovin kovia gummeja hommais.
Kotia tullessa kävin tankkaamassa. 595km ja 75litraa. Sisältäen noin 3tuntia tyhjäkäyntiä tässä viimisen parin viikon aikana.
Tekee noin 12.6l/100km.
Eei aivan paha.
Alusta on aivan saatanan pintakova. Häätyy renkaita hommatessa koittaa ottaa vähän huomioon ettei kovin kovia gummeja hommais.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Joku tällainen se saattoi olla johon silloinen työkaveri aikoinaan vaihtoi suuttimen pohjatiivistettä p*rkeleiden säestyksellä vähän hankala irrottaa jumittunutta suutinta johtuen konetilan haasteista.
wiimax.fi
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Joo. Koneen päällä on periaatteessa ihan samanverran tilaa kuin normaalissakin rintterissä. Luukku on vaan matala
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Eli myyjä ei ole varmistunut kunka märkää onMika.T kirjoitti: ↑25.3.2024 14:31 Eipä tuossa ole kunnolla kastunu oikein mikään. Takatallin lattian takanurkat näkyy altapäin hyvin, eivät kiirreellisiä.
Etummaisen kattoluukun vas etunurkka on joskus vuotanu, irrotetaan luukku tässä kevväämmällä. Sivusilmällä hakenu uutta luukkua siihen mutta ei ole oikein sattunu tarpeeksi isoa vielä silmiin.
Tarvittava koko olis apaut 60cm leveä ja 80cm pitkä.
Tuo pitkä muoto aiheuttaa vähän pään vaivaa.
Orkkis luukun valmistaja näkyy olevan remis, saattas löytyä jopa varaosia tuohon orkkis luukkuun, sillon jää katolle ne ruuvin reiät paikattavaksi.
kun on huomanutta etä jotain märkää on, hyvä ostajan kannalta
monenlaisai kummalisen muotoisia luukuja on vene puolella kantta katsella sieltäkin
tiedä vaikka saisi alenusta kun sanoo että ei tule veneesen,
sehän on se mikä nostaa jopa normi mutterin hintaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Jos tuo "lisäkojelauta" aukeaisi, niin sitä kautta varmaan saisi tehtyä vaikka kansiremontin. Ihan siististi on tehty lisävedot huurteenpoistosuuttimilta.
-R
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Tuo "lisäosa" kyllä lähtee ruuveilla irti että sen kautta kyllä pääsee kurottelemaan koneen päälle Mutta toki oma hommansa siinäkin purkaa irti että melkeimpä ennemmin tunkee ittensä tuosta konepellin matalasta aukosta sisuksiin
Noihin tuulilasin ilmakanaviin pitäskin vähän perehtyä, puhallus lasille on melko onnetonta. Muutenkin puhallin on vähän tehottoman oloinen ja käytinkin kojelaudan päältä yhden panelin irti josta näkee puhaltimen kun avaa sisäkierron läpän, minusta näytti että siellä olisi ns vääräkätinen puhallin siivikko
Siitäpä johdannaisena... Ossaakos kukaan sanoa onko näihin ollu saatavana erilaisia puhaltimia?
Siellä on nyt tällanen siivikko ja moottori pyörii vastapäivään. Eihän keskipakopuhallin voi noin puhaltaa kunnolla.
Noihin tuulilasin ilmakanaviin pitäskin vähän perehtyä, puhallus lasille on melko onnetonta. Muutenkin puhallin on vähän tehottoman oloinen ja käytinkin kojelaudan päältä yhden panelin irti josta näkee puhaltimen kun avaa sisäkierron läpän, minusta näytti että siellä olisi ns vääräkätinen puhallin siivikko
Siitäpä johdannaisena... Ossaakos kukaan sanoa onko näihin ollu saatavana erilaisia puhaltimia?
Siellä on nyt tällanen siivikko ja moottori pyörii vastapäivään. Eihän keskipakopuhallin voi noin puhaltaa kunnolla.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Lunta sattaa ja kaikkia vituttaa, mihin se kevät on jääny???
No sen verran sain viikonloppuna aikaseksi että mallailin löpölämmitintä autoon. Vänkärin penkin alla olis soppeli paikka tuolle mutta en sitten alkanu rei'ittämään lattia ollenkaan. Eli hylkäsin ajatuksen ainaki hetkeksi.
Noh saimpa samalla siivottua tuon kulman ohjaamosta.
En tiä mikä televisio friikki tällä on ennen ajellu, olen repiny autosta neljä antennijohtoa pois, tuossa ylemmässäkin kuvassa näkyy yks...
Päädyin tuossa lämppärin paikkaa miettiessä siihen etten laita sitä sisätiloihin pöhisemään. Tavaratila on myös suljettu pois vaihtoehdoista, eipähän jää lämppärin tohina sängyn alla ainakaan nukkumista häirittemään.
Auton alla olis hyvin tilaa, samalla jäis mm pakoputki kokonaan ulkoilmaan eikä tarvis tulikuumaa putkea vielä mistään rakenteiden läpi, joten taidankin tehdä auton alle telineen tuolle ja ilmakanavat vaan lattian läpi jostaki, joko keittiökalusteiden alta tai kuskin penkin takaa istuinrungon sisältä.
Samalla olis helppo toteuttaa kunnon ilmanvaihto kun lämppärin sais halutessa ottamaan raitista ilmaa jonka se puhaltais kuumana sisälle. Tavaratilassa on poistoritilät niin autossa vaihtuis kunnolla ilma.
Konehuone näyttää edestä päin tältä...
No sen verran sain viikonloppuna aikaseksi että mallailin löpölämmitintä autoon. Vänkärin penkin alla olis soppeli paikka tuolle mutta en sitten alkanu rei'ittämään lattia ollenkaan. Eli hylkäsin ajatuksen ainaki hetkeksi.
Noh saimpa samalla siivottua tuon kulman ohjaamosta.
En tiä mikä televisio friikki tällä on ennen ajellu, olen repiny autosta neljä antennijohtoa pois, tuossa ylemmässäkin kuvassa näkyy yks...
Päädyin tuossa lämppärin paikkaa miettiessä siihen etten laita sitä sisätiloihin pöhisemään. Tavaratila on myös suljettu pois vaihtoehdoista, eipähän jää lämppärin tohina sängyn alla ainakaan nukkumista häirittemään.
Auton alla olis hyvin tilaa, samalla jäis mm pakoputki kokonaan ulkoilmaan eikä tarvis tulikuumaa putkea vielä mistään rakenteiden läpi, joten taidankin tehdä auton alle telineen tuolle ja ilmakanavat vaan lattian läpi jostaki, joko keittiökalusteiden alta tai kuskin penkin takaa istuinrungon sisältä.
Samalla olis helppo toteuttaa kunnon ilmanvaihto kun lämppärin sais halutessa ottamaan raitista ilmaa jonka se puhaltais kuumana sisälle. Tavaratilassa on poistoritilät niin autossa vaihtuis kunnolla ilma.
Konehuone näyttää edestä päin tältä...
-
- Viestit: 140
- Liittynyt: 12.11.2018 12:22
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Mähän ostin jostain autodokilta tuollaisen lämppärin puhaltimen, joka pyöri eri suuntaan kun entinen.
Kävin romiksella, niin jokaises Sprinteris oli samanlainen "väärinpäin" pyörivä, mutta ei niitä pystynyt testaamaan, että puhaltaako mitään.
Pitää alata katselee kuinka sen pitäis pyöriä, kun tulee lämpimämpi.
Mielestäni sen pitäis pyöriä siten että tuolta vasemmalta siivikko tulee eteenpäin ja oikealta menee taaksepäin, kun katsoo tuota viimmeisintä kuvaa.
Kävin romiksella, niin jokaises Sprinteris oli samanlainen "väärinpäin" pyörivä, mutta ei niitä pystynyt testaamaan, että puhaltaako mitään.
Pitää alata katselee kuinka sen pitäis pyöriä, kun tulee lämpimämpi.
Mielestäni sen pitäis pyöriä siten että tuolta vasemmalta siivikko tulee eteenpäin ja oikealta menee taaksepäin, kun katsoo tuota viimmeisintä kuvaa.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Puskurin syvennykseen lisävalo? Tuonnehan menee Genesis 800 heittämällä? Jääkaappi tuulettuu tuossa asennuksessa ulos. Omassa vanhassa solivieterissä kaappi puski lämmöt sisälle. Peruslämpö pysyi hyvin pelkällä kaapilla lauhalla kelillä.
Onko sinulla mitään telinettä pyörälle tuonne ruumaan? Itsellä käytössä tämän tyyppinen https://www.motonet.fi/tuote/dz-hardwar ... t=38-32833 Kuulemma toimii läskipyörillekin. Eturenkaasta kiinni ja pyörä pysyy siinä. Moottoripyörää kuskasin kahden liinan liinan kiinnityksellä kärryssä.
Onko sinulla mitään telinettä pyörälle tuonne ruumaan? Itsellä käytössä tämän tyyppinen https://www.motonet.fi/tuote/dz-hardwar ... t=38-32833 Kuulemma toimii läskipyörillekin. Eturenkaasta kiinni ja pyörä pysyy siinä. Moottoripyörää kuskasin kahden liinan liinan kiinnityksellä kärryssä.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Pyörän saa tavaratilan etu ja takareunoissa oleviin kiinnityskiskoihin kiinni.
Lisävaloja ajattelin just tuohon syvennykseen, jos ne vaan saa järkevästi kiinni ilman ylimääräisiä reikiä. Kaks storm10:ä
Kilpi on vähän alempana ja valot sais olla tietenki korkealla.
Saa ny nähä tuleeko tällä etes pimeällä juur ajeltua.
Lisävaloja ajattelin just tuohon syvennykseen, jos ne vaan saa järkevästi kiinni ilman ylimääräisiä reikiä. Kaks storm10:ä
Kilpi on vähän alempana ja valot sais olla tietenki korkealla.
Saa ny nähä tuleeko tällä etes pimeällä juur ajeltua.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Koittanu kattella uusia renkaita vähän korkeammalla rofiililla.
Ompa hakemisessa 75profiili 15tuumasena kun painoluokka pitää olla edessä 103...
Haettava koko on 205-215/75/15. Eteen voisi mennä 225:kin mutta alkaa jäädä vanne kapeaksi. Taakse ei kuulemma voi 215sta leveämpää laittaa (vakiovanteilla) kun renkaan kyljet alkaa vastaamaan toisiinsa.
Taakse kelpaa 100 painoluokka ja niitä löytyy, etupää aiheuttaa harmaita hiuksia.
Akselipaino edessä on 1750kg.
Ompa hakemisessa 75profiili 15tuumasena kun painoluokka pitää olla edessä 103...
Haettava koko on 205-215/75/15. Eteen voisi mennä 225:kin mutta alkaa jäädä vanne kapeaksi. Taakse ei kuulemma voi 215sta leveämpää laittaa (vakiovanteilla) kun renkaan kyljet alkaa vastaamaan toisiinsa.
Taakse kelpaa 100 painoluokka ja niitä löytyy, etupää aiheuttaa harmaita hiuksia.
Akselipaino edessä on 1750kg.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Viikonloppu meni taas möksällä saunoessa, ja hyyymerissä majottuessa.
Sulais (ja kuivais) perkale pihat äkkiä että pääsis vähän kynsimään pirssiä. Sen verran värkkäsin tuossa yhtenä iltana että vetasin tuohon etukattoon huovan pintaan, Eipä olis kokeilematta uskonu kuinka paljon jo tuon kokonen pehmeä verhoilu vaimensi kaikumista sisällä
Tänään siivoilin rinulin tyhjäksi, alkaa olla valmis seuraavan käskyttäjän kuljetettavaksi. Mitään kauppa-aktia ei ole vielä tehty kenenkään kanssa mutta yllättävän paljon tästä on tiedusteluja tullu. Nettikaravaanin ilmotustakin katottu kohta 5500 kertaa
https://www.nettikaravaani.com/mercedes ... di/1607072
Sulais (ja kuivais) perkale pihat äkkiä että pääsis vähän kynsimään pirssiä. Sen verran värkkäsin tuossa yhtenä iltana että vetasin tuohon etukattoon huovan pintaan, Eipä olis kokeilematta uskonu kuinka paljon jo tuon kokonen pehmeä verhoilu vaimensi kaikumista sisällä
Tänään siivoilin rinulin tyhjäksi, alkaa olla valmis seuraavan käskyttäjän kuljetettavaksi. Mitään kauppa-aktia ei ole vielä tehty kenenkään kanssa mutta yllättävän paljon tästä on tiedusteluja tullu. Nettikaravaanin ilmotustakin katottu kohta 5500 kertaa
https://www.nettikaravaani.com/mercedes ... di/1607072
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Pyöräkausi virallisesti avattu
No on sillä talvellakin muutama parin kolmen kilometrin pikkulenkki heitetty mutta esim kemijoen jäällä en ole käyny kuin kerran joskus joulun jälkeen. Ei ole oikein ollu kelejä tänä keväänä. Tänään tuli tarkka 30km pyörän mittariin. Vielä on sen verran lunta ettei juuri mettäteille ole asiaa, vähän isommat tiet alkaa olla hyvässä ajelukuosissa.
Hyyyymeristä hinkkasin tuossa yks ilta katon suht puhtaaksi, ei perkl että irtos mustaa paskaa paljon
Pitäs keksiä tarkka malli tuomoselle kattoluukulle... Osais hakea jollakikaan mallilla uuden avausmekanismin tuolle etummaiselle luukulle.
Aukon koko on 500x700 ja niin että tuo pitkä sivu on auton suuntaisesti. Muuta tietoa ei ole kuin se että valmistaja on remis.
Rinuli läks maalarille, pyyhkäsee takaovet uuteen pintaan. Meinasin innostua ja maalauttaa kylkien alaosat muoveista alaspäin kokonaan uusiksi mutta mitäpä sitä.
No on sillä talvellakin muutama parin kolmen kilometrin pikkulenkki heitetty mutta esim kemijoen jäällä en ole käyny kuin kerran joskus joulun jälkeen. Ei ole oikein ollu kelejä tänä keväänä. Tänään tuli tarkka 30km pyörän mittariin. Vielä on sen verran lunta ettei juuri mettäteille ole asiaa, vähän isommat tiet alkaa olla hyvässä ajelukuosissa.
Hyyyymeristä hinkkasin tuossa yks ilta katon suht puhtaaksi, ei perkl että irtos mustaa paskaa paljon
Pitäs keksiä tarkka malli tuomoselle kattoluukulle... Osais hakea jollakikaan mallilla uuden avausmekanismin tuolle etummaiselle luukulle.
Aukon koko on 500x700 ja niin että tuo pitkä sivu on auton suuntaisesti. Muuta tietoa ei ole kuin se että valmistaja on remis.
Rinuli läks maalarille, pyyhkäsee takaovet uuteen pintaan. Meinasin innostua ja maalauttaa kylkien alaosat muoveista alaspäin kokonaan uusiksi mutta mitäpä sitä.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Jos Rinuli ei mee markkinoilla eteenpäin niin tyrkkee vuokralle. ”Tienaamaan” tiiä vaikka joku innostuisi ostamaan samalla.
Iisalmessa näytti olevan samanlainen hymer myynnissä kuin tämä sun. Ilmoitusta ei ole laittaa kun autossa teksti ”tulossa myyntiin”. Iso auto luonnossa.
Iisalmessa näytti olevan samanlainen hymer myynnissä kuin tämä sun. Ilmoitusta ei ole laittaa kun autossa teksti ”tulossa myyntiin”. Iso auto luonnossa.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Viis yöpymistä lisää hyymerin saldoon, ehkäpä tuo pikkuhiljaa alkaa tuntua "omalta"
Kaasujääkaapin nakkasin kartanolle, tilalle tuli 12v kompurakaappi.
Rinulin hain tänään maalarilta, nyt on siistit takaovet, kehtaa ajaa näköpaikalle kylillä
Pakko myöntää nyt kun hetken taas ajellu tuolla vanhempi koppasen rintterin alustalla niin onhan tuo uudempi 906:nen aivan helvetin hyvä ajaa, ja hiljanen.
Maalarilla oli tallin perukoilla 240D 3.0 W115 alkuperäsellä 5vaihteisella manuaalilla, tasonsäädöllä, keskuslukolla jne, kirkkaan keltanen päältä, ilman sisustaa Oli kyllä siisti... Käytettiin käynnissäkin, niin se vaan avaimesta kääntämällä nytkähti käyntiin, ties kauanko seissy.
Kuulemma jääny projekti kesken kiinnostuksen loputtua.
Maalarin oma rojekti siis, ei asiakkaan.
Kaasujääkaapin nakkasin kartanolle, tilalle tuli 12v kompurakaappi.
Rinulin hain tänään maalarilta, nyt on siistit takaovet, kehtaa ajaa näköpaikalle kylillä
Pakko myöntää nyt kun hetken taas ajellu tuolla vanhempi koppasen rintterin alustalla niin onhan tuo uudempi 906:nen aivan helvetin hyvä ajaa, ja hiljanen.
Maalarilla oli tallin perukoilla 240D 3.0 W115 alkuperäsellä 5vaihteisella manuaalilla, tasonsäädöllä, keskuslukolla jne, kirkkaan keltanen päältä, ilman sisustaa Oli kyllä siisti... Käytettiin käynnissäkin, niin se vaan avaimesta kääntämällä nytkähti käyntiin, ties kauanko seissy.
Kuulemma jääny projekti kesken kiinnostuksen loputtua.
Maalarin oma rojekti siis, ei asiakkaan.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Talvella oli Tornion suunnalla myynnissä tuollainen samoilla spekseillä, hintapyyntö 8 ke muistaakseni, ehkä sama yksilö, 5-v. laatikolla aivan mahtava peli, muttaMika.T kirjoitti: ↑05.5.2024 19:55 Maalarilla oli tallin perukoilla 240D 3.0 W115 alkuperäsellä 5vaihteisella manuaalilla, tasonsäädöllä, keskuslukolla jne, kirkkaan keltanen päältä, ilman sisustaa Oli kyllä siisti... Käytettiin käynnissäkin, niin se vaan avaimesta kääntämällä nytkähti käyntiin, ties kauanko seissy.
Kuulemma jääny projekti kesken kiinnostuksen loputtua.
Maalarin oma rojekti siis, ei asiakkaan.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Varmaan sama kampe kyseessä.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Onko tämä samanlainen kuin sinulla.
https://www.nettikaravaani.com/hymer/s740/1631594
Melkonen möykky kun vierestä ajoin. Kuvien perusteella tilaa riittävästi.
https://www.nettikaravaani.com/hymer/s740/1631594
Melkonen möykky kun vierestä ajoin. Kuvien perusteella tilaa riittävästi.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Mulla on 2004 B680 starline. Samankokonen mutta eri sarjaa. Alusta sama 4600kilonen rintteri.
Tuo S-sarja on vähän futuristisemmin muotoiltu Mulla on enempi semmonen kantti kertaa kantti.
En ymmärrä tuota hymerin S-sarjan älynväläystä jättää wc:n lavuaari tuohon sängyn viereen "käytävälle"
Takasänky ei ole tuossa kuin 120senttinen, mulla on taka sänky 160cm leveä. Ja takatalli paljon suurempi.
Tuo S-sarja on vähän futuristisemmin muotoiltu Mulla on enempi semmonen kantti kertaa kantti.
En ymmärrä tuota hymerin S-sarjan älynväläystä jättää wc:n lavuaari tuohon sängyn viereen "käytävälle"
Takasänky ei ole tuossa kuin 120senttinen, mulla on taka sänky 160cm leveä. Ja takatalli paljon suurempi.
Viimeksi muokannut Mika.T, 07.5.2024 20:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Nyt kun kuvia kahtoo tarkemmin niin lavuaari on kyllä erikoisessa paikassa.
Onko tuo oikee automaatti vai sprintshift? Vai mikä se nyt olikaan.
Onko tuo oikee automaatti vai sprintshift? Vai mikä se nyt olikaan.
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Piti ihan tarkistaa. Tuossa S:ssä on kantavuutta vajaa 600kg. Mulla on yli 1300kg
Re: Mikan harharetket, Paluu mersuihin... Taas. Maticci ja Rinuli
Ei paljoa tavaraa oteta. 90cm sänky, siinä ei kättä väännetä. Saa nukkua yksin. Laskuvuode sitten isompi.