

hyvä juttujösse kirjoitti:Kyseinen operaatio on menossa otsikon EDC valo syttyy ja käynti häviää alla. Tänään saan boschin pumpulla varustetun W 202 220 D mersun pp d:n hoivista. Tulee kommentit muutoksesta.
no mitens se mesu rulaajösse kirjoitti:Kyseinen operaatio on menossa otsikon EDC valo syttyy ja käynti häviää alla. Tänään saan boschin pumpulla varustetun W 202 220 D mersun pp d:n hoivista. Tulee kommentit muutoksesta.
Tuossapa linkki, jösse päivittänee tilannetta kun lisätietoa ilmenee:timi.lin kirjoitti:no mitens se mesu rulaajösse kirjoitti:Kyseinen operaatio on menossa otsikon EDC valo syttyy ja käynti häviää alla. Tänään saan boschin pumpulla varustetun W 202 220 D mersun pp d:n hoivista. Tulee kommentit muutoksesta.
Pumpputyypin vaihto ittessään ei muuta autoa/ tehojaMelitos kirjoitti:Periaatteessa kai pumpun tyypin vaihtaminen voidaan rinnastaa vaikkapa lastun vaihtoon (seuraukset moottorin toiminnassa samankaltaiset). Eli vaatisi muutoskatsastuksen sekä päästöjen mittaamisen VTT:llä. Toki jos asiasta ei kovin kovasti huutele kylillä niin...![]()
![]()
En tiedä oliko tuo minulle, mutten jaksa pohtia tuollaisia....JariK kirjoitti:Onkos toi jo "päästönormitettu tms auto? eli ei täytä tyypitystä, kun on ite rukattu?
mitä noi kaikki tuli maksamaan ja mitä sulla oli iteltäs?visar kirjoitti:Ei ole vakio pumppu.Pumppu on 6mm elementeillä ulkopuolisella syötönsäädollä.
Jotta pumppu sinne ahtaaseen paikkaan mahtui, tarvittiin öljynputsarinjalka OM601 -moottorista, jolloin saadaan rivipumpulle paikka
polttoainesuodattimen jalka myös OM601 -koneesta.
Ruiskutusputket tarvitaan myös, ne ovat OM605 -koneen.(yksi jää yli...)
Sammutus-systeemi muuttuu alipaineella toimivaksi, pp d:n käsialaa
samoin kylmätyhjäkäynnin korotus.
Alipainepumppu on myös OM 601 moottorin, kuten itse syöttöpumppukin.
Polttoaineen lämmitys-systeemi jäi pois käytöstä, mutta siinkään kohtaa
ei talven aikana ollut ongelmia.
Rohkeasti vaintimi.lin kirjoitti:mitä noi kaikki tuli maksamaan ja mitä sulla oli iteltäs?visar kirjoitti:Ei ole vakio pumppu.Pumppu on 6mm elementeillä ulkopuolisella syötönsäädollä.
Jotta pumppu sinne ahtaaseen paikkaan mahtui, tarvittiin öljynputsarinjalka OM601 -moottorista, jolloin saadaan rivipumpulle paikka
polttoainesuodattimen jalka myös OM601 -koneesta.
Ruiskutusputket tarvitaan myös, ne ovat OM605 -koneen.(yksi jää yli...)
Sammutus-systeemi muuttuu alipaineella toimivaksi, pp d:n käsialaa
samoin kylmätyhjäkäynnin korotus.
Alipainepumppu on myös OM 601 moottorin, kuten itse syöttöpumppukin.
Polttoaineen lämmitys-systeemi jäi pois käytöstä, mutta siinkään kohtaa
ei talven aikana ollut ongelmia.