Kilanderin CLS 350 cdi -11
Re: Kilanderin CLS 350 cdi -11
V90 on ulospäin ison oloinen auto. Nykyinen v60 näyttää jotenkin sutjakalta omaan silmään. Onneksi työn sitovuus on sellainen, että koeajot ovat jääneet tekemättä.
Re: Kilanderin CLS 350 cdi -11
Tuo v90 on hienon ja isonnäköinen mutta minusta sisältä se oli tosi pieni ja peräkonttiin mahtuu reppu.
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Re: Kilanderin CLS 350 cdi -11
Kyllä tuntui tila-autolta CLKn,CLSn ja GLKn jälkeen.Takapenkillä on jalkatilaa omaan makuun riittävästi.
Kovin paljon ei tule isompaa tavaraa autossa kuskattua,mutta hyvä mittari on toinen rengassarja.
Noissa edellä mainituissa mersuissa sai toiset kumit kuskata matkahuollolla,Volvoon meni heittämällä kyytiin.
Penkit oli hyvät ja värimaailma mieleinen.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Re: Kilanderin CLS 350 cdi -11
Jäätyvät takaovet, tuosta juttua jonkin verran volvofoorumilla.
Muutamia malleja talvella vaivaava ongelma.
Hyvällä tuurilla eivät lähde auki, huonommalla lähtee mutta ei pysy kiinni.
Kuumailmapuhallin, lääkeruisku ja atf oli kovassa käytössä talvella.
Toimii vain hetken.
Käryäminen. Volvokin myöntää että regerenoinnin aikana voi tulla palaneen käryä kabiiniin. Ja tulee kyllä, hitaammilla nopeuksilla joutuu ikkunoita aukomaan.
Vakkarin toiminta. Mikä järki että viiksen nosto lisää vauhtia 5 km/h??
Autossa tehdaswebasto, toiminta muuttui epävarmemmaksi ilmojen kylmetessä.
Volvo on call hieno ominaisuus, hyvä etäkäyttää lämmitystä / jäähdytystä kännykällä.
Mutta joskus olikin pakkasilla kylmä auto, näytössä herja alhaisesta akkujännitteestä. Akussa ja jännitteessä ei vikaa. Joskus kotona sain lähtemään lisävirtalaturilla, välillä ei auttanut sekään.
Tuommoista pientä. Kesäautona menisi paremmin.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----