Kas niin, aiemmin vaihdettiin toi osa 10. Ja nyt ääntelee selvästi osa 47. Kaverilla on toi työkalu jolla se alapallo vaihtuu kyllä mutta kun sen holkkeja mallaili osalle 47 niin vähän haastavalta vaikutti...AK47 kirjoitti: ↑01.11.2019 21:35 Katsastusmies oli sitä mieltä että:
"Alatukivarren pallonivel, Välyksellinen, Edessä vas ja oik., Takimmainen."
Mikäs pallonivel tuo nyt on ja millainen työkalu tarvitaan (joutuuko tässä sorvin ääreen)? Googlella löytyy esim.
Osa 10 vai 47?
En kyllä muista onko tossa edes tota 47 osaa... Taitaa olla ABC tukivarressa toi 47... EDIT: juurikin toisinpäin eli se on kallistuksen vakaajalle toi 47 jos tuli yhdestä videosta se oikein katsottua.
Edit: Tais löytyä vähän mallia sopivasta. Tuohan onkin mekaninen. Suunnittelin jo vähän että tekisi hydraulisen...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qo2P10X2IjM[/youtube]
Monenkohan tonnin sylinterin tarvitsee.... Olisi 10 tonnin sylinteri mutta siinä isku vain n. 10-15mm
Öh, onko kenelläkään tuommoista nurkissa jos mittailisin tarkemmin...
Olisiko vinkkiä millä työkalulla osa 47 vaihtuu nätisti. Vai pitäisikö semmoinen tehdä itse?