W-light Storm 10 tarttui eilen ostoskärryyn kun oli sopivasti tarjouksessa. Kauniimman puoliskon arkiajokin keulalle tuo pitäisi asentaman, rekkarikilven yläpuolelle. Omaan silmään tuossa S-Maxissa on kohtuu pitkälle näyttävät halogeenivalot (samaa luokkaa kuin 124:n vakiotuikut releistettynä), mutta valon sävy on pääkäyttäjän silmiin himmeä.
Asennus oli ajatus suorittaa ihan perinteisin konstein. Kilpitelinettä täytyy hiukan lyhentää kun tuli ostettua inansa liian pitkä, mutta tuossa pätkäisyssä ja puolikkaiden yhteen heppaamisessa ei montaa minuuttia mene. Läheltä akkua löytyy tämän ikäisessä hopassa plussapiste josta sulakkeen ja releen kautta päävirta. Releelle sitten ohjausvirta ajovaloumpion liittimen läheisyydestä. En ajatellut laittaa katkaisijaa lain koska kojelautaan en viitsi uusia reikiä porailla. Juhannusviikoksi ottaa sulakkeeen pois niin ei pala tuikku nokalla turhaan.
Tuossa panelinpätkässä on ymmärtääkseni parkkivalokin koska johdossa kolme karvaa. Vaan mitäpä mahtaa sanoa setä sininen tienposkessa tai setä vihreä ilmaisten kahvien asemalla jos tuonkin kytkee toimimaan?
Röntänkin nokalle asentelen taas 225-ämpärit tulevan renkaanvaihdon yhteydessä. Pohjoisissa pitää parit reissut marras-joulukuun aikana käydä joten siinä on jo perustetta tuollekin rutiininomaiselle äherrykselle.