ML 270 cdi tiputtaa ahtimen pois ja menee vikatilaan
ML 270 cdi tiputtaa ahtimen pois ja menee vikatilaan
Sitten tarvisi hieman jeesiä..
ML 270 cdi manuaali tiputtelee ahdinta pois pelistä ja menee jonniimoiseen vikatilaan, joka kuittaantuu kun käyttää virrat pois. Vaikka vauhdissa.
Vika tulee kun kierroksia on n.2000 kieppeillä, ja hieman kaasua. Useimmiten niin että takana myötänen, ja alkaa mäki ja näin ollen kysytään tehoa.
Vikadiagnostiikka ei ole toiminut ties milloin viimeeksi eli siitä ei ole hyötyä.
OBD antaa live dataa, ja kyseessä ei ole yliahtohaly, koska kun vika tulee päälle, ahdot lähtee juuri ja juuri nousemaan, ja sitten putoaa kokonaan pois.
Tänään ajoin pari sataa kilsaa kärri perässä, ja kun kiekat on alle tuon n.kahden tonnin, ei vikatila tule päälle, tai jos tarvii tehoja niin ei sittenkään.
Maf anturi antoi jonkin aikaa hieman loivaa sahalaita signaalia. Ilman virtaus oli jtn. 58 g/sec2 tai mikä se yksikkö onkaan, autojen ollessa n.0.5 Bar. Eli normiajossa.
Sitten todetut fyysiset viat.
Tämähän keitti joku aika sitten ihan huolella vesiletkun mossahdettua.
Imusarjan läpät onnee irti aktuaattorilta. Koska niitä pystyy ihan sormin liikuttelemaan. Köytin nippusiteellä ne kokeeksi auki asentoon. Ei vaikutusta vikatilaan. Moneen muuhun asiaan kylläkin eli eivät liene turhat vaikka esson baarissa, oli se sitten missä hyvänsä sitä mieltä ollaankin. Kiinni ollessaan ahtopaine seuraa lähes reaaliaikaisesti kaasua, ja auki pakotettuna paineet nousee kuin venäläisessä dieselveturissa, ja lisäksi sauhuaa kuormalla, vaikka ahtoja olisikin jo kilo.
Termari vaihdettu tänään.
Tuo on siis yksi korjattava juttu. Mutta mikä muu mahdollisesti aiheuttaa ko.vikatilan?
Jos maf johdon ottaa irti, leikkaa se kierrokset terävästi 3000:niin.
Tämä tila antaa kierrättää lähemmäs 4000 rpm. Ja max. Lienee 4700.
Vika ilmenee sekä vakkarilla että kaasulla ajettaessa.
Ratkaisevasta vihjeestä ainakin munkkikahvit...
ML 270 cdi manuaali tiputtelee ahdinta pois pelistä ja menee jonniimoiseen vikatilaan, joka kuittaantuu kun käyttää virrat pois. Vaikka vauhdissa.
Vika tulee kun kierroksia on n.2000 kieppeillä, ja hieman kaasua. Useimmiten niin että takana myötänen, ja alkaa mäki ja näin ollen kysytään tehoa.
Vikadiagnostiikka ei ole toiminut ties milloin viimeeksi eli siitä ei ole hyötyä.
OBD antaa live dataa, ja kyseessä ei ole yliahtohaly, koska kun vika tulee päälle, ahdot lähtee juuri ja juuri nousemaan, ja sitten putoaa kokonaan pois.
Tänään ajoin pari sataa kilsaa kärri perässä, ja kun kiekat on alle tuon n.kahden tonnin, ei vikatila tule päälle, tai jos tarvii tehoja niin ei sittenkään.
Maf anturi antoi jonkin aikaa hieman loivaa sahalaita signaalia. Ilman virtaus oli jtn. 58 g/sec2 tai mikä se yksikkö onkaan, autojen ollessa n.0.5 Bar. Eli normiajossa.
Sitten todetut fyysiset viat.
Tämähän keitti joku aika sitten ihan huolella vesiletkun mossahdettua.
Imusarjan läpät onnee irti aktuaattorilta. Koska niitä pystyy ihan sormin liikuttelemaan. Köytin nippusiteellä ne kokeeksi auki asentoon. Ei vaikutusta vikatilaan. Moneen muuhun asiaan kylläkin eli eivät liene turhat vaikka esson baarissa, oli se sitten missä hyvänsä sitä mieltä ollaankin. Kiinni ollessaan ahtopaine seuraa lähes reaaliaikaisesti kaasua, ja auki pakotettuna paineet nousee kuin venäläisessä dieselveturissa, ja lisäksi sauhuaa kuormalla, vaikka ahtoja olisikin jo kilo.
Termari vaihdettu tänään.
Tuo on siis yksi korjattava juttu. Mutta mikä muu mahdollisesti aiheuttaa ko.vikatilan?
Jos maf johdon ottaa irti, leikkaa se kierrokset terävästi 3000:niin.
Tämä tila antaa kierrättää lähemmäs 4000 rpm. Ja max. Lienee 4700.
Vika ilmenee sekä vakkarilla että kaasulla ajettaessa.
Ratkaisevasta vihjeestä ainakin munkkikahvit...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: ML 270 cdi tiputtaa ahtimen pois ja menee vikatilaan
Vikadiagnostiikka ei ole toiminut ties milloin viimeeksi mitä tuo tarkallen tarkoittaa kun kuitenkin live dataa saa ?Bj Andy kirjoitti:Sitten tarvisi hieman jeesiä..
ML 270 cdi manuaali tiputtelee ahdinta pois pelistä ja menee jonniimoiseen vikatilaan, joka kuittaantuu kun käyttää virrat pois. Vaikka vauhdissa.
Vika tulee kun kierroksia on n.2000 kieppeillä, ja hieman kaasua. Useimmiten niin että takana myötänen, ja alkaa mäki ja näin ollen kysytään tehoa.
Vikadiagnostiikka ei ole toiminut ties milloin viimeeksi eli siitä ei ole hyötyä.
OBD antaa live dataa, ja kyseessä ei ole yliahtohaly, koska kun vika tulee päälle, ahdot lähtee juuri ja juuri nousemaan, ja sitten putoaa kokonaan pois.
Tänään ajoin pari sataa kilsaa kärri perässä, ja kun kiekat on alle tuon n.kahden tonnin, ei vikatila tule päälle, tai jos tarvii tehoja niin ei sittenkään.
Maf anturi antoi jonkin aikaa hieman loivaa sahalaita signaalia. Ilman virtaus oli jtn. 58 g/sec2 tai mikä se yksikkö onkaan, autojen ollessa n.0.5 Bar. Eli normiajossa.
Sitten todetut fyysiset viat.
Tämähän keitti joku aika sitten ihan huolella vesiletkun mossahdettua.
Imusarjan läpät onnee irti aktuaattorilta. Koska niitä pystyy ihan sormin liikuttelemaan. Köytin nippusiteellä ne kokeeksi auki asentoon. Ei vaikutusta vikatilaan. Moneen muuhun asiaan kylläkin eli eivät liene turhat vaikka esson baarissa, oli se sitten missä hyvänsä sitä mieltä ollaankin. Kiinni ollessaan ahtopaine seuraa lähes reaaliaikaisesti kaasua, ja auki pakotettuna paineet nousee kuin venäläisessä dieselveturissa, ja lisäksi sauhuaa kuormalla, vaikka ahtoja olisikin jo kilo.
Termari vaihdettu tänään.
Tuo on siis yksi korjattava juttu. Mutta mikä muu mahdollisesti aiheuttaa ko.vikatilan?
Jos maf johdon ottaa irti, leikkaa se kierrokset terävästi 3000:niin.
Tämä tila antaa kierrättää lähemmäs 4000 rpm. Ja max. Lienee 4700.
Alkuun tarkenuksia
Vika ilmenee sekä vakkarilla että kaasulla ajettaessa.
Ratkaisevasta vihjeestä ainakin munkkikahvit...
palaakos jotain merkki valoja kun vika tulee?
läppien vaikuts kuulostaa oudolta
(lukisia postanut käytöstä monista maleissta
ja vaikuts ollut kulkuun olematon ja vniistä johtuvat viat loppunut siihen)
jos ei suunta ole sekasin(eli kun pitäis olla auki onkin kiinni)
tai sitten säätimen
tanko jumita säätömoottorin liikumista kun on jumitetuna auki asentoon,
tuossa onkin jo monta mahdolista
vikaa ensimäinen tuo vikadiagnostikaa vika
sähkö viat tekee vaikka mitä oireita
aseuraava arvaus alipaineet sekaisin,
egr/pakokaasun kierärtys
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Viestistä tuli käsitys että läppien "härkiminen" kuitenkin pahensi tilanetta,Bj Andy kirjoitti:Ei sytytä mitään valoja.
Läppiä on härkitty vasta eilen kun vikaa on koitettu rajata. Ja liikkuvat ihan vapaasti, eli käyttötanko lienee irti.
Mitään muuta muutosta ei ole tehty.
Niin. Se aam moduuli lienee syyllinen tuohon vikamuistin toimimattomuuteen. Se toinen oire on toimimaton keskuslukitus.
ja savutusta tuli kun läpät oli jumitettu "auki" yllensä savutusta tulee kun läpät jumitta kiinni, lisäksi jos se yhdys vipu heiluu valtoimenaan
niin menne väleihin ja jumitele sitä"säätömootoria"
yleinen keskus lukko vika ei pimennä yleensä muuta kuin sen lukon saatika vika muistia,
milää vikoja on koitettu lukea,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Niin. Ei siis työnnä putken täydeltä mustaa. Eli läppien lukituksella ei ollut vaikutusta juuri mihinkään, paitsi käytökseen hieman.
Just tätä vikaa ei ole starilla etsitty, mutta jo aiemmin on käynyt ihan marmorilla Starin nokassa, jolla ei saanut silloin yhteyttä.
Ilmamäärämittaria on veikattu jo muuallakon, joten vaihdamme sen.
Ja vika on helppo härnätä päälle joten sitä voisi vielä sillä starillakin koittaa etsiä.
Just tätä vikaa ei ole starilla etsitty, mutta jo aiemmin on käynyt ihan marmorilla Starin nokassa, jolla ei saanut silloin yhteyttä.
Ilmamäärämittaria on veikattu jo muuallakon, joten vaihdamme sen.
Ja vika on helppo härnätä päälle joten sitä voisi vielä sillä starillakin koittaa etsiä.
Ellei vikamuistiin tule vikakoodia mistään, on oikeastaan ainoa mahdollisuus se että ilmamassamittari on viallinen. Ei vielä niin hajalla että lykkäisi nollaa tai viittä volttia, mutta jotain väärää siltä väliltä.
Kaikesta muusta tulee vikakoodi, paitsi jos on tehty viriohjelma niin että se sotkee vikamuistin. Vain huonot ohjelmat sotkevat.
Veikata voi vaikka ja mitä, ellei ole tietoa onko vikamuistissa mitään, eikä siinä tapauksessa kannata vaihtaa mitään osia arvailemalla jos niitä joutuu rahalla ostamaan...pahimmassa tapauksessa vaihdetaan muutama osa jotka tilattu autodocien kautta ja vääriä, jolloin edessä jokseenkin vaikea tilanne...
Kaikesta muusta tulee vikakoodi, paitsi jos on tehty viriohjelma niin että se sotkee vikamuistin. Vain huonot ohjelmat sotkevat.
Veikata voi vaikka ja mitä, ellei ole tietoa onko vikamuistissa mitään, eikä siinä tapauksessa kannata vaihtaa mitään osia arvailemalla jos niitä joutuu rahalla ostamaan...pahimmassa tapauksessa vaihdetaan muutama osa jotka tilattu autodocien kautta ja vääriä, jolloin edessä jokseenkin vaikea tilanne...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos on etsitty jotain vikaa aam yksiköstä/modulista ja moduli on rikki niinBj Andy kirjoitti: Just tätä vikaa ei ole starilla etsitty, mutta jo aiemmin on käynyt ihan marmorilla Starin nokassa, jolla ei saanut silloin yhteyttä.
Ilmamäärämittaria on veikattu jo muuallakon, joten vaihdamme sen.
Ja vika on helppo härnätä päälle joten sitä voisi vielä sillä starillakin koittaa etsiä.
hyvinki käydä että sieltä ei saa luettua vika koodeja,
Mutta se ei tarkoita sitä etteikö niitä saisi muista Yksiköistä luettua
eli lämmpimästi suositus sille *:rin piuhalle
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
No nyt alkaa tulla asiaa.CDI203 kirjoitti:Jos on etsitty jotain vikaa aam yksiköstä/modulista ja moduli on rikki niinBj Andy kirjoitti: Just tätä vikaa ei ole starilla etsitty, mutta jo aiemmin on käynyt ihan marmorilla Starin nokassa, jolla ei saanut silloin yhteyttä.
Ilmamäärämittaria on veikattu jo muuallakon, joten vaihdamme sen.
Ja vika on helppo härnätä päälle joten sitä voisi vielä sillä starillakin koittaa etsiä.
hyvinki käydä että sieltä ei saa luettua vika koodeja,
Mutta se ei tarkoita sitä etteikö niitä saisi muista Yksiköistä luettua
eli lämmpimästi suositus sille *:rin piuhalle
Sitten ei tarvisi kuin jostain Jyväskylä
-Lappeenranta-Imatra akselilta Vehkeet ja miehen tai naisen tai jtnmuuta joka osaa niitä käyttää.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sitäpä on vaikea titää katsomatta,Bj Andy kirjoitti:Jaa oiskohan sittenkin katti tukossa. Vajaa kolmesataa kilsaa ajettu tänään, ja mäkeen kun antoi hanaa, niin alustasta kuului tohinaa, niinkuin pakarin liitos vuotaisi tiukasti...
edes sillä autolla ajavan saatika kenekään muun,
katso onko samoista enne n kata tullut paljon mustaa,
tuleeko putken päästä kunnolla painetta kun polkasee
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Joo. Illalla raapaisen Katin pois kokeeksi.
Tankillisen keskikulutus oli 14.5litraa satkulle kun normaali on jtn.8.6
Sittenhän tuon näkee mitä on syönnää.
Onko hyviä vinkkejä puhdistukseen? Se rautakanki löytyy kyllä ja taito käyttää sitä tarpeentullen.
Putsautuuko toholla vai olisko joku happokylpy tms.toimiva?
Tankillisen keskikulutus oli 14.5litraa satkulle kun normaali on jtn.8.6
Sittenhän tuon näkee mitä on syönnää.
Onko hyviä vinkkejä puhdistukseen? Se rautakanki löytyy kyllä ja taito käyttää sitä tarpeentullen.
Putsautuuko toholla vai olisko joku happokylpy tms.toimiva?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
rauta on hyvä syväpuhdistta sen,Bj Andy kirjoitti:Joo. Illalla raapaisen Katin pois kokeeksi.
Tankillisen keskikulutus oli 14.5litraa satkulle kun normaali on jtn.8.6
Sittenhän tuon näkee mitä on syönnää.
Onko hyviä vinkkejä puhdistukseen? Se rautakanki löytyy kyllä ja taito käyttää sitä tarpeentullen.
Putsautuuko toholla vai olisko joku happokylpy tms.toimiva?
kun puhdista turhista sisuksista niin huolella sitten ettei jää mittän varsinkaan sitä ympärys huopaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Noin.
Tältä näyttää moottorin puoli. Tätä on jo hieman putsailtu ja kiristelty niin että se oli putken tumpissa vielä kiinni. Ei siis suoraan tältä puolelta...
https://forums.offipalsta.com/picture.p ... eid=233517
Ja se toinen puoli jota pääsi korventamaan...
https://forums.offipalsta.com/picture.p ... eid=233518
Kyllä tuosta varmaan kalun saisi, mutta kuinka pitkäksi aikaa? Eli mistä tuo Noki on peräisin?
Väljästä ahtimesta, vai mistä?
Sain myös kertaalleen simuloitua regenerointi tapahtuman. Bensaa downpipeen ja tuonne kattiin, paikat kuumaksi ja hieman lehtipuhaltimella saundia syys iltaan. Pukkasi jo hienoa sinistä liekkiä mutta meni pieleen ja sammui kun kävin hakemassa kameran.
Tältä näyttää moottorin puoli. Tätä on jo hieman putsailtu ja kiristelty niin että se oli putken tumpissa vielä kiinni. Ei siis suoraan tältä puolelta...
https://forums.offipalsta.com/picture.p ... eid=233517
Ja se toinen puoli jota pääsi korventamaan...
https://forums.offipalsta.com/picture.p ... eid=233518
Kyllä tuosta varmaan kalun saisi, mutta kuinka pitkäksi aikaa? Eli mistä tuo Noki on peräisin?
Väljästä ahtimesta, vai mistä?
Sain myös kertaalleen simuloitua regenerointi tapahtuman. Bensaa downpipeen ja tuonne kattiin, paikat kuumaksi ja hieman lehtipuhaltimella saundia syys iltaan. Pukkasi jo hienoa sinistä liekkiä mutta meni pieleen ja sammui kun kävin hakemassa kameran.
Viimeksi muokannut Bj Andy, 25.10.2020 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Eikä usein se lieskalla polttamalla regenerointi oikeen edes kunnolla toim disel kat:in kohdlla jos se on niin tukossa että siitä haittaa toimintaa,
kuvat ei näy
yleis muisti sääntönä jos pakoputkessa
ei ole mitään antureita niin pönikät voi tyhjentää
ilman sen kummempia
kuvat ei näy
yleis muisti sääntönä jos pakoputkessa
ei ole mitään antureita niin pönikät voi tyhjentää
ilman sen kummempia
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Nikkästee...
Katti poltettu puhtaaksi. Otin sen vielä putkesta irti ja annoin kosaanilla tulta ja ilmalla vauhtia. Jos ei muuten niin siksi että liekit on kivoja.
Aika paljon tuli nokea paineilmalla jahka tuon sai kuumaksi.
Lehtipuhallin testillä vaikuttaisi virtaavan.
Huomenna hitsaan takaisin paikalleen, ja olkoon tämä tutkimus aiheesta että onnistuuko ja kestääkö kuinka pitkään.
Kävin Suoralla putkella mutkan kärri perässä ja sitten ilman kärriä duuniin. Ei vika tiloja ja vetää ku Anttia parrasta...plus aika metka saundi turbo vitosessa...
Katti poltettu puhtaaksi. Otin sen vielä putkesta irti ja annoin kosaanilla tulta ja ilmalla vauhtia. Jos ei muuten niin siksi että liekit on kivoja.
Aika paljon tuli nokea paineilmalla jahka tuon sai kuumaksi.
Lehtipuhallin testillä vaikuttaisi virtaavan.
Huomenna hitsaan takaisin paikalleen, ja olkoon tämä tutkimus aiheesta että onnistuuko ja kestääkö kuinka pitkään.
Kävin Suoralla putkella mutkan kärri perässä ja sitten ilman kärriä duuniin. Ei vika tiloja ja vetää ku Anttia parrasta...plus aika metka saundi turbo vitosessa...
Olet ansainnut Cdi203 kanssa ne munkkikahvit.dealer kirjoitti:Nonnih, halpa vika kun vaan löytää !
Se cdi murheita tms.topicci joka alkoi sillä Katin putsauksella, oli se joka auttoi jäljille.
Pari satkua kärri perässä ilman ongelmia. Huomenna vuorossa hieman kevyempää siivua...
Täytyy ottaa se imusarja jossain kohtaa irti ja kuurata sekä tutkia ne läppäsysteemit.
Saako sen egr:n ohjelmoitua pois vaikka aam on moro?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ohjelmointi vaikkapa tuossa kuusen alla,Bj Andy kirjoitti:
Laittakaa YV. Miten ja missä haluatte munkki kahvinne nauttia.
Ja missä tuon ohjelmoinnin voisi suorittaa ....
tähän aikkan vuodesta alkaa oleman enmän aikaa kaikelle tämmöiselle
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Oorrait...^^^^
Raapasin Katin pois ja hemmetti miten paljon nokea tulopuolella. Ihan semmosia pikkurillin pään kokoisia paakkuja.
Mistä helkutista se on kotoisin?
Voiko väärä moottoriöljy käyttäytyä noin jos ja kun sitä tihruaa ahtimen läpi?
Öljyä tähän ei vaihtovälillä tarvi lisätä, eli ei sitä paljon häviä. Tai se vähä korvautuu dieselillä?
Toki jos imusarja on tukkeessa, ei ilma riitä välttis täydelliseen palamiseen.
Raapasin Katin pois ja hemmetti miten paljon nokea tulopuolella. Ihan semmosia pikkurillin pään kokoisia paakkuja.
Mistä helkutista se on kotoisin?
Voiko väärä moottoriöljy käyttäytyä noin jos ja kun sitä tihruaa ahtimen läpi?
Öljyä tähän ei vaihtovälillä tarvi lisätä, eli ei sitä paljon häviä. Tai se vähä korvautuu dieselillä?
Toki jos imusarja on tukkeessa, ei ilma riitä välttis täydelliseen palamiseen.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos on väärää öljyä mikä tulee löpi niin hyvinkin tulee nokea,Bj Andy kirjoitti:Oorrait...^^^^
Raapasin Katin pois ja hemmetti miten paljon nokea tulopuolella. Ihan semmosia pikkurillin pään kokoisia paakkuja.
Mistä helkutista se on kotoisin?
Voiko väärä moottoriöljy käyttäytyä noin jos ja kun sitä tihruaa ahtimen läpi?
Öljyä tähän ei vaihtovälillä tarvi lisätä, eli ei sitä paljon häviä. Tai se vähä korvautuu dieselillä?
Toki jos imusarja on tukkeessa, ei ilma riitä välttis täydelliseen palamiseen.
onhn se elemetti ja sen fyllit ehjiä ettei ne pallorot ole niistä,
muita mitä mieleen tulee niin imusarjasta, egr kanvasta irroneitta kökkäreitä,
ja sekin että onko pakopesä kunka töhnäisen näköinen vai vain ohut musta
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä