Lemförder tukikumit
Lemförder tukikumit
Vaihdettiin ko. moottorin ja vaihteiston tukikumi(t). Mikä voi olla syy kun nyt sisällä resonoi ja värisee pahemmin kuin vanhoilla risoilla. Voiko Lemförder hydrokumit olla niin paljon kovemmat kuin alkuperäiset (mitkä ne sitten ovatkaan). Pari tuhatta on ajeltu eikä mikään muutu. Auto 320cdi r6 ja kumit on tähän malliin tarkoitettu.
Moottori kääntyy rotaarisesti niin toinen ottaa toiseen suuntaan voimia ja toinen vastakkaiseen. Vasenta painetaan kasaan ja oikeaa revitään pitkäksi.
En oikeen jaksa uskoa että uudet olisi vialliset... Tuleeko värinät paikallaan vai vasta liikkuessa?
En oikeen jaksa uskoa että uudet olisi vialliset... Tuleeko värinät paikallaan vai vasta liikkuessa?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
No ei liity sinänsä tähän korimalliin ja moottoriin, mutta itsellä samaa ongelmaa.
OM606 vaihdoin moottorin tukikumit ja vaihteiston kumin, Febi Bilstein oli uudet merkiltään ja silti jyrisee ja resonoi koriin saakka.
Liekkö nämä tarvikeosat oikeasti niitä hydrovaimennettuja.. tuntuu että pelkät kovat kumit näissä uusissa.
OM606 vaihdoin moottorin tukikumit ja vaihteiston kumin, Febi Bilstein oli uudet merkiltään ja silti jyrisee ja resonoi koriin saakka.
Liekkö nämä tarvikeosat oikeasti niitä hydrovaimennettuja.. tuntuu että pelkät kovat kumit näissä uusissa.