Lemförder tukikumit

Vastaa Viestiin
ksvs
Viestit: 11
Liittynyt: 07.6.2008 12:07

Lemförder tukikumit

Viesti Kirjoittaja ksvs »

Vaihdettiin ko. moottorin ja vaihteiston tukikumi(t). Mikä voi olla syy kun nyt sisällä resonoi ja värisee pahemmin kuin vanhoilla risoilla. Voiko Lemförder hydrokumit olla niin paljon kovemmat kuin alkuperäiset (mitkä ne sitten ovatkaan). Pari tuhatta on ajeltu eikä mikään muutu. Auto 320cdi r6 ja kumit on tähän malliin tarkoitettu.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Moottoriko heiluu vai tulisko nyt muualta. Mites vaihteiston takakannatin kumi ?
Kartaanin kannatinlaakeri tms.
Star
ksvs
Viestit: 11
Liittynyt: 07.6.2008 12:07

Viesti Kirjoittaja ksvs »

Takakannatin vaihdettu samalla. Resonointi ja yleinen värinä tuli kumien vaihdon jälkeen. Vanhoilla, jotka oli ihan loppu, ei tätä ilmennyt. Ei keksi muuta syytä kuin että uudet on niin jäykät, jotta resonoi ohjaamoon. Eli onko Lemfördereistä vastaavaa kokemusta kenelläkään?
ksvs
Viestit: 11
Liittynyt: 07.6.2008 12:07

Viesti Kirjoittaja ksvs »

Mitä eroa moottorin tuilla on, kun osa merkeistä myy oikealle ja vasemmalle erikseen, toisilla on sama molemmille puolille?
Avatar
Mou
Viestit: 1664
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Moottori kääntyy rotaarisesti niin toinen ottaa toiseen suuntaan voimia ja toinen vastakkaiseen. Vasenta painetaan kasaan ja oikeaa revitään pitkäksi.

En oikeen jaksa uskoa että uudet olisi vialliset... Tuleeko värinät paikallaan vai vasta liikkuessa?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29292
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jokin työkalu / asennuksessa apuna käytetty palikka / tms jäänyt väliin ja aiheuttaa nyt jyrinää, jos ero entiseen on huomattava.
ksvs
Viestit: 11
Liittynyt: 07.6.2008 12:07

Viesti Kirjoittaja ksvs »

Värinät syntyy lähinnä alakierroksilla vedon ollessa päällä. Paikallaan kaasutellessa ei. Mitään ei ole väliin jäänyt, se on tarkastettu. Käyvätkö tuet myös väärin päin ts. vasen oikealle jne.?
Tomppa
Viestit: 69
Liittynyt: 04.11.2005 15:23

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

No ei liity sinänsä tähän korimalliin ja moottoriin, mutta itsellä samaa ongelmaa.
OM606 vaihdoin moottorin tukikumit ja vaihteiston kumin, Febi Bilstein oli uudet merkiltään ja silti jyrisee ja resonoi koriin saakka.
Liekkö nämä tarvikeosat oikeasti niitä hydrovaimennettuja.. tuntuu että pelkät kovat kumit näissä uusissa.
ksvs
Viestit: 11
Liittynyt: 07.6.2008 12:07

Viesti Kirjoittaja ksvs »

Väärillä puolilla olivat kumit. Vaihdettu puolia; värinät hävisivät ja moottorin äänikin vaimeni huomattavasti.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

ksvs kirjoitti:Väärillä puolilla olivat kumit. Vaihdettu puolia; värinät hävisivät ja moottorin äänikin vaimeni huomattavasti.
Elikkä niissä oli eri varaosanumerot?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
ksvs
Viestit: 11
Liittynyt: 07.6.2008 12:07

Viesti Kirjoittaja ksvs »

Eri numeroilla, vaikka käy molemmin puolin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”