Omalla tavallaan ihan hieno. Valon saa palamaan kahdella eri sävyllä.
![Kuva](http://www.mese.fi/forum/userpix/61_681156B26DF04EB5A5213AF0718303C8_1.jpg)
Sininen on makuasia.
Tuollainen idea kävi myös mielessä, mutta pitäs tosiaan saaha joku 40cm halkasijaltaan oleva tähti että toimis kunnolla, eikä mun muovipursotin siihen veny ees osissa.Pappi kirjoitti:Yhdessä työkalussa on valaistuna tähti katossa. Aikoinaan kun auto oli uusi ja tilauskäytössä olivat innokkaimmat maanneet lattialla selällään ja ottaneet kuvia koristeesta.
Omalla tavallaan ihan hieno. Valon saa palamaan kahdella eri sävyllä.
Sininen on makuasia.
Joo, miksipä ei ois jakaa asti.juu-zo kirjoitti:Mahtaako sulla olla jakaa tuota stl filua tuosta kolmasosa merkistä? Voisin itsekin askarrella vähän koristeita.
Voiskohan liittyä samaan kuin huoltoasemien vessojen uv/violetti valo ettei nää suonia mitä piikittää? Muuta ei oikeen tule mieleen, rauhallinen lämmin valkoinen kai se mukavin matkustusvalo olisi.karvine kirjoitti:Vähän offtopikkia mutta minkähän takia monessa tilataksissa/pikkubussissa sisavalaistus on tehty sinisellä värillä kuten tuossa Papin kuvassa? Monet vielä näyttää pitävän valaistusta varsin kirkkaalla.
Joo nuo huutokaupat on vähän tämmösiä, viimisenä päivänä tai viimisillä minuuteilla se hinta pompsahtaa sinne yleiseen tasoon tai vähän yliki. En mä nuita jaksa ees katellaPappi kirjoitti: huutokauppaa seurasin...
Kummasti nousi hinta...
Sanotaanko näin että mä saan yleensä kirota niitä jotka vasemmalla kaistalla eivät saa uusia hienoja tehokkaita kulkupelejään kiihtymään suurimpaan sallittuun tarpeeks nopeesti.tenutähti kirjoitti:Et sie ainakaan tientukoksi jääny kun kasalan rontelissa tulit yks aamu eteen ja lähit kaatelemaan motaria kemiin päin!Mie jatkoin onnenkumpuun semmosella söpön värisellä pinkillä primeralla
No tänää suuntasin töiden jälkeen paikkakunnan ainoalle neljän jälkeen aukiolevalle konttorille, ideana kysellä kohteliaasti oisko loppuviikolle vielä niitä "päivän viimisiä" aikoja vapaana ettei tarttis töistä karata.Jospa sitä parin viikon sisällä vois leimahenkilöä lähestyä
Supa kirjoitti:EDIT: Tuola facen puolella herra jovihava nimesi tän digikaapiksi joten oletan uskaltavani käyttää myös tällä palstalla autosta ko. nimeä
Joo, kyllä mä nyt periaatteessa opiskelin sen saamani ruottinkielisen version silleen läpi että tiiän mitä mistäki napista pitäis tapahtua.Pappi kirjoitti:Joko on kaikki Prostylen panelin hienoudet selvinneet. Meillä on töissä yhdessä autossa Prostylen käyttöpaneeli ja voin katsoa toiminnot käyttöohjekirjasta kun se oli auton mukana.
Tornion Katsastus Oy.
TYC tuotemerkillä maksoivat 12.50€ kpl kun ostin kummatkin uudet työautoon. Vaihdossa meni noin 5 minuuttia ja siitä suurin osa sopivan meisselin etsintään.
Tälle kesälle ei kyllä ostella autoja, projektikassa on varattu talojuttuihin