Pihtiputaalla jätskitauolla:
Kyseessä on nimimerkki "rollen" melkein 10 vuotta omistama auto.
Kiinnostus autoon heräsi välittömästi kun näin tekstin
Sen, että autoa on pidetty erittäin hyvin vuodesta toiseen huomaa jo tuolta viestiketjusta, mutta lisäksi olen itse tätä autoa muutaman kerran korjannut ja samalla ihastellut sen hienoa kuntoa.300D on aika laittaa myyntiin
Muutaman kuvan pyysin ja sähköpostiin sain, ja autohan oli edelleen upeassa kunnossa ikäisekseen kuten olin olettanut.
Siispä sovittiin kaupat.
Erään tuttavan kanssa oli puhetta hänen ostamastaan autosta muutama päivä myöhemmin niin mainitsin että itse asiassa minäkin ostin toissapäivänä auton ja maksoinkin jo, vielä pitäisi löytää sopiva ajankohta sen hakemiseksi.
Tämä kysymään että no miten se ei järjestynyt silloin kun kauppaa teitte, kerroin että eipä se kun auto on Jyväskylässä, en ole sitä edes nähnyt moneen vuoteen kuin kuvista saatikka koeajanut.
"Ookkonää hullu ?"
No joo, muttei se tähän vaikuta
Päivittelen mersun kuulumisia, tosin korjausten osalta taitaa olla lähiaikoina aika vähän kirjoitettavaa.
Puutteina vesivuoto takalasin yläreunassa ja hienoinen tärinä voimansiirrosta maantieajossa. Kumpikaan ei nyt verenpainetta nostata, katsotaan mitä vesivuodolle tehdään kunhan ensin nautiskellaan ajelemalla ... no. ympäriinsä
Iltasella vein rouvan kauppaan ja kävin tilaamassa tähän uudet kilvet (13 euroa / 2kpl) ja palatessani kaupan pihalle sinne oli ilmestynyt siistikuntoinen W201.
Kuljettaja seurasi katseella kun ajoin parkkiin ja nousi nojailemaan autoonsa kun pysäytin. Teki mieli kiusata ja jäädä autoon istumaan ja odottamaan rouvaa kaupasta, mutta nousin kuitenkin ulos.
- "ONPA SIISTI MERSU"
Juteltiin hetki siinä, siisti oli hänelläkin mersu kyllä.
No, pitää laittaa lisää kuvia tähän jatkoksi kunhan tulee otettua.