
Eikös kampiakselin anturilla pitäis olla kokonaan käynnistymättä lämpösellä koneella ja sammua ihan ajossakin kun lämpenee? Jos siinä olis vikaa.
"Löpö" ei liiku mihinkään jos moottori ei pyörisimoks kirjoitti:Eilen kävi kerran niin että kun starttasin ja kun lähti käymään niin sekunnin päästä sammui. Tänään taas kokeilin semmosta että annoin virtojen olla hehkutusasennossa hiukan normaalia pidempään, eli en starttaa heti kun hehkun valo sammuu ja nyt lähti joka kerralla ihan normaalisti. Mistähän tämä kertoo vai kertooko mistään? Ihankun kestäis kauemmin että löpöä tulee suuttimille astiVoi toki sääkin vaikuttaa kun plussan puolella ollut tänään.
Eikös kampiakselin anturilla pitäis olla kokonaan käynnistymättä lämpösellä koneella ja sammua ihan ajossakin kun lämpenee? Jos siinä olis vikaa.
Tuossa on varmaan Xenonit? Mutta juu, vahva veikkaus on että ajovalojen korkeuden automaattisäätöön liittyvä tanko. Tuon kun uusit, niin alkaa muuten lähivalot näyttämään hieman paremmin.simoks kirjoitti: Mikäs tämä tanko on apukuskin puolella takana? On irti, ruuvi katkennut.. Liittyykö jotenkin ajovalojen säätöön vai mihin?