
Sillain se lipsahti kuppiterä kattopeltiin

Kiinanpoika lupaa 5kw, tuskin todellisuudessa ihan niin paljoaMika.T kirjoitti:![]()
Sitten vaan kötöstää jonkilainen säätöpelti jolla saa säädettyä kierrätettävän/raittiin ilman suhdetta.
Paljonko tuossa lämmittimessä pitäisi olla tehoa? Normaaleissa syyskeleissä ilmanotto saa olla melkein täysin ulkoa kun lämmittimen teho vielä riittää, Samalla poistuu kosteus parhaiten, ja ilma pysyy hyvänä.
Minkälaiset poistoilma-aukot tuossa korissa on?
Toki auton ollessa parkissa auton oman lämmityslaitteen kanavistoa myöten ilma kyllä poistuu ulospäin.
Pakkasilla sitten enempi toisinpäin että sisäilmaa kierrätetään enempi.
Ite tekisin poiston mahdollisimman alas. Sieltä poistuisi kylmää ilmaa eikä lämmintä niinkuin katonrajasta. >>> lattia tuntuisi jaloille lämpimämmältä.Leemu kirjoitti: Kattoon voisi jonkun venttiilin väkästää hytin puolelle, niin saisi siitä vaihtumaan ilmaa.
Kyllä kiinanpoika ihmeitä tekee, ja ihmeellisillä hinnoillaPappi kirjoitti:
Aika näppärän kokoinen se all in one heater. Videoiden perusteella tuntuu toimivan.
Bilteman erotinrele ei maksa paljoakaan.Leemu kirjoitti:Kyllä kiinanpoika ihmeitä tekee, ja ihmeellisillä hinnoillaPappi kirjoitti:
Aika näppärän kokoinen se all in one heater. Videoiden perusteella tuntuu toimivan.
![]()
Justiin tuumailin hupiakkuja.
Ostaisko suomesta Blue Sea-erotusreleen, maksaa jotain 90€ Motonetissa, vai tilaisiko Ebaysta kiinalaisen, hinnat alkaen ~10€![]()
Niin no, mulla on talven lämminny paja pelkällä kiinalaisella löpösysteemilläMika.T kirjoitti:Ite tekisin poiston mahdollisimman alas. Sieltä poistuisi kylmää ilmaa eikä lämmintä niinkuin katonrajasta. >>> lattia tuntuisi jaloille lämpimämmältä.Leemu kirjoitti: Kattoon voisi jonkun venttiilin väkästää hytin puolelle, niin saisi siitä vaihtumaan ilmaa.
5kW pitää kyllä auton pakkasellakin lämpimänä vaikka kaikki lämmitettävä ilma tulisi ulkoa. Mutta löpön kulutukseen se toki vaikuttaa että kierrätetään sisäilmaa.
Paas koittaen mitä se sanoo, kun sotkee jäteöljyä löpön sekaan.Lerssinen kirjoitti:Niin no, mulla on talven lämminny paja pelkällä kiinalaisella löpösysteemilläMika.T kirjoitti:Ite tekisin poiston mahdollisimman alas. Sieltä poistuisi kylmää ilmaa eikä lämmintä niinkuin katonrajasta. >>> lattia tuntuisi jaloille lämpimämmältä.Leemu kirjoitti: Kattoon voisi jonkun venttiilin väkästää hytin puolelle, niin saisi siitä vaihtumaan ilmaa.
5kW pitää kyllä auton pakkasellakin lämpimänä vaikka kaikki lämmitettävä ilma tulisi ulkoa. Mutta löpön kulutukseen se toki vaikuttaa että kierrätetään sisäilmaa.
https://www.youtube.com/watch?v=WmXMSBpHSuM
Tyhjäkäyntiteho riittää siihen saakka kunnes ulkona on -10, sitten alkaa nostella tehoja..
Ainakaan raakana ei näemmä suostu nieleksimäänTeddy kirjoitti:
Paas koittaen mitä se sanoo, kun sotkee jäteöljyä löpön sekaan.
Eihän se ole kun rahaa vaan, sano yks pankkivirkailijakinhcmato kirjoitti:Voimia Voortin kanssa, tekstistä huokuu omaan olohuoneeseen asti turhautumisen tuskaAsioilla on tapana järjestyä
Seuraillaan....