RIDEX jarrulevyt ja palat

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

RIDEX jarrulevyt ja palat

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Onko kukaan kokeillut tällaista itselle outoa merkkiä. Olivat halvimmat mitä autodoc esitti.

No, muutama tunti on -22% tarjous voimassa joten 70eur etujarruista on aika vähän.

Hintaeroa olisi ate/bosch yhdistelmään 150eur eli nuo voisi vaihtaa 3.2 kertaa useammin.

Että kokeilenko vai jätetäänkö kokeilematta?
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Supa
Viestit: 746
Liittynyt: 18.4.2007 21:33
Paikkakunta: Kiviranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Supa »

Levyistä ei kokemusta mutta ex-203 sai tän merkin satulat ja palat taakse.
Hyvin ne ainaki toimi, eikä normaalia enemmän kulunu sen vajaan vuoden aikana, mitä auto oli rempan jälkee hallussa.
http://www.mptiihonen.fi

--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Supa kirjoitti:Levyistä ei kokemusta mutta ex-203 sai tän merkin satulat ja palat taakse.
Hyvin ne ainaki toimi, eikä normaalia enemmän kulunu sen vajaan vuoden aikana, mitä auto oli rempan jälkee hallussa.
Periaatteessa laitan aina alkuperäistä tai alkuperäislaatuista. Mutta nyt on niin halvat osat että vaikka ois paskoja niin uusiminen ei paljoa maksa.

Ja pääsyy on putjetin tiukkuus tähän saumaan.

Tossa jo naureskelin että jos jarruttaessa pomppii kuin kenguru niin ei voi valittaa kun austraalialaisissa osissa se on varmaan ominaisuus :D Ja sit se nimi: RIDE X ratsastetaan tuntemattomalla.... :D
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
kks
Viestit: 3
Liittynyt: 08.3.2018 20:18
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja kks »

ABS merkkiset laitoin Vitoon eteen , hyvin ovat toimineet ottaen huomioon että taisivat maksaa 13€/kpl.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Ridex on toiminut hyvin. Paremmat kuin kuluneet alkuperäiset 😊 Alussa oli edessä eroa 19% mutta lienee tasoittanut. Ei puolla eikä täristä. Ainoa negatiivinen asia on että maalaamattomina ruostuvat keskiöstä ja jäähdytysrivat molemmissa samoinpäin eli teoreettinen jäähdytyskyky eriparia.

Katsotaan miten palat ja itse levyt kestää. Takana olikin eri merkkiset.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
cvan
Viestit: 285
Liittynyt: 31.3.2014 8:42
Paikkakunta: alatemmes

Viesti Kirjoittaja cvan »

tänään katselin myös nuita levyjä on halvat näihin kotimaan löytöihin verrattuna,noissa on 2v takuukin laitoitko eteekin kyseiset levyt?
ESCORT-74 TRANS AM -83 CEVY VAN G30-97 datsun cerry-79
MB 211-06MB 123 240D-83
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

cvan kirjoitti:tänään katselin myös nuita levyjä on halvat näihin kotimaan löytöihin verrattuna,noissa on 2v takuukin laitoitko eteekin kyseiset levyt?
Eteen nimenomaan ridexit laitettiin, s500 kyseessä. Edessä vanteet pysyneet puhtaana Talana ABS levyt ja palat tais olla jotain muuta kuin ridex mutta vanteet mustana takana.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
cvan
Viestit: 285
Liittynyt: 31.3.2014 8:42
Paikkakunta: alatemmes

Viesti Kirjoittaja cvan »

mulla takana tuuletettut levyt,vanha taksii .pitäää ruveta tutkimaan ja tilamaan
ESCORT-74 TRANS AM -83 CEVY VAN G30-97 datsun cerry-79
MB 211-06MB 123 240D-83
cvan
Viestit: 285
Liittynyt: 31.3.2014 8:42
Paikkakunta: alatemmes

Viesti Kirjoittaja cvan »

levyt ja palat vaihdettu ne ridexit mut taakse piti panna vielä vanhat palat kun oli ne komposiitti männät rauta männät tilattu kun ei maksa ku vähän toista kymppiä ja tuo mäntien vaihto on helppo homma ei tarvi ilmata
ESCORT-74 TRANS AM -83 CEVY VAN G30-97 datsun cerry-79
MB 211-06MB 123 240D-83
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re:

Viesti Kirjoittaja AK47 »

AK47 kirjoitti: 26.12.2019 17:20
cvan kirjoitti:tänään katselin myös nuita levyjä on halvat näihin kotimaan löytöihin verrattuna,noissa on 2v takuukin laitoitko eteekin kyseiset levyt?
Eteen nimenomaan ridexit laitettiin, s500 kyseessä. Edessä vanteet pysyneet puhtaana Takana ABS levyt ja palat tais olla jotain muuta kuin ridex mutta vanteet mustana takana.
Päivitystä asiaan eli kyllä ne näyttää ridexit sotkevan kanssa :D

Levyt ja palat (ridex) edessä toimineet ihan normaalisti. Pikkuisen alkanut tulla sitä että kun pysähtyy valoihin niin ihan lopussa nytkähtää/ tai jopa narahtaa eli näinhän on kaikki alkaneet tehdä kuluessaan.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja AK47 »

AK47 kirjoitti: 29.3.2021 19:15
AK47 kirjoitti: 26.12.2019 17:20
cvan kirjoitti:tänään katselin myös nuita levyjä on halvat näihin kotimaan löytöihin verrattuna,noissa on 2v takuukin laitoitko eteekin kyseiset levyt?
Eteen nimenomaan ridexit laitettiin, s500 kyseessä. Edessä vanteet pysyneet puhtaana Takana ABS levyt ja palat tais olla jotain muuta kuin ridex mutta vanteet mustana takana.
Päivitystä asiaan eli kyllä ne näyttää ridexit sotkevan kanssa :D

Levyt ja palat (ridex) edessä toimineet ihan normaalisti. Pikkuisen alkanut tulla sitä että kun pysähtyy valoihin niin ihan lopussa nytkähtää/ tai jopa narahtaa eli näinhän on kaikki alkaneet tehdä kuluessaan.
4V oli ridexit edessä levyt ja palat ja nyt syttyi kulumisanturin valo. Vaihdan sekä levyt että palat. En edes viitsinyt käydä katsomassa paljonko levyt on kuluneet. Voisi samanlaiset kyllä laittaa. Kesällä vinkui hetken aikaa jarrutellessa mutta hiljeni sitten parilla kunnon jarrutuksella.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”