Hesen mese, s212,220cdi 2012. Muuan kakkonen!

Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Käytin point-s liikkeessä irtokumien asennuksessa, samalla laittoivat ratin suoraan. ESP valo ei ole sen jälkeen syttynyt, ihmeellinen korjaushomma.

Kovaa ajoa, öljyt taasen vaihdettu.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Viikon pelasi,eilen perheen kanssa saatiin vähä tykytyksia. 10min kotipihasta ja herjat tauluun, vaihteet hävisi laatikosta ja ESP+ABS mittaristoon. Ei auta ku testeriin päästä, lieko abs kehä kun Googlella kattelee.

Onse jännää
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Mb-osa taas osoitti ammattitaitonsa. Vasen taka abs-kehä risa, uus osa ja viat poissa.
Kolme sivua vikakoodeja, nollasivat samalla joten katsotaan jatkossa mitä sieltä löytyy.

Kaikki pelaa ja rokkaa, paitsi vänkärin lasinnostimen napit ja takalasin pyyhkijä, pitää metästää romikselta.

Continentalit on hiljaiset alla, mukava ajella.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Paljon tullut ajeltua mesellä, mukava kun kulkee suoraan ja kohtuu hyvä ajaa.

Pari pientä huomioseikkaa, tuulella tahtoo perä vaeltaa, iskarit viime leimalla 70% puolellaan tehoa, liekö kohta vaihdettava ne kun ei muuta väljää sieltä löytäneet.

Myös nyt kun oli eka kertaa pakkastaki aamulla, n.18 astetta, laatikko humppasi 1200-1700 kierrosta kun vähän väännätti kuuteen kymppiin vauhtia. Tasakaasulla ei niin paljoa mutta häiritsevästi silti, ja laatikko ei tahtonut oikein isompaa vaihdetta saada silmään.

Öljynvaihto laatikkoon alkaa olla ajankohtainen taas, ajettu nyt 542tkm.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kumet löytyi sikapäiviltä ja männä viikolla käytin naapurikunnassa kumipajalla laitattamassa ne vanteille.

Osaisko arvon raati keksiä, missä työvaiheessa voi tällaiset isot lovet tulla vanteisiin?

kolme vannetta neljästä joissa samassa kohden tuollainen iso soiro lähtenyt alumiinia irti.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Reklamoin liikettä heti kun aloin asentamaan vanteita, ensimmäinen vastaus oli että olivat jo tullessa nuo jäljet. Onneksi otin viikko takaperin kuvia vanteista kun pesin, ei todellakaan ollut noita jälkiä silloin.

Nyt alkuviikosta pitäis jotakin keksiä että mitä tämän kanssa tehdään.

Nuo jäljet ovat ihan puhtaat, varmuudella siellä on jotain sattunut nyt.[/img]
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Ekana tulee mieleen, että pitääkö nuo vanteet laittaa naama alaspäin koneeseen, että renkaat saa asennettua? Silloin naamat täräytetty suoraan käpälien päälle? Mulla on Veemannit vanteet ja niihin pitää pyöräyttää kumit vanteen naama alaspäin.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29284
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Melko varmasti juurikin ylösalaisin laittavat koneeseen ja siinä on tullut jokin ongelma mistä jäljet.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Voi olla kyllä juurikin näin, selitti kyllä että alapuolella on tassuissa jotkut kumet ettei pitäisi tulla jälkiä.

Odotellaan wheeldocin raporttia noin hinnasta ja jatketkaan sitten liikkeen kanssa selvittelyä. Harmillistahan tämä on myös työn tekijän kannalta, sanoi että ensimmäinen laatuaan kun näin käy.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Vannedilemma korjaantui sopivahkolla rahasummalla, vanteet jäi itselle vaikka vaihtoehtona olisi lunastus liikkeeseen joka ne sössi.

Ajellaan nyt noilla ja katsotaan tässä ajan kanssa miten ne saisi piiloon nuo jäljet.

Mukavaa ajoa taas, öljytkin tuli vaihdettua kun mittarissa 549tkm.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Tässä viikko sitten ajelin työmatkaa kun yhtäkkiä tuli check coolant level herja tauluun, ajoin 200m tästä työpaikan pihalle ja lähdin hakemaan kahvia.

Ulos tullessa huomasin, että mesen konetilan alla selkeästi havaittavaa märkyyttä joka lisääntyi siinä ihmetellessä.

Kuva

Kuva

No tästä sitten hinurilla auto kotipihaan, mb osalta uusi vesipumppu ja pientä kylärallia. Kaikki oli kunnossa.

Seuraavana päivänä n. 140km moottoritietä normaalia nopeutta, ja yhtäkkiä herjat tauluun, moottorin ylikuumeneminen.

Auto pientareelle, tunti jähyttelyä ja järkyttävä paine vieläkin paisarissa.

Soitto mb osaan, jonne ajan saikin parin päivän päähän, eli tälle päivälle. Diagnoosina kansi halki.

Nytpä tässä sitten ihmetellen ja päätä raapien että mitäpä sitä seuraavaksi. Kummallista on se, ettei auto ole herjannut lämpöjä missään vaiheessa ennen tätä tapausta. Talvella jouduin lisäilemään nestettä, mutta sen ajattelin johtuvan pienestä reiästä alavesiletkussa, jota sitten muokattiinkin vuotokohdan poistamiseksi.

Kannet ja vaihtokoneet tuntuisi olevan kohtalaisessa arvossa vielä näissä.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
-jorkki-
joka ecua sorkki
Viestit: 700
Liittynyt: 20.5.2006 23:35
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja -jorkki- »

Moro, mulla roikkuu moottorinostimen nokassa 700tkm ajettu täydellinen w211 270 cdi moottori. Ajelin itse autolla n 6tkm alkuvuodesta ennen kuin otin keulan vähemmän ajettuun. Soittele 0456316389 jos kiinnostaa, sorvataan sisällöstä riippuen hinta järkeväksi. Sijatsee Limingan Tupoksessa.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kiitoksia tarjouksesta, itselläkin nyt kiikarissa vähemmän ajettu moottori. Kaikki on toki auki vielä, käyn tänään vilkaisemassa yhtä s211 320cdi vehjettä. Jos laittaisi kokonaan toisen auton, tai sitte se kone vaihtoon.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
-jorkki-
joka ecua sorkki
Viestit: 700
Liittynyt: 20.5.2006 23:35
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja -jorkki- »

Ymmärrän, että vähemmän ajettua katselet, mutta käsittääkseni näissä moottorityypeissä moottorivauriot harvemmin johtuvat ajomääristä. Kansi voi mennä 200tkm tai 900tkm ajetusta. Muutkin vauriot usein johtuvat jostain muusta, esim. rikkinäisestä suuttimesta. Tai sitten päästään pitkästi toista miljoonaa moottoria avaamatta niin kuin Oulussa liikkunut limusiinitaksi. En tiedä onko vielä ajossa, mutta huutokaupassa taisi olla 1,3 miljoonaa ajettuna muutama vuosi sitten. Ajomäärän vuoksi en tuota 700tkm ajettua purkanut. Teknisesti mainio laite, mutta ovet ja kaaret niin ruosteessa ettei kannattanut alkaa enää laittamaan.

Toki jos kohtuuhintaan löytyy vähän ajettu, ei ole tietenkään huono vaihtoehto. Tässä tuskin jäisi hinnasta kiinni. :wink:
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Moottori tilattu Ylivieskan akilta, MB osa Oulussa vaihtaa sitä parhaillaan.

Jospa se tästä vielä iloksi muuttuisi.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ja moottori vaihdettu, jonkun verran joutui osia vaihdella vanhasta uuteen, hyvin pelasi n.100km koeajon ajan. Huomenna uusi testikierros.

Isohko paukku tästä tuli,mutta josko se nyt taas pelaisi vuosia. Auto muuten kyllä miellyttävä ajaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ajeltu on taas tovi, huoltoja öljyt ja polttimoita.

Nyt kun kylmät ilmat on saapuneet tänne lottovoittajien maahan, niin on alkanut haista voimakkaasti sähkö/muovipalon käry aamuisin.

Sähköinen lisälämmitin voisi olla yksi tekijä, koneen lämpöjen nousun myötä vähenee käryäminen. Google osaa kertoa sen verran, että hantin jalkatilassa pitäisi olla tuolle virrat ja sulakkeet.

Varmastikin ensiviikolla käytettävä mb osan asiantuntemusta *:in muodossa taas hyväksi.

Jotenki tuntuu että tahtoo vastustaa taas.

Ajossa kulutus on n. 1l isompi kuin vanhalla moottorilla, myös tehot eivät tunnu olevan samalla tasolla. Tuskinpa siellä kuitenkaan softaa on muokattu, tuikku oli sisässä ainakin aiemmin.

Katsotaan. Ainiin, tälle kesälle uusitusta kumisarjasta puhkesi työmaan pihassa hantin etunen, vähän jurppii.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Eihän se softa moottorin mukana vaihdu.
Laita vanhan koneen suuttimet sinne niin ei pitäisi olla enää eroja.

Ja onhan imusarja/egr venttiili puhdas ettei ole jo puoliksi tukossa.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Joo ei tietenkään vaihdu pelkällä moottorinvaihdolla. Entinen on mennyt forumilaiselle, ei ole mistä ottaa suuttimia. Pitää katsoa nuo egr hommat kun muutenkin käytettävä mb osassa ensviikolla.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ajeltu menemään, kulutus on moottorinvaihdon myötä noussut vajaalla litralla, 8tkm seurannalla mitattuna ja tankatessa.

Laatikko ei tykkää kylmästä enää yhtään, kauan hakee vaihdetta 2-3 ja myös nelosen kans alkaa olemaan hakua, samoten kyb nybytys on palannut kuvioihin, sekin oli vaihdettu joskus männä vuosina mutta eihän nuo ikuisia.

Lämpimänä toimii lähes ongelmitta tuo laatikko, pahoin pelkään että pitkä talvi tulossa.

Tais olla limingassa myynnissä laatikko jossa vain kakkonen luistaa, ei olis kallis :D

Myös lisäpitkien toinen lamppu edelleen palanut.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Hese126 kirjoitti:Ajeltu menemään, kulutus on moottorinvaihdon myötä noussut vajaalla litralla, 8tkm seurannalla mitattuna ja tankatessa.

Laatikko ei tykkää kylmästä enää yhtään, kauan hakee vaihdetta 2-3 ja myös nelosen kans alkaa olemaan hakua, samoten kyb nybytys on palannut kuvioihin, sekin oli vaihdettu joskus männä vuosina mutta eihän nuo ikuisia.

Lämpimänä toimii lähes ongelmitta tuo laatikko, pahoin pelkään että pitkä talvi tulossa.

Tais olla limingassa myynnissä laatikko jossa vain kakkonen luistaa, ei olis kallis :D

Myös lisäpitkien toinen lamppu edelleen palanut.
Laatikon temppuillu rittä syyksi kulutus nousuun ja myös toisin päin jos moottorin puolella jotain niin rittä syyksi laatikon vaivoille,

lattikkon huolto ajan kohtaista jos ei ole tietoa koska tehty
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Laatikkoa on rapattu n.4v sitten, en nyt äkkiseltään muista mitä kaikkea sinne oli tehty mutta yli 2te lasku siitä oli.

Venttiilipöytä tais olla koskematon, sen vaihdolla voisi kyllä alkaa pelittään,ehkä.

Nyt vain vähän muuta mielessä, ajelen menemään ja katsotaan miten kauan se pysyy mukana. Päästiin viimein velkajärjestelyyn 2007 ostetun hometalon peruilta, kolmisen vuotta niin uudet tuulet.

jotain hyvääkin näin koronan keskellä :)
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29284
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

dealer tästä autosta heinäkuussa 2017 kirjoitti:...joitain vuosia sitten on tehty 3500 euron vaihteistoremontti (käytännössä kaikki sisuskalut uutta), ilmeisesti glykolivian vuoksi
wiimax.fi
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

Hese126 kirjoitti:Venttiilipöytä tais olla koskematon, sen vaihdolla voisi kyllä alkaa pelittään,ehkä.
Bräkleeniä ja paineilmaa? :tuumaus:
Solenoidit pystyi muistaakseni mittaamaan, jossain juutuupvideossa oli ohjeita :D :shock:
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Solenodien ohmien löytymiseen tarvitaan vain mese fi missä ne on jo valmiina

Kuva

ja paljon muutakin

viewtopic.php?t=24386&postdays=0&postorder=asc&start=90
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Hesen mese, s211 270cdi, ajellaan ja nautitaan.

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Tämä forumi menny jotenki hassuksi ni ei ole oikein tullut enää käytettyä.

Kovaa ajoa tuoreella leimalla, jarrulevyt taakse, abs kehä vänkärin takanurkkaan ja raidetangonpää vaihdettu.

Kontin lukko hajosi, ei enää lukitse. Erittäin väliaikainen kiinnitys kuormaliinalla. Metästettävä lukko siihen jostain, aika arvokkaita ovat uutena.
Myöskin iso monttu tupostiellä aiheutti lommon vanteeseen ja vuotavan kumen. Oi auvoa jaa eloa.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Hesen mese, s211 270cdi, ajellaan ja nautitaan.

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Jotain päivitystä tännekki.

Perä maassa taas, kompura taitaa olla tiensä päässä. Ei jaksa kunnolla nostaa enää perää ylös asti, jää "puoliväliin". Tai sitten se takatunnistin tms. jotenki viallinen, mutta ennemmin lähtisin kompuraa epäileen, joku kiinan tekele taisi olla tuo edellinen jonka vaihdoin. Ihan maassa perä ja ei minuuteissakaan lähde sitä oikein nostamaan.

Lämpimän ilman tulo loppui kans, ilmastoinnin kompura ei aiemmin kuumalla jaksanu lähteä puhaltaan kylmää ilman kierroksia. Nyt ei nouse lämmöt ihan 70 asteeseen. Uutta termostaattia huutelee, kysäsinki jo mb osalta ja ois hyllyssä.

Kovasti on ajettu uudella motilla, sen suhteen ei ongelmia onneksi :)
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29284
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: Hesen mese, s211 270cdi, ajellaan ja nautitaan.

Viesti Kirjoittaja dealer »

Paljonko on kilometrejä mittarissa ?
wiimax.fi
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Hesen mese, s211 270cdi, ajellaan ja nautitaan.

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

587tkm taisi olla melko likelle, mbosalla otettiin vikakoodit ja kiertovesipumppu sekä ilmapussien kompura ois vaihtolistalla.
Kl:stä tilattu kompuran korjaussarja, senkun saa ni vanha pumppu purkaen ja joskos se siitä elpyisi ajoon.

sijaisautona 90 luvun alun portteri, melekone laite.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Hesen mese, s211 270cdi, ajellaan ja nautitaan.

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

alkaa olla 610tkm mittarissa tällä, rokkailtu menemään. Pumppu piti vaihtaa tässä syksyllä, öljyjä vaihdeltu n.12tkm välein.

Takapussi vuotaa kuskin puolelta, se seuraavaksi vaihtolistalla. Mukavaa ajoa, kohta voisi olla kuitenkin aika siirtyä joko samanlaiseen faceliftiin tai 212, joita niitäkin alkaa saamaan jo hyvinkin edukkaasti.

350cdi, matic ja automaatti, farkkuna toki.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1905
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Hesen mese, s211 270cdi, ajellaan ja nautitaan.

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Paljo tuli tällä ajeltua vaan nyt on aika siirtyä eteenpäin, nettiautoon tuli laitettua tarkoituksella vähän kovalla pyynnillä :)

Eihän tuo ois vielä paha pajoa kuntoon, mutta alla fordi ni josko se saisi mennä menojaan tuo mese. 613 jäi mittariin mun ajoilla.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”